AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Ford
Focus
I
Hatchback
Hatchback
Raporty zużycia paliwa
Ford Focus I Hatchback
Podsumowanie 945 raportów
Filtruj
Zobacz
rankingi spalania
Lata produkcji
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
Rodzaj paliwa
Każdy
benzyna
olej napędowy
LPG
Filtruj
wyniki
pb
Silniki Benzynowe
Ford Focus I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.4 16V 75KM 55kW
7,3
42,22 zł
53
1.6 16V 100KM 74kW
7,6
44,16 zł
348
1.6 i Duratec 8V 98KM 72kW
8,4
49,00 zł
6
1.8 16V 115KM 85kW
8,6
49,68 zł
72
2.0 16V 130KM 96kW
8,9
51,97 zł
38
2.0 i 16V RS 215KM 158kW
14,8
86,18 zł
3
2.0 16V ST170 172KM 127kW
9,2
53,40 zł
10
Pokaż więcej silników
lpg
Silniki Benzynowe
Ford Focus I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.4 16V 75KM 55kW
8,5
21,89 zł
7
1.6 16V 100KM 74kW
8,6
21,99 zł
43
1.8 16V 115KM 85kW
9,6
24,65 zł
14
2.0 16V 130KM 96kW
11,7
30,01 zł
7
2.0 16V ST170 172KM 127kW
10,0
25,80 zł
3
on
Silniki Diesla
Ford Focus I Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.8 TDDI 75KM 55kW
5,8
34,99 zł
14
1.8 TDDi 90KM 66kW
6,1
36,63 zł
141
1.8 TDCi 101KM 74kW
5,9
35,67 zł
123
1.8 TDCi 115KM 85kW
6,4
38,60 zł
63
Sprawdź najnowsze oferty Ford Focus
Zobacz 114 aut
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(945)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
On
5,7
Ford Focus I
Hatchback 1.8 TDDi 90KM 66kW
Przy zakupie auta poprzedni właściciel mówił ze bak ma 52 litry i bez prblemu robi 1000km czy klima czy bez klimy, nie wierzyłem ale po prawie dwóch latach użytkowania uwieżyłem:) przy założeniu 80% trasa 20 Miasto. Zimą przy mrozach dużych czy małych 940 to maks jaki udało mi sie osiągnąc lecz latem 1080 na odcinku 18km do pracy i droga powrotna 18km po pracy wietrzenie auta latem bo jak w saunie po 2 km zamykanie okien i klima 5 km przed domem klima wyłączona i 1120 km na jednym tankowaniu:) oczywiscie sam i bez bagażu. styl jazdy do 100 km/h ale rozpedzanie żwawe ale nie bardzo zwawe do 2700 obrotów to największy wynik jaki udało mi się osiągnać auto zawsze tankuje po korek po tym przebiegu do baku weszło 53.4 litra a bak ma 52 co prawda lałem po korek ale stacja na pewno troche oszukuje i to pewnie każda:)
Dodane
11 lat temu
On
6,0
Ford Focus I
Hatchback 1.8 TDDI 75KM 55kW
tanie cz??ci, ma?o pali,
Dodane
11 lat temu
On
5,8
Ford Focus I
Hatchback 1.8 TDDi 90KM 66kW
On
5,0
Ford Focus I
Hatchback 1.8 TDCi 101KM 74kW
Poza tym, że czasem wyskoczy jakaś naprawa, koszty nie są wysokie
Dodane
11 lat temu
Pb
6,2
Ford Focus I
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Pb
11,3
Ford Focus I
Hatchback 1.8 16V 115KM 85kW
Pb
7,8
Ford Focus I
Hatchback 1.6 16V 100KM 74kW
Posiadam fokę już trzeci rok na własność, wcześniej była 6 lat w rodzinie. Samochód odbiegający od pozostałych w tym segmencie, pod względem właściwości jezdnych oraz stylistyki. Spalanie, które zaznaczyłem jest orientacyjne ale nazbyt mocno zbliżone do realnych, mam ciężką nogę co przekłada się na połykanie benzyny. Trochę bawią mnie opinie, że potrafią spalić 5L/100km no owszem, można ale jadąc chyba cały czas 50km/h. Te katalogowe 100 koni pozwala na elastyczną jazdę, ale dla kogoś kto chcę wyprzedzać "ze zderzaka" to się nie nada, jednakże biorąc pod uwagę inne silniki 1.6 różnych producentów (jako mechanik, wieloma jeździłem) jest dobrym wyborem. Mam tu na myśli głównie silniki producentów VW i Renault. Dużo ludzi pisze też o gazie, otóż ta generacja silników forda gazu wręcz nie toleruje... po założeniu często rozpieprzają się mapy wtrysków, a najgorsza bolączka to problemy z zaworami jak i samymi głowicami. Bo gaz to tylko do kuchenek... Pozdrawiam kierowców przysłowiowych "Foczek".
Dodane
11 lat temu
LPG
9,0
Ford Focus I
Hatchback 1.6 16V 100KM 74kW
Mój focus pali średnio 10 l gazu. Jest to cykl mieszany. A w większych korkach,nawet 12 l. W trasie da się zejść do 8l,ale to nie jest normalna jazda. Auto nie jest ekonomiczne. I ktoś jak piszę że mu spali 6 benzyny,to nie powinien się wypowiadać. Bo piszę bzdury. Mi tez się udało zejść do 6 litrów,ale tak NIKT NIE JEŻDZI i na dłuższą metę się nie da! Co do komfortu to jest słaby,w porównaniu z innymi autami tej klasy. Na dłuższa trasę jest jazda męcząca zwłaszcza kierowcy. Auto jest mało awaryjne,to muszę przyznać. I przyznaje racje osobom ,piszącym na forum że padają cewki zapłonowe. Wymieniłem trzy,jedną chińską, beru i ngk. Powiem jedno , Świece platynowe, przewody ORGINAŁ i cewkę ORGINAŁ dopiero wtedy silnik ładnie chodzi. I Zapominamy o szarpaniu przy obciążeniu ,czy przygasaniu silnika przed skrzyżowaniem.Instalacje gazową mam Lovato smart. Ładnie chodzi,mogę innym polecić. Pali litr więcej od benzyny.
Dodane
11 lat temu
On
6,2
Ford Focus I
Hatchback 1.8 TDDI 75KM 55kW
Koszty utrzymania nie są wysokie. Spalanie niskie.
Dodane
11 lat temu
Pb
7,8
Ford Focus I
Hatchback 1.8 16V 115KM 85kW
Do każdego samochodu po za kupie trzeba dołożyć. Tak zrobiłem i ja. Miałem parę problemów, ale to nie wina inżynierów zza zachodniej granicy, a poprzedniego użytkownika. Wymieniłem tarcze, klocki, czujnik prędkości, silniczek krokowy i parę drobniejszych elementów. Nie była to oczywiście fortuna, jednak Ford nie rozpieszcza cenami części. Zwłaszcza jeśli chodzi o stosunek cen części do ceny zakupu samochodu. Jednak koszty utrzymania nie są tak wysokie jak w dieslowym odpowiedniku czy w nowych turbodoładowanych Ecoboost'ach. Nowe generacje silników to zupełnie inna bajka. Bajka, gdzie Gargamel zjada smerfy, a kojot łapie Strusia Pędziwiatra - czyli ekoterroryzm i downsizing wyciska z nas ostatnie złotówki na rzecz wyimaginowanej walki z tym, by niedźwiadek polarny miał 0,01*C mniej. Nie jest to jednak skarbonka i nie potrzeba budżetu potentata naftowego oraz tony złota w piwnicy, by utrzymywać samochód w dobrej kondycji. W porównaniu do dzisiejszych samochodów - bajka, w stosunku do dziesięciolatków - średnio.
Dodane
12 lat temu
Poprzednia
1
...
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
...
95
Następna
Ford Focus I Hatchback
4,1 (1 115 ocen)
Sprawdź oferty Ford Focus
Wybierz silnik
1.4 16V 75 KM
1.6 16V 100 KM
1.6 i Duratec 8V 98 KM
1.8 16V 115 KM
1.8 TDCi 101 KM
1.8 TDCi 115 KM
1.8 TDDI 75 KM
1.8 TDDi 90 KM
2.0 16V 130 KM
2.0 16V ST170 172 KM
2.0 i 16V RS 215 KM
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Ford Focus w pigułce
Ford Focus
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Ford Focus
Dane techniczne
Ford Focus I Hatchback
Raporty zużycia paliwa
Ford Focus I Hatchback
Opinie
Ford Focus I Hatchback
Usterki
Ford Focus I Hatchback
Publikacje
Ford Focus
Newsy
Ford Focus
Galerie
Ford Focus
Nasze pomiary
Ford Focus
Filmy
Ford Focus
Ogłoszenia
Ford Focus
Ceny aut używanych
Ford Focus
Dziennik kosztów
Ford Focus I Hatchback
Opinie o instalacjach LPG
Ford Focus I Hatchback
Testy zderzeniowe
Ford
Aktualnie przeglądasz
Ford Focus I Hatchback
Dane techniczne
1115 opinii
użytkowników
780 ogłoszeń
używanych
40 zgłoszonych
usterek
41 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Ford Focus
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy