Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Fiat Bravo II

Podsumowanie 35 opinii Filtruj
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
31 opinii
Powyżej 20%
4 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
31 opinii
2-3 razy rocznie
3 opinie
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
33 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
2 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
31 opinii
Dobrze
2 opinie
Przeciętnie
1 opinia
Bardzo źle
1 opinia

Opinie lpg Fiat Bravo II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny instalacji LPG (35)

5,0
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Fiat Bravo II
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC
przebieg: 145 tys. km
użytkowana przez: 29 tys. km
super sprawa, warsztat na 5
5,0
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Fiat Bravo II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 135 tys. km
użytkowana przez: 26 tys. km
Silnik działa bez zarzutu po zamontowaniu instalacji (KIT ALBA). Nie ma się do czego przyczepić. Chodzi czysto, nie wraca na Pb, szybko wchodzi na wyższe obroty, nie zamula. Spalanie w granicach 8-9l/100km. Instalacja mu zdecydowanie pasuje:)
5,0
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Fiat Bravo II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Założona instalacja Zavoli Winner. Silnik pracuje na niej bez zarzutu. Przejechane już 20 tys.km. Szybko się przełącza na LPG, nawet jak jest poniżej zera. Do tego jeśli chodzi o dynamikę, to w moim odczuciu auto nic nie straciło.
5,0
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Fiat Bravo II
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 85 tys. km
Idealne auto na miasto , silnik wspaniały i ekonomiczny .
4,0
Hatchback 5d 1.4 MultiAir 16V 140KM 103kW
Fiat Bravo II
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: TARTARINI
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Wymieniam filtry (także świece i olej) co 10kkm. Nie ma różnicy pomiędzy gazem i benzyną. Polecam PolCar na Antoniku gdzie zakładałem i serwisuję.
5,0
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Fiat Bravo II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 75 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Praca silnika po założeniu instalacji Zavoli Bora Light bez zarzutu. W dalszym ciągu pracuje cicho, miarowo, nic nie szarpie. Nie zauważyłem spadków mocy, dobrze zbiera się do wyprzedzania. Nie mam nic do zarzucenia
5,0
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Fiat Bravo II
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
silnik fiata 1,4 16v 90km doskonale współpracuje z tą instalacją.
5,0
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Fiat Bravo II
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Sekwencyjna instalacja , niesamowita różnica między wcześniejszymi generacjami , płynne przełączenie na lpg i na benzynę .
5,0
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Fiat Bravo II
homologacja: "A.MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 92 tys. km
użytkowana przez: 7 tys. km
Zdecydowanie polecam montaż instalacji gazowej w T-Jet 120KM, jednostka rewelacyjnie znosząca gaz. Dobrze założona instalacja gwarantuje same korzyści. Nie zauważyłem spadku mocy. Polecam każdemu. To mój 3 samochód z instalacją gazową, szkoda że zapewne ostatni biorąc pod uwagę jakie silniki w tej chwili produkują...
5,0
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Fiat Bravo II
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 85 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja założona od 3 lat , bardzo szybko się zwróciła , według moich wyliczeń zwróciła się po 18 tyś km . Silnik nie wykazuję żadnych oznak zużycia .
Fiat Bravo II