Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Fiat Bravo II

Lata produkcji: 2006 - 2015
Segment: Niższa klasa średnia
Druga generacja modelu została zaprezentowana w 2007 roku. Bravo II zastąpił największy niewypał w historii włoskiej marki, Fiata Stilo. Stylistycznie model nawiązuje do Grande Punto (przód) oraz pierwszej generacji Bravo (charakterystyczne tylne, pierścieniowe światła). Za projekt samochodu odpowiadało biuro Fiat Style Centre. W Australii model oferowany jest jako Fiat Ritmo, gdyż prawa do nazwy Bravo zarezerwowała na Antypodach Mazda.
Powagosław
Fiat zrobił krok w tył, żeby posunąć się o dwa, a nawet trzy do przodu. Powrót do Bravo kosztem Stilo, niezłego wozu, który okazał się jednak dyplomatyczną porażką, był wyjściem najlepszym z możliwych. Co więcej, Fiat zrobił z Bravo wyjątkowo urodziwego kompakta. Brawo. ~Powagosław
Luzacjusz
Stilo miał osobowość niemieckiego czołgu i wyglądał jak Oliver Kahn. Bravo to lekkość włoskiego pesto i wdzięk Moniki Bellucci. Czyli piękna i bestia. Jak w tej bajce. ~Luzacjusz

Fiat Bravo II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Fiat Bravo II

Ogólna ocena
4,30
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(90%) NIE(10%)
ZALETY + Silnik + Całokształt + Stosunek jakość/cena
WADY - Skrzynia biegów - Karoseria - Widoczność

Wybrane oceny

r29
Fiat Bravo II Hatchback 5d
1.9 TD MultiJet 120KM 88kW (2006-2012) 4,69
Auto mimo iż ma już swoje lata, jest po prostu po włosku piękne. Posiada obszerne i wygodne wnętrze z jednym z największych bagażników w klasie (400 l). Silnik trwały, oszczędny i dynamiczny; zawieszenie po 100 tys.km nie stuka, nie dzwoni, nie trzeszczy. Żadnej rdzy, łuszczenia się lakieru, trzeszczenia plastików, napraw, usterek i akcji serwisowych. 10 sek do \"setki\", Vmax 200km/h, spalanie w granicach 5,5 l ON/100 - czy można chcieć...
dodano 6 lat temu przez r29
Patryk
Fiat Bravo II Hatchback 5d
1.9 TD MultiJet 120KM 88kW (2006-2012) 4,00
Tak to juz prawie 3 lata jak bujam się moim bravo. W tym czasie zjeździłem cała Polske i pół Europy (Hiszpania, Francja, Holandia, Niemcy) Samochód swoim wyglądem przyciąga i widać że się podoba, bo faktycznie jest ładny. W czasie tych niespełna 3 lat użytkowania, mogę śmiało napisać kilka uwag/wad, ale przeważają jednak zalety samochodu. Nie dbam aż tak bardzo o moje bravo, jestem użytkownikiem wyznającym zasade, to samochód ma mi służyć a...
dodano 8 lat temu przez Patryk
niki129@wp.pl
Fiat Bravo II Hatchback 5d
1.4 T-JET 16V 150KM 110kW (2006-2012) 4,62
Jestem naprawdę bardzo zadowolony z samochodu. Z czystym sumieniem polecam każdemu. Auto jest piękne ( Moje w wersji sport na 17 calowych felgach i czerwonym Maranello kolorze) robi duże wrażenie na drodze. Silnik 1,4 z turbiną daje bardzo dużo radości z jazdy i oferuje niesamowita wręcz elastyczność. Auto wykończone jest bardzo przyzwoicie aż wierzyć sie nie chce że to Fiat. Jak auto okaże się tak trwałe i niezawodne jak dobrze wygląda i...
dodano 10 lat temu przez niki129@wp.pl

Autodiagnoza Fiat Bravo II

Liczba wpisów: 16
trzeszczenie
dodał: YaceQ, 8 lat temu
Jakieś 10000km od wyjechania z salonu zaczoł mi trzeszczeć jakiś plastik przy prawym słupku na przeciwko pasażera. Nic strasznego ale strasznie wku.......e szczególnie gdy ma się ochotę delektować jazdą bez włączonego radia.
Temperatura silnika.
dodał: ~arek, 8 lat temu
Witam. Co jakiś czas wskaźnik temperatury silnika, który generalnie po nagrzaniu znajduje się w połowie skali, dochodzi do 3/4 skali, następnie spada do połowy i znowu rośnie. Ilość płynu chłodniczego jest w normie. Model 1.2 z 2001 r., 150.000 przebiegu. Dzięki za ewentualne wskazówki.
Bardzo szybkie ubywanie oleju
dodał: ~adam, 6 lat temu
Wymieniłem olej przy 197 tys przebiegu, a od paru dni wbijając 200 tysięcy zapala się kontrolka oleju na zakrętach przy hamowaniu i ruszaniu, musiałem dolać litr oleju , nie wiem co się dzieje jak to możliwe żeby aż tak ubywało oleju, wycieku nie ma bo sprawdzałem, ani nie kopci, spaliny ok, mam te auto 2 miesiące, może ktoś miał podobny problem , pomocy
Przepływomierz.
dodał: multijet, 4 lata temu
brak mocy, ale co ciekawe nie zapaliła się kontrolka check engine. W trasie raz miał moc a za chwilę ją tracił. Od rana zawsze było dobrze, problem zaczynał się jak się nagrzał. I raz tylko wyświetlił mi informację "wyłacz silnik!" Później gdy elektryk się podpiął komuterem to wyczytał błąd który nawet po usunięciu i przejażdzce wyskakiwał ponownie. Wystarczyło odpiąć przewód podłączony do przepływomierza a moc wracała tyle że palił jak smok. Po wymianie i skasowaniu błędu już problem nie powrócił. Stało się to przy przebiegu ok 125 tyś km
falowanie obrotów silnika
dodał: ~loyer, 7 lat temu
Stałem się posiadaczem FIATA BRAVO 1,6 16V .... i mam wrażenie że silnik nie pracuje "równo". Obrotomierz zachowuje się stabilnie (wskazówka ani drgnie) ale małe wibracje są wyczuwalne we wnętrzu, pedałach i kierownicy. Po otwarciu pokrywy silnika można usłyszeć lekkie wahnięcia obrotów.Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny i możliwy scenariusz. Autko mam trzy dni i ma być spełnieniem młodzieńczych marzeń. Minęło kilka samochodów i po 30-paru latach życia kupiłem autko dla siebie. Nie mam jednak zamiaru leżeć pod nim ciągle coś naprawiając.

Autorentgen Fiat Bravo II

Liczba wpisów: 47

Kiepskie/wolne nagrzewanie samochodu

dodał: beksa, 7 lat temu
To jest mój pierwszy większy samochód i może tylko mi się wydaje ale jak jest poniżej -5C to nie jestem w stanie nagrzać środka samochodu na dystansie 17km (45% po mieście) czas jazdy ok 23min. Wcześniej jeździłem seicento i takich problemów z nagrzaniem się samochodu nie było. Jakoś nie zdarzyła mi się długa trasa w takiej temp i nie jestem w stanie stwierdzić jak długo zajmie porządne nagrzanie wnętrza.

Pękające alternatory.

dodał: ACbot, 9 lat temu
Jam Brave 11 lat i tez nie peka alternator. Pasek nalezy napinac z wiedzą, to nie jest struna od fortepianu.

Pukanie zawieszenia przy ujemnych temperaturach

dodał: ~Marcin, 7 lat temu
Zwłaszcza przy wolnej jeździe, w temperaturach koło oraz poniżej 0 puka przednie zawieszenie przy przejeżdżaniu przez policjantów itp.

Koło kierownicy.

dodał: ~Zygmunt, 6 lat temu
Od około 3 roku użytkowania auta wyraźne uszkodzenia skóry pokrywającej kierownice. Wg. mechaników i serwisow internetowych dosyc typowe uszkodzenie. Niestety u mnie wystapilo po gwarancji ale zwykle ujawnia sie okolo 2-3 roku. Jesli "lapie sie " na gwarancje jest bezproblemowo naprawiane w ASO

Parujące przednie lampy

dodał: ~Kuba, 7 lat temu
O ile na parujące tylne lampy ostatecznie można przymknąć oko, to fakt parowania lamp przednich absolutnie nie jest do przyjęcia, ja na szczęście z przednimi lampami nie mam problemów i tyczy to zarówno lamp głównych jak i halogenów, Tobie natomiast polecam zwrócenie się do serwisu i o ile samochód podlega gwarancji,należy bezwzględnie żądać naprawy albo nawet wymiany wadliwych lamp.Powodzenia.

Dane techniczne Fiat Bravo II

Moc silników 90–165 KM
Pojemność silników 1,4–2,0 l
Prędkość maksymalna 179–215 km/h
Przyspieszenie 0-100 8,2–12,5 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Fiat Bravo II
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 7904
Koszt ogólny 30,95 PLN
LPG18.39 PLN
ON33.8 PLN
PB45.22 PLN
Wydatki serwisowe 6,49 PLN Pozostałe wydatki 12,46 PLN

Publikacje o Fiat Bravo

Newsy o Fiat Bravo

Fiat Bravo II