Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Ford Escort VII

Podsumowanie 22 opinii Filtruj
  • 1995
  • 1996
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 2000
  • 1995
  • 1996
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 2000
Średnia ocena
4,6
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
19 opinii
Powyżej 20%
3 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
20 opinii
2-3 razy rocznie
1 opinia
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
17 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
15 opinii
Dobrze
5 opinii
Źle
1 opinia
Bardzo źle
1 opinia

Opinie lpg Ford Escort VII – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny instalacji LPG (22)

3,0
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Od poczatku z tym zakladem byl problem. Jedyny plus to to ze tanio, ale w efekcie i tak wyszlo dwa razy drozej. Gdy odebralem auto po zainstalowaniu LPG wydawalo sie wszystko dobrze. Na przegladzie pan poprosil mnie o homologacje, okazalo sie ze nie mam. W ogole mi jej nie dali, znowu musialem do nich dwa razy jechac i po tygodniu w koncu dostalem ta homologacje. Po jakims...
4,5
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 4X4 90KM 66kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 2L
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 420 tys. km
auto pracuje rewelacyjnie zarówno na lpg jak i benzynie
5,0
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 4X4 90KM 66kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG COMPACT
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
3,3
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 4X4 90KM 66kW
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
5,0
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 4X4 90KM 66kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Moim pierwszym autem na gaz był duży fiat w latach 90.Była to taxówka która na gazie zrobiła prawie 500000tyś km 5 razy robiłem silnik ale ogólnie jak na fiata było ok gaz kosztował nie całą złotówkę.Wszyscy wtedy straszyli że wprowadzą jakąś dużą opłatę i wstawianie gazu jest bez sensu.Myślę że takie informacje wprowadzają koncerny paliwowe.Ale wracając do rzeczy każdy...
5,0
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
instalacja: AC STAG 2L
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Moje poprzednie auto bylo na gazniku i tam z przelaczeniem sie na gaz jest problem (potem sie łapie praktyke), ale od kiedy przesiadlem sie do auta z silnikiem na wtrysku to jazda przestala sprawiac mi jakiegokolwiek problemu. Taka rada dla kupujacych uzywany samochód zasilany gazem by kupowali auto na wtrysku z instalacja przynajmniej drugiej generacji dla monowtrysku i...
5,0
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 4X4 90KM 66kW
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
zrobione 50 tys na gazie zadnych problemów 100 km kosztuje pomiedzy 18 a 23 zł zaleznie od ceny gazu spala 10litrów. tankowąc i jeżdzić. jedyny minus to odczuwalny spadek mocy na klimie,ale na benzynie mam to samo więć chyba taki urok tego modelu
4,5
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
homologacja: "NAGAZ" STEFANOWSKI. S.J.
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
3,8
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Wtryskiwacze Valtek 1ohm wymagają częstej kalibracji i regeneracji - nie polecam.
5,0
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
instalacja: AG ZENIT
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Ford Escort VII