Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Focus I

Podsumowanie 1893 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Focus I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,2
41,68 zł
74
7,6
43,71 zł
479
7,7
44,47 zł
127
7,8
44,92 zł
10
8,5
48,78 zł
137
8,9
51,38 zł
77
9,9
57,02 zł
1
14,8
85,43 zł
3
9,2
52,93 zł
10
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford Focus I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,5
21,92 zł
7
8,5
21,88 zł
49
8,6
22,06 zł
23
9,4
24,32 zł
30
10,8
27,76 zł
17
10,0
25,83 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Ford Focus I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,9
35,76 zł
31
6,1
36,79 zł
420
5,9
35,92 zł
251
6,2
37,69 zł
144

Zużycie paliwa Ford Focus I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (1893)

6,4
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Części są tak tanie że można by je z powodzeniem nabyć w warzywniaku. Spalanie śmiesznie niskie. OC przy 60% zniżek - 522zł
Dodane 8 lat temu
7,3
Ford Focus I
Hatchback 1.6 16V 100KM 74kW
Samochód dość dużo spala podczas jazdy na krótkich trasach i po mieście. Trochę kasy poszło też w naprawy i wymiany pewnych "pierdółek" które jednak utrudniają codzienne użytkowanie. Odnoszę wrażenie że ten samochód został zaprojektowany i stworzony przez księgowych.
Dodane 8 lat temu
8,0
Ford Focus I
Hatchback 1.8 16V 115KM 85kW
generalnie dużo spala, ale jest już stary
Dodane 8 lat temu
6,3
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
Napraw nie było wiele - co najwyżej te ze starości, paliwa dużo nie potrzobował
Dodane 8 lat temu
6,0
Ford Focus I
Hatchback 1.8 TDDI 75KM 55kW
7,7
Ford Focus I
Hatchback 1.6 16V 100KM 74kW
Tanie części i łatwo dostępne. Niezbyt wysokie opłaty ubezpieczenia i spalanie na rozsądnym poziomie.
Dodane 8 lat temu
13,0
Ford Focus I
Hatchback 2.0 16V 130KM 96kW
6,9
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
5,8
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
6,1
Ford Focus I
Sedan 1.8 TDCi 115KM 85kW
Focus 1.8 TDCI 115 KM, rok 2002 (FL), przebieg 315500 km. Pierwsze wtryski, pierwsza pompa wysokiego ciśnienia. Spalanie mocno uzależnione od stylu jazdy. Samochód jest oszczędny, ale musi mieć określone obroty. Przykładowo, trasa, bardzo powolna 70-90 na godzinę. Jak utrzyumuje się silnik w zakresie 1400-1800 obrotów, to spalił 5,2 (wg komputera), w momencie, kiedy tą samą trasę (przy powrocie) pokonałem utrzymując pojazd w zakresie 2000-2200 obr./min. Ford spalił 4,9 litra. I taka reguła obowiązuje też w mieście i innej trasie. Focus z tym silnikiem ma długie przełożenia skrzyni biegów. 4 bieg - 70 km/h - 1600 obr./min., 5 bieg - 105 km/h - 2000 obr./min. Więc często w mieście korzysta się z pierwszych trzech biegów. Spalanie miasto (Wrocław): 1. Krótkie odcinki, zima - 8,5l 2. Krótkie odcinki, lato - 7,2 l, z klimatyzacją 7,8 l 3. Miasto dłuższe odcinki, mało korków, zima - 7,5 l 4. Miasto dłuższe odcinki, mało korków, lato - 6,8 l 5. Miasto, wylot z miasta, ok. 15 km, zima - 6,8-7,0 l 6. Miasto, wylot z miasta, ok. 15 km, lato - 6,3l 7. Trasa, prędkości 80-110, krajowa - 4,9 - 6 (w zależności od płynności ruchu i tępa jazdy), w zimie spala tyle co w lato. 8. Trasa prędkości 80-110, dużo wyprzedania - 6,3 l 9. Autostrada prędkości 120-130 - 5,7 l 10. Autostrada prędkości 130-150 - 6,3 l 11. Autostrada, górzyste rejony, duże prędkości 150-160 (nowe opony, więc i wyższe opory toczenia), 7,2 l Focus 1.8 TDCI, to nie jest 1.9 TDI 110 KM, spalanie jest mocno uwarunkowane od płynności jazdy i utrzymywania silnika w odpowiednim zakresie obrotów, najmniej spala, kiedy silnik pracuje w stałym zakresie 1900-2500 obr./min. - w sumie jak każdy diesiel z tamtych lat.
Dodane 8 lat temu
Ford Focus I

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów