AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Fiat
Seicento
Hatchback 3d
1.1 55 KM 40 kW
1.1 55 KM 40 kW
Raporty zużycia paliwa
Fiat Seicento Hatchback 3d
pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 55KM 40kW
(w l/100km)
Średnie zużycie
6,4
Deklaracja producenta
6,5
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,0
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.2
lpg
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 55KM 40kW
(w l/100km)
Średnie zużycie
7,1
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,1
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.8
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.9
Sprawdź najnowsze oferty Fiat
Zobacz 218 aut
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(553)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
Pb
6,8
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
moze byc
Dodane
18 lat temu
Pb
5,8
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
srednio 5.5 - 6l
Dodane
18 lat temu
LPG
6,4
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
jesli o ekonomii mowa to naprawdę nie ma o czym - seicento kupiłam niecałe 2 miesiace temu w CARSERWISIE (samochody używane dealer fiata w Warszawie). I muszę przyznać, że ukrycie wszystkich usterek przez dealera udało się perfekcyjnie. Samochód pochodził od pierwszego własciciela-kobiety, wnętrze super wypolerowane ale blacha nieco sfatygowana ale ten mankament sprzedawca wytłumaczył parkowaniem pod supermarketami - ale to akurat najmniejszy problem. Amortyzator tylko jeden wymieniony bo drugi jeszcze był sprawny. Miska olejowa zmieniona bo ponoć rdzewieją - "to typowe dla sc" tak usłyszalam od sprzedawczyka. Jak się okazało tydzień później wyciek był z dnia na dzień coraz większy. Po wjechaniu na kanał początkowa diagnoza brzmiała: olej ze skrzyni biegów, półośka do wymiany i powinno byc ok. Ale niestety nie było!!! pojeżdziłam samochodzikiem około tyodnia i znowu PLAMA!!! Tym razem jednak usterka choć tak ładnie ukryta w Carserwisie - wyszła na jaw. Olej leje sie strumieniem i to nie z miski a po misce a leci z uszczelniacza pomiędzy silnikiem a skrzynią biegów!!! jakby tego był mało to jeszcze dziś oprócz plamy z oleju pod samochodem była kałuża paliwa!!! a oto moja niespełna dwumiesięczna przygoda z fiatem sc także ekonomiczność i niezawodność tego samochodu oceńcie sami... a jeszcze podpowiem w jaki magiczny sposób mozna ukryć stukające tylne zawieszenie - do bagażnika wrzucamy metalową blokadę kierownicy która jakże skutecznie zagłuszy stukanie, a tym samym zmyli kupującego /a oto kolejny chłyt marketingowy CARSERWISU niestety na którego również dałam się nabrać:(/ Aha bo jeszcze zapomniałam opisac moją pierwszą usterkę - podczas mojej drugiej przejażdżki pękąła mi obudowa alternatora:( Tak podsumowując 2 miesięczny koszt napraw: 1900zł (a to dopiero początek!)
Dodane
18 lat temu
Pb
5,8
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
Pb
5,0
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
Jeżże prawie non stop w trasie, na dodatek spokojnie: efekt 4,8 / 100 km. W mieście trochę więcej, ale nigdy 8 litrów jak niektórzy już tu podawali. To nie silnik jest paliwożerny, tylko noga za ciężka.
Dodane
18 lat temu
LPG
5,8
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
Tańszego nie znajdziecie!!! Może nie uwierzycie ale na samym początku na trasie spalił mi 4.5l gazu!!!
Dodane
18 lat temu
Usterki
Fiat Seicento
Liczba wpisów:
41
Fiat Seicento – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
Niepracuje jeden cylinder na zimnym silniku.
Słaba praca silnika.
Piszczący pedał sprzegła.
Zobacz więcej
usterek
Pb
5,3
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
Pb
5,6
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
Pb
6,9
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
Pb
5,1
Liczba komentarzy: 7
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
witam moim hobby jest ecodrive czyli jazda na jak najmniejszym zużyciu paliwa. mam standardowego seicento z 2003 roku. takie wyniki osiągnąłem przy pomocy paru sztuczek. koła napompowane do 3 bar. nie zauważyłem większego zużycia bieżnika na środku. na pewno amortyzatory bardziej dostają w pupę ale wolę to niż prostowanie felg na dziurach. ten bieżnik jest zużyty rwnomiernie być może to wynika ze stylu jazdy. niestety mam już lub dopiero (niepotrzebne skreślić) tzn po 70 000 wybite poduszki pod mcphersonami. jedna stacja benzynowa. tankuje w tesco w Poznaniu oczywiście pb95. styl jazdy bo to od niego wszystko zalezy. zalozylem magnetyzery 2x doprowadzenie paliwa do silnika i 1x na dolocie powietrza przy puszce filtra powietrza. zmienilem olej z gownianego fiatowskiego selena k20 10w-40 chyba polsyntetyk na pewno na 0w-30 lotos dynamic ma te same parametry co mobil 1 oczywiscie pelen syntetyk acea a3-b3 api sj/cf. seleny mi bral pol litra na 1000km przy przebiegu 20 000 serwis powiedzial ze to norma. po wymianie jak reka odjal stan ok od wymiany do wymiany i spalanie spadlo okolo 0,5-0,7l/100km. powyzej 70 km/h zamykam okna i wlaczam wentylacje. ruszam natychmiast po odpaleniu grzanie silnika na postoju jest bez sensu i mu szkodzi. 1bieg jest tylko do popchnięcia samochodu natychmiast wchodzi 2. nie przekraczam 2000obr/min ponieważ tego nie potrzebuję. zwykle silnik pracuje w przedziale 1500-2000obr/min. komputer po pewnym czasie stosuje mapy dostosowane do stylu jazdy kierowcy i warunkow pracy niekiedy nawet do 3koni mech. mam taką zasadę że każdy gram paliwa musi zostać wykorzystany. i to optymalnie. dodawanie gazu skok pedału na pewno mniej niż 10cm tylko muśnięcia. wbrew pozorom do 4 nie odstaje od innych samochodow. biegi 1 tylko ruszenie jak jest z gorki to ruszam z 2. 2 max do 30km/h. 3-30-40km/h 5od 50km/h. jak jest prosto i nie wieje pod maske nie ma dziur i jade sam to stosuje takie wlasnie przelozenia. jak wystepuja jakies ograniczenia np gorka to trzeba na danym biegu niestety podniesc obroty mocniejszym wcisnieciem lub jeszcze lepiej zredukowac na nizszy. silnik nowoczesny ma zapas mocy wiec sie nie dusi i nie szarpie tylko ciagnie od 1000 obr/min (oczywiscie bez przesady) jazda to przedewszystkim myslenie i przewidywanie rozwoju sytuacji. zanim sie silnik rozgrzeje stosuje jeszcze bardziej rygorystyczne ograniczenia w stosunku do pedalu gazu poniewaz na zimnym silniku spalanie chwilowe siega i 25l/100km. staram sie nie naciskac. (jade oczywiscie). predkosc przelotowa stala tam gdzie sa swiatla to okolo50km/h. tam gdzie swiatel brak ale nadal miasto 60 do max 70km/h. po co sie wiecej rozpedzac jesli za km beda swiatla lub stop. dojazd do swiatel i miejsc postoju np w korku na przejezdzie na biegu bez gazu wtedy komputer odcina paliwo od silnika i spalanie chwilowe wynosi zero. gdy dojezdzam do swiatel akurat na wlaczajace sie czerwone wylaczam silnik wrzucam 1 i czekam zielone 0,5s silnik odpala i jazda. jak z daleka widze zamkniety przejazd to gasze silnik ale jade z wlaczonym zaplonem zeby swiatla swiecily i stop i komp pokladowy. jestem wstanie przejechac ponad kilometr z predkosci 70km/h z wyl silnikiem na zaplonie wl. jest to bezpieczne poniewaz nie mam wspomagania kierownicy a podcisnienie czytaj wspomaganie w ukladzie hamulcowym starcza na 3x pelne nacisniecie hamulca i dziala on wtedy jak normalnie dopiero potem pedal puchnie i wydajnosc spada. styl jazdy to przedewszystkim stala predkosc 50-70 mowie o miescie nawet na zakretach. dzieki tak dopompowanym oponom nic nie piszczy i samochod jest bardziej zwrotny. na zakrecie przy duzym przeciazeniu opona jest dociskana i ma wlasciwa optymalna przyczepnosc przy fabrycznych cisnieniach piszczy i jedzie po boku opony zwiekszone zuzycie i iepotrzebny halas. niestety zima trzeba miec napompowane nawet nizej niz fabryka kaze chodzi o zwiekszenie przyczepnosci przy hamowaniu. przy jezdzie szarpanej niestety nie da sie jej uniknac gaz ham itd hamuje silnikiem na nizszym biegu a przyspieszam na wyzszym. odwrotnie niz logika kaze hihi. wywalam z samochodu niepotrzebne rzeczy im mniejszy ciezar tym lepiej. opony tyl debica vivo 155/65 r13 z przodu bierznikowane markgum ze steszewa z bieznikiem eco conti contact taki sam rozmiar. te bieznikowane maja lepsza przyczepnosc przez bardziej miekka gume ale sa bardziej odporne na scieranie? dlaczego nie wiem ale sam super sie prowadzi. jazda na trasie zazwyczaj jade za tirem 90km/h jakies 30-40m za. bardzo pomaga. predkosc stala tylko noga cierpnie brak tepomatu oczywiscie gdy widze gorke lekko rozpedzam i nie staram sie utrzymac predkosci za wszelka cene podczas podjazdu. silnik sam sobie i tak wyreguluje. jak moge to przyspieszam z gorki a jak mam zalozona predkosc to ja wykozystuje do jazdy za darmo tzn bieg 5 i bez gazu. po zatrzymaniu natychmiastowe wyl silnika. planuje trasy tak aby byly jak najkrotsze a jak mam np 2 trasy to pilnuje zeby je zrobic po sobie zeby silnik nie ostygl. wole jechac troche dalej i miec stala predkosc np 70km/h niz przeciskac sie przez stopy podpozadkowane i inne spowalniacze bo wtedy i tak jest wieksze spalanie. co 30 000 wlewam do baku preparat do czyszczenia ukladu. do silnika dolalem ceramizer w skrzyni tez chlupoce. mniejsze tarcie oczywiscie bez teflonu. w miescie ponizej 5l/100km max 6l/100km na trasie 4,7l/100km. jestem w kropce nizej juz sie nie da ale sie nie poddaje jesli ktos ma jakies pomysly jak mozna jeszcze zmniejszyc spalanie niech napisze gadu 10951700 myslalem o zalozeniu elektrycznego bi soft turbo i przetaktowaniu komputera sterujacego ale na razie brak kasy moze inny wydech?
Dodane
18 lat temu
Poprzednia
1
...
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
...
56
Następna
Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
3,7 (677 ocen)
Wybierz inny silnik
0.9 39 KM
1.1 55 KM
1.1 Fire 55 KM
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Fiat Seicento w pigułce
Fiat Seicento
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Fiat Seicento
Dane techniczne
Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
Raporty zużycia paliwa
Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
Opinie
Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
Usterki
Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
Publikacje
Fiat Seicento
Newsy
Fiat Seicento
Galerie
Fiat Seicento
Nasze pomiary
Fiat Seicento
Filmy
Fiat Seicento
Ogłoszenia
Fiat Seicento
Ceny aut używanych
Fiat Seicento
Dziennik kosztów
Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
Opinie o instalacjach LPG
Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
Testy zderzeniowe
Fiat
Aktualnie przeglądasz
Fiat Seicento Hatchback 3d
Dane techniczne
1594 opinie
użytkowników
2 ogłoszenia
używanych
41 zgłoszonych
usterek
3 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy