Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Escort VII Kombi

on - zużycie paliwa dla silnika 1.8 D 60KM 44kW (w l/100km)
Średnie zużycie
5,7
Deklaracja producenta
6,0
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
6,2
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
5.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
6.8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.8

Lista raportów zużycia paliwa (15)

6,0
Ford Escort VII
Kombi 1.8 D 60KM 44kW
Jest prawie dobrze, niskie spalanie (ale nie ma czym jechać) ale koszty części wcale nie takie niskie
5,0
Ford Escort VII
Kombi 1.8 D 60KM 44kW
Hmm, żadne regulowane czasy otwarcia zaworów, popowtryskiwacze i inne sraty taty nie równają sie z jak prostą technologią starego diesla Forda:) Spalanie w trasie, jakieś 3,9l? Przechejałem 295km na 11,5l!. Średnio wychodzi jakieś 5l, najgorzsze dla autka są krótkie dystanse, po kilka kilometrów, i w mieście, korkach, w najcieższych warunkach eksploatacji dochodzi do 6l heh^^. Zaden benzynowy z gazem nie ma tu szans jeśli chodzi o Escorty..:)
6,0
Ford Escort VII
Kombi 1.8 D 60KM 44kW
5,5
Ford Escort VII
Kombi 1.8 D 60KM 44kW
Tanie części zamienne, a te które się psują nie powodują większych problemów z wymianą i znalezieniem. Spalanie niewielkie, w mieście tylko przekroczy nieznacznie 6 litrów, ale w trasie schodzi do 5 litrów ON i mniej. Można jeździć na tańszym biodieslu.
6,0
Ford Escort VII
Kombi 1.8 D 60KM 44kW
Zużycie paliwa przeciętne do 6l na trasie, a w mieście ok 7l. Części i naprawy nie są drogie. Jedynie wymiana rozrządu jest kosztowna ok 800zł Ogółem nie narzekam.
5,3
Ford Escort VII
Kombi 1.8 D 60KM 44kW
Dziennik kosztów dla Ford Escort VII Kombi 1.8 D 60KM 44kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
6,2
l/100km
Zobacz dzienniki
6,2
Ford Escort VII
Kombi 1.8 D 60KM 44kW
Powiem tak - autko bardzo tanie w eksploatacji, ogólnie rzadko zdarza mi się żebym musiał zaglądać pod maskę. Jednak niektóre awarie są denerwujące. Do tej pory borykałem się: wybita tuleja na wahaczu (wcale nie jest tak łatwo wymienić ;) ), zepsuty alternator (i tutaj miłe zaskoczenie, oryginał używany - 80zł, nie opłaca się naprawiać), urwane cięgno sprzęgła (dwa razy), zepsuty przełącznik kierunkowskazów (mrugasz też długimi, hehe), ciężkie odpalanie rano (zwracajcie uwagę na zepsuty przekaźnik od świec - potrafi grzać, ale tylko 2 sekundy). Spalanie nie najgorsze, chociaż powiem szczerze że przy tych osiągach nie jestem specjalnie mile zaskoczony. Wcześniej miałem okazję wozić się Seatem Cordobą SDI który również był wolnossącym dieslem i kulturą pracy oraz osiągami bił on na głowę Escorcika. Jedyne czym przegrywał to fakt że części były sporo droższe (przykład - rozrząd w Seacie ok. 450-500 PLN, w escorcie ok. 250-300). Komfort nie najgorszy. Mile zaskakuje specyfika zawieszenia i układ kierowniczy. Z kolei ekstremalne doznania gwarantowane przy próbie wyprzedzania ;)
5,4
Ford Escort VII
Kombi 1.8 D 60KM 44kW
6,4
Ford Escort VII
Kombi 1.8 D 60KM 44kW
Pali mało, ale koszty utrzymania podbijają niekończące się usterki elektryki.
5,4
Ford Escort VII
Kombi 1.8 D 60KM 44kW
Tak niskie spalanie w takim kombi to dobry wynik. Auto jest tanie w eksploatacji a części tanie.
Ford Escort VII Kombi