Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Dodaj własny raport
Ford Focus w pigułce

Zużycie paliwa Ford Focus – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Ford Focus

6,3
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
Ford Focus I
Spalanie oscyluje między 6-6,6 l, więc auto jak na pakowne kombi i ten rocznik pali mało. Poza tym silnik jest świetny, bo bez względu na to czy jedzie się ekonomicznie, czy wciska pedał gazu w podłogę, auto ciągle pali prawie tyle samo (max 6,6 l).
14,2
Hatchback 3d 2.5 Duratec ST 225KM 165kW
Ford Focus II
Posiadam auto od roku większości poruszam się po mieście (dynamicznie) gdzie spalanie wychodzi w granicach 14,5-17L + 2,5L benzyny. Na trasie natomiast przy prędkościach od 150-190 spalanie w granicach 16-17L w innych warunkach go nie sprawdzałem bo jednak zawsze ma sie ochotę nacisnąć przy takim pięknym dźwięku silnika. Niestety kupując takie auto nie bierze się pod uwagę ecodrivingu a silnik jest bardzo rozwojowy ;)
7,9
Kombi 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Ford Focus III
Wyniki uzyskane po przejechaniu ponad 95 tys km. Auto nie jest aż tak ekonomiczne jak się wydaje, przynajmniej w warunkach normalnej jazdy. Nie wiem jak jest w przypadku zajeżdżania auta na amen poprzez jazdę na krytycznie minimalnych obrotach mordując przy tym silnik.
4,9
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi DPF 115KM 85kW
Ford Focus III
Przebieg 81 tys. Spalanie na dystansie ostatnich 55 tys km średnio z tankowań 5,26 L/100km. Za ostatni rok zmieniła mi się charakterystyka pokonywanych tras. Efekt ostatni rok, 15 tys km średnio 5,03 L/100km
9,2
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Ford Focus II
Na trasie zeszłem do 8 l,miasto do pracy 11km w zimie 9,5 l w lecie 8,5.Przewaznie tylko taka droga odnotowywujac z aplikacji spalania cały rok 9,3 l ,tak wiec nie jest to oszczedny samochod.
6,6
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Ford Focus I
Jeżdżę szybko 170-190 na trasie i spalanie pochodzi pod 11 litrów przy pedale w podlodze
4,8
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 115KM 85kW
Ford Focus III
Jeżdżę Focusem Kombi niecały rok. Udało mi się uzyskać na trasie 4,2l . Trzeba tylko trzymać obroty w okolicach 2000. Normalnie z wyprzedzaniem 4,7l
5,2
Hatchback 1.8 TDDi 90KM 66kW
Ford Focus I
Polecam to auto kazdemu, dla kogo liczy sie przede wszystkim ekonomia jazdy.
8,5
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Ford Focus II
Minimalne na trasie Kraków - Zakopianka Średnie obliczane w jeździe miejskiej (Kraków) + pozamiejskiej (kierunki Nowy Targ, Wadowice)
7,0
Hatchback 5d facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Ford Focus III
A więc silnik 1,5 ecoboost to silnik z nazwy eco dla środowiska a nie jak inni myślą eco dla kieszeni przy tankowani.Kupiłem nowego forda w kwietniu 2017 przejechane 7000 tyś/km do dzisiaj i tak-raport spalania Miasto mój max 9,8 dynamiczna jazda bardzo krótkie odcinki na zimnym silniku ale wystarczy puścić pedał gazu i spokojnie do osiągnięcia 8,5 na włączonym start/stop.Trasa spokojna jazda za tirem na tempomacie nie ma gdzie wyprzedzić średnio 5,5 ale można zejść do nawet 4,5 ale zaznaczam auto jakby wyłączone z mocy delikatnie muśnięty pedał gazu.Trasa lokalne droga 250 km średnie spalanie 6,2-6,5 prędkość 100-130km/h dynamiczne wyprzedzanie ale na dojazdach noga z gazu.Trasa S8 tempomat 120km/h 6,7 bez tempomatu 6,1 przy prędkości 140-150km/h równe 8l bez tempomatu.Wrażenie końcowe no cóż autko jest bardzo wrażliwe na pedał gazu w mieście mógłby palić o litr mniej ale z drugiej strony jest czym pojeździć , poprzednio miałem nissana 1,5 dci mistrz oszczędności i ciężko się przestawić na benzynę ale coś za coś nowy diesel kosztowałby 10tyś więcej nie wspomnę o przyszłych usterkach dpf.erg.turbina.dwumasa.wtryski.Ogólnie autko super zawieszenie mistrz ale i tak mi po głowie chodzi by władować tu gaz na razie jest strasznie drogi ale za dwa lata kto wie:)
Ford Focus

AUTOCENTRUM.PL S.A.