Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Escort VII

Podsumowanie 1046 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Escort VII
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,7
50,11 zł
3
7,7
44,35 zł
3
7,1
40,89 zł
115
8,5
48,75 zł
107
8,3
47,80 zł
1
9,3
53,56 zł
1
8,3
47,89 zł
312
8,1
46,36 zł
14
7,5
43,19 zł
1
8,2
47,16 zł
28
9,6
55,00 zł
2
10,1
58,17 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford Escort VII
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,2
21,03 zł
22
10,0
25,67 zł
35
9,3
24,04 zł
125
9,3
23,86 zł
3
12,0
30,77 zł
2
9,2
23,70 zł
21
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Ford Escort VII
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,9
35,72 zł
42
6,4
38,67 zł
55
6,4
38,92 zł
150
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Ford Escort VII
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
16,22 zł
1

Zużycie paliwa Ford Escort VII – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (1046)

5,3
Ford Escort VII
Kombi 1.8 D 60KM 44kW
10,0
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
9,6
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
8,5
Ford Escort VII
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Paliwożerny silnik, zły stosunek mocy do spalania, troszeczkę jednak za dużo jak na taką jednostkę.
Dodane 13 lat temu
8,4
Ford Escort VII
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
6,6
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 TD 90KM 66kW
Dziennik kosztów dla Ford Escort VII
Średni koszt przejechania 100 km
28,67 zł
6,6
l/100km
9,8
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
6,3
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 TD 90KM 66kW
Jazda z prędkościami przelotowymi dla tego modelu (110-120) powoduje przyjemnie powolne znikanie paliwka (przy obrotach 2,5k-3k). Jednak coś za coś - krotka skrzynia i ograniczenie do 4400 obrotów dają efekt w postaci prędkości maksymalnej niedużo wyższej niż prędkość przelotowa.
Dodane 13 lat temu
6,3
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 TD 90KM 66kW
9,6
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Auto trzeba koniecznie konserwować, bo korozja zrobi swoje. Mój escort po własnym [moim] ustawieniu komputera gazu,[adaptacja+ dostrojenie] dostał drugą młodość.Instalacja gazowa 2 generacji. Przy takim samym spalaniu zyskał na dynamice i elastyczności w zakresie średnich obrotów. Myślałem,że silnik się kończy,bo robił się coraz słabszy- 210tys. w tym 160tys. na gazie.Wystarczy ściągnąć odpowiedni program dla komputera gazowego,podłączyć komputer gazowy z laptopem,włączyć adaptację gazu [samo-regulacja],następną ważną rzeczą jest ustawienie wskazań sondy lambda [musi chodzić w zakresie mieszanka bogata-uboga][pole czerwono-zielone]. Regulację tą przeprowadzamy na parowniku.Podglądnąć wskazania sondy na benzynie. Można również regulować całkowite otwarcie jak i zamknięcie silniczka krokowego gazu [czyli przyśpieszenie chwilowe jak i hamowanie silnikiem].CHWILA PRAWDY!!!Przeciętny gazownik wielu niezbędnych regulacji nie przeprowadza,bo albo instalacja jest zbyt uboga, albo mu się nie chce-twierdzi,że kondycja silnika lub układu zapłonowego jest zła. Nie dajmy nabić się w butelkę!!!Jeśli silnik chodzi idealnie na benzynie, to powinien dać sobie również bardzo dobrze radę na gazie.Przypomnijmy escort 1.6 16V zetec,odradzany do gazu,instalacja 2 generacji założona w 2003r [pierwsza moja regulacja wykonana w 2011r]. Plastykowy kolektor- możliwość strzału i pęknięcia kolektora. To nie jest drogi samochód,a przeciętny Kowalski powinien zrozumieć treść tego materiału i wyciągnąć wnioski. Dzisiaj mówi się o drożejącym paliwie ON i Pb. Polacy nie jesteśmy bogatym społeczeństwem, przeprośmy się z LPG! Mimo, że mam też diesla-OCTAVIA 1.9 TDI [bo jako rodzina potrzebujemy drugiego auta],to nasz zagazowany escort był zawsze bardzo ciekawą alternatywą.
Dodane 14 lat temu
6,8
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
bardzo ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Części łatwo dostępne i niedrogie. Samochód palił na trasie 5,5l/100km, w mieście 8/100.
Dodane 14 lat temu
Ford Escort VII

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów