Szukaj

Informacje o Fiat Bravo II

Lata produkcji: 2006 – 2015
Segment: Niższa klasa średnia
Druga generacja modelu została zaprezentowana w 2007 roku. Bravo II zastąpił największy niewypał w historii włoskiej marki, Fiata Stilo. Stylistycznie model nawiązuje do Grande Punto (przód) oraz pierwszej generacji Bravo (charakterystyczne tylne, pierścieniowe światła). Za projekt samochodu odpowiadało biuro Fiat Style Centre. W Australii model oferowany jest jako Fiat Ritmo, gdyż prawa do nazwy Bravo zarezerwowała na Antypodach Mazda.
Powagosław
Fiat zrobił krok w tył, żeby posunąć się o dwa, a nawet trzy do przodu. Powrót do Bravo kosztem Stilo, niezłego wozu, który okazał się jednak dyplomatyczną porażką, był wyjściem najlepszym z możliwych. Co więcej, Fiat zrobił z Bravo wyjątkowo urodziwego kompakta. Brawo. ~Powagosław
Luzacjusz
Stilo miał osobowość niemieckiego czołgu i wyglądał jak Oliver Kahn. Bravo to lekkość włoskiego pesto i wdzięk Moniki Bellucci. Czyli piękna i bestia. Jak w tej bajce. ~Luzacjusz

Fiat Bravo II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Fiat Bravo II

Liczba ocen: 592
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Stosunek jakość/cena

Wady

- Koszty utrzymania - Skrzynia biegów - Widoczność

Wybrane oceny

3,9
~Andrzej
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Fiat Bravo II
Auto kupiłem jako nowe z salonu w 2008 roku. Wymieniłem kilka dni temu rozrząd i tak spojrzałem w historie zamówień części, jakie do tej pory kupiłem do mojej bravki (zaopatruję się tylko w tym jednym sklepie internetowym, więc mam historię zakupów) i tak: 1. 2012 - Zestaw paska rozrządu + pompa wody 2. 2012 - Zestaw paska wielorowkowego 3. 2013 - zawór EGR 4. 2014 - chłodnica 5. 2015 - komplet świec żarowych 6. 2017 - Łącznik stabilizatora, Łożysko mocowania amortyzatora, Sprężyna zawieszenia 7. 2018 - tylny tłumik 8. 2019 - Zestaw paska rozrządu + pompa wody 9. 2019 - Zestaw paska wielorowkowego 10. 2019 - Łącznik stabilizatora 11. 2019 - Końcówka drążka kierowniczego Wymianę oleju, filtrów, płynów ustrojowych, nie rozpisuje, bo robię to średnio co 20 tyś. km., jak wymieniam olej i filtr to wymieniam i płyny ustrojowe i wszystkie filtry, jedyne co robię co 80 tyś. to olej w skrzyni biegów. Do dzisiaj dodatkowo wymieniłem: Tarcze przód 3 wymiany Tarcze tył 2 wymiany Klocki przód 6 kompletów Klocki tył 4 komplety 3 razy wymieniłem akumulator na nowy Dziękuję, jakieś pytania ?
4,7
~Kacper
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Fiat Bravo II
Auto nigdy mnie nie zawiodło. Żadnych usterek poza zmianą opon, akumulatora, klocków itp. Standardowe wynikające z bieżącej konserwacji. Osiągi przyzwoite zważywszy że to tylko 120 KM. Jedyny mankament to mały bagażnik. Kiedy urodziło mi się dziecko i trzeba było wozić wózek było ciasno. Poza tym auta nie zmienię jeszcze na pewno kilka lat. Acha plusem tego auta jest to że wiele napraw można wykonywać prosto we własnym zakresie. Wymiana świateł mijaniato jakieś 3 min. W np. BMW to jest grubsza robota...
4,4
~darek_skowroński
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Fiat Bravo II
Ponadczasowy wygląd i dynamika tworzą z tego pojazdu bardzo fajny samochód. Kupiłem go z racji designu i udało mi się trafić na silnik 150KM. Przy tej masie to bardzo dużo, można niejednokrotnie zaskoczyć jakieś Audi czy BMW że zostawia się je w tyle. Gdyby nie skrzynia biegów (GM M32), która nie jest precyzyjna i posiada wadę fabryczną, samochód byłby idealny. Trzeba również bardzo uważać na dużych nierównościach oraz krawężnikach. Samochód ma bardzo niski przedni prześwit, jednak z tego powodu idealnie trzyma się w zakrętach.

Usterki Fiat Bravo II

Liczba wpisów: 31
Wyrzucanie na ekranie komputera komunikatu o nadmiernej temperaturze płynu chłodzącego
  • Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012
  • instalacja elektryczna
  • 14 tys. km
Występowanie usterki:
Krótko po zakupie używanego Fiata zauważyłem, że przy odpalaniu na zimnym silniku na ekranie komputera pojawia się komunikat o nadmiernej temperaturze płynu chłodzącego. Przeszukałem internet i trafiłem na rozwiązanie. Powodem jest zły stan akumulatora. Przy odpalaniu napięcie w układach samochodu spada do bardzo niskich wartości co czasami wpływa na pracę komputera, który wyrzuca różne komunikaty (najczęściej opisany przeze mnie). Akumulator wymieniłem i problem ustąpił. Podobno przy jeszcze większym rozładowaniu akumulatora wyrzucany jest komunikat o uszkodzeniu wspomagania kierownicy, które zaczyna działać dopiero po dogrzaniu silnika.
2 komentarze
Przepływomierz.
  • Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW 2006-2012
  • instalacja elektryczna
brak mocy, ale co ciekawe nie zapaliła się kontrolka check engine. W trasie raz miał moc a za chwilę ją tracił. Od rana zawsze było dobrze, problem zaczynał się jak się nagrzał. I raz tylko wyświetlił mi informację "wyłacz silnik!" Później gdy elektryk się podpiął komuterem to wyczytał błąd który nawet po usunięciu i przejażdzce wyskakiwał ponownie. Wystarczyło odpiąć przewód podłączony do przepływomierza a moc wracała tyle że palił jak smok. Po wymianie i skasowaniu błędu już problem nie powrócił. Stało się to przy przebiegu ok 125 tyś km uszkodzony przepływomierz Wymiana przepływomierza i wykasowanie błędu
Oczekuje na rozwiązanie
Zawieszenie.
  • Fiat Bravo II
  • zawieszenie
Występowanie usterki:
Witam, Irytujący, odgłos z lewego przedniego koła, jak by coś się tarło przenosząc jednocześnie lekkie drgania na kierownicę. Nieprzyjemny hałas pojawia się przy skręcie w Prawo i jeździe po łuku w prawo (>90 stopni). Narasta przy dłuższych lub ciaśniejszych łukach. czasami nawet przy wolnej jeździe na wprost. W lewo skręcie problem nie istniej. Hałas nie pojawia się za każdym razem Auto ma 3 miesiące, przebieg 3700 Serwis przykręcił śrubkę :) teraz zmienia poduszkę amortyzatora :) Podobno do 3 razy sztuka ...Bo to na pewno nie amortyzator ...
1 komentarz
Fiat Bravo II