Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Focus I

Podsumowanie 1893 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Focus I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,2
42,01 zł
74
7,6
44,05 zł
479
7,7
44,82 zł
127
7,8
45,28 zł
10
8,5
49,16 zł
137
8,9
51,79 zł
77
9,9
57,47 zł
1
14,8
86,10 zł
3
9,2
53,35 zł
10
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford Focus I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,5
22,09 zł
7
8,5
22,05 zł
49
8,6
22,24 zł
23
9,4
24,51 zł
30
10,8
27,98 zł
17
10,0
26,03 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Ford Focus I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,9
35,79 zł
31
6,1
36,83 zł
420
5,9
35,95 zł
251
6,2
37,73 zł
144

Zużycie paliwa Ford Focus I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (1893)

6,2
Ford Focus I
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
w mojej foce spalanie najmniejsze jakie mi udało się osiągnąć na trasie to 4,9l na maxa jazda po miejscu ,odległość do 5km i zima 11,4l średnio od 7 do 8,5l.Wszystko zależy od tego jak wciskamy pedał gazu, ale jak na taki mały silniczek to jest duże spalanie ,a kwestia rozpędzania tego pojazdu to jest jakieś nieporozumienie(trwa to wieki).poza tym autko jest bardzo przyjemne .Myślę że fajnie pomyka ten samochodzik z silnikiem 2,0 a przy tym pewnie spali o litr może dwa więcej ale niema stresu przy wyprzedzaniu .
Dodane 14 lat temu
7,1
Ford Focus I
Hatchback 1.8 16V 115KM 85kW
Nie jest to samochod bardzo oszczedny ale nie jest zle,nie ma co narzekac.
Dodane 14 lat temu
6,3
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Mało pali i prawie w ogóle się nie psuje.
Dodane 14 lat temu
7,0
Ford Focus I
Hatchback 1.6 16V 100KM 74kW
Focus 1.6 100KM z 2001 przebieg 175000.Jezdzę w Warszawie ale unikam dużych korków.Poza tym czasami trasa 400km.Najwiecej oszczedzam w mieście przy spokojnej jeżdzie którą utrudniaja narwani kierowcy.Jeżdząc 50km dziennie samochód spala od 6.5 do max 8.5litra (8.5litra w potężnym korku) w mieście.Nigdy nie osiagnałem w tym cyklu spalania katalogowego.Niestety trzeba mieć lekka nogę (kręcę od 2500 do 3000obr/min i szybko zmieniam bieg + jazda na najwyższych biegach) i hamować silnikiem.W trasie spalanie zamyka się między 5.8 do 6.5 między 2800-3000obr/min/5bieg z preędkością nie większą niż 115km/h.Przy kręceniu do 4000-5000obr/min można zapomnieć o oszczedzaniu i zapoznać się z katalogiem.Na spalanie spory wpływ mają również opony.Im bezpieczniejsze tym samochód pali więcej nawet do 0,6l/100km.Urzywam Continentali letnich i zimowych.Na zimówkach pali mniej.Klima powyżej 90km/h nie powoduje dramatycznego zwiekszenia spalania ale jeżeli jedziesz wolniej i w korku to i owszem.Poważne wady to słabe wyciszenie komory silnika (powyżej 3500obr/min pojawia sie spory hałas) oraz dokuczliwy szum opon(szczególnie szerokich 195 letnich).Dynamika pojazdu i kultura pracy silnika średnia.Silnik 1.6l to taki kompromis do wszystkiego czyli tak naprawdę do niczego w szczegości.Porównując TDCI również 100KM ale o wiekszym momencie obrotowym, benzyna kompletnie wymięka.Gdybym miał wybierać jeszcze raz to jeżdząc w ten sam sposób i oszczędzając benzynę nie wybierałbym diesla a kupił benzyne ale jedynie silnik 2.0.Przy regularnych wymianach oleju i wszystkich fitrów silnik jest bezawaryjny.Dotychczas wymienione: pasek rozrządu, czujnik ciśnienia oleju, pasek klinowy + napinacz, płyn chłodniczy.
Dodane 14 lat temu
7,0
Ford Focus I
Hatchback 1.6 16V 100KM 74kW
Focus 1.6 100KM z 2001 przebieg 175000.Jezdzę w Warszawie ale unikam dużych korków.Poza tym czasami trasa 400km.Najwiecej oszczedzam w mieście przy spokojnej jeżdzie którą utrudniaja narwani kierowcy.Jeżdząc 50km dziennie samochód spala od 6.5 do max 8.5litra (8.5litra w potężnym korku) w mieście.Nigdy nie osiagnałem w tym cyklu spalania katalogowego.Niestety trzeba mieć lekka nogę (kręcę od 2500 do 3000obr/min i szybko zmieniam bieg + jazda na najwyższych biegach) i hamować silnikiem.W trasie spalanie zamyka się między 5.8 do 6.5 między 2800-3000obr/min/5bieg z preędkością nie większą niż 115km/h.Przy kręceniu do 4000-5000obr/min można zapomnieć o oszczedzaniu i zapoznać się z katalogiem.Na spalanie spory wpływ mają również opony.Im bezpieczniejsze tym samochód pali więcej nawet do 0,6l/100km.Urzywam Continentali letnich i zimowych.Na zimówkach pali mniej.Klima powyżej 90km/h nie powoduje dramatycznego zwiekszenia spalania ale jeżeli jedziesz wolniej i w korku to i owszem.Poważne wady to słabe wyciszenie komory silnika (powyżej 3500obr/min pojawia sie spory hałas) oraz dokuczliwy szum opon(szczególnie szerokich 195 letnich).Dynamika pojazdu i kultura pracy silnika średnia.Silnik 1.6l to taki kompromis do wszystkiego czyli tak naprawdę do niczego w szczegości.Porównując TDCI również 100KM ale o wiekszym momencie obrotowym, benzyna kompletnie wymięka.Gdybym miał wybierać jeszcze raz to jeżdząc w ten sam sposób i oszczędzając benzynę nie wybierałbym diesla a kupił benzyne ale jedynie silnik 2.0.Przy regularnych wymianach oleju i wszystkich fitrów silnik jest bezawaryjny.Dotychczas wymienione: pasek rozrządu, czujnik ciśnienia oleju, pasek klinowy + napinacz, płyn chłodniczy.
Dodane 14 lat temu
7,0
Ford Focus I
Hatchback 1.6 16V 100KM 74kW
Focus 1.6 100KM z 2001 przebieg 175000.Jezdzę w Warszawie ale unikam dużych korków.Poza tym czasami trasa 400km.Najwiecej oszczedzam w mieście przy spokojnej jeżdzie którą utrudniaja narwani kierowcy.Jeżdząc 50km dziennie samochód spala od 6.5 do max 8.5litra (8.5litra w potężnym korku) w mieście.Nigdy nie osiagnałem w tym cyklu spalania katalogowego.Niestety trzeba mieć lekka nogę (kręcę od 2500 do 3000obr/min i szybko zmieniam bieg + jazda na najwyższych biegach) i hamować silnikiem.W trasie spalanie zamyka się między 5.8 do 6.5 między 2800-3000obr/min/5bieg z preędkością nie większą niż 115km/h.Przy kręceniu do 4000-5000obr/min można zapomnieć o oszczedzaniu i zapoznać się z katalogiem.Na spalanie spory wpływ mają również opony.Im bezpieczniejsze tym samochód pali więcej nawet do 0,6l/100km.Urzywam Continentali letnich i zimowych.Na zimówkach pali mniej.Klima powyżej 90km/h nie powoduje dramatycznego zwiekszenia spalania ale jeżeli jedziesz wolniej i w korku to i owszem.Poważne wady to słabe wyciszenie komory silnika (powyżej 3500obr/min pojawia sie spory hałas) oraz dokuczliwy szum opon(szczególnie szerokich 195 letnich).Dynamika pojazdu i kultura pracy silnika średnia.Silnik 1.6l to taki kompromis do wszystkiego czyli tak naprawdę do niczego w szczegości.Porównując TDCI również 100KM ale o wiekszym momencie obrotowym, benzyna kompletnie wymięka.Gdybym miał wybierać jeszcze raz to jeżdząc w ten sam sposób i oszczędzając benzynę nie wybierałbym diesla a kupił benzyne ale jedynie silnik 2.0.Przy regularnych wymianach oleju i wszystkich fitrów silnik jest bezawaryjny.Dotychczas wymienione: pasek rozrządu, czujnik ciśnienia oleju, pasek klinowy + napinacz, płyn chłodniczy.
Dodane 14 lat temu
Dziennik kosztów dla Ford Focus I
Średni koszt przejechania 100 km
33,67 zł
6,3
l/100km
9,2
l/100km
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
8,3
Ford Focus I
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
w mieście mogłoby być mniej, na trasie ok - nawet 7 litrów z pełnym obciążeniem
Dodane 14 lat temu
6,0
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Minimalne spalanie na trasie z południa Europy. Miasto we wrocławskich korkach podczas zimy.Bardzo dobre zawieszenie, niskie ceny części zamiennych (poza ASO).Dużo miejsca w środku i w bagażniku. Minus - kłopoty z centralnym zamkiem.Ogólnie bardzo dobry samochód .
Dodane 14 lat temu
7,6
Ford Focus I
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
Ceny oryginalnych częśni tanie (mam porównianie do Audi/VW), jak się nie serwisuje w ASO to bardzo tanie w utrzymaniu auto.
Dodane 15 lat temu
5,6
Ford Focus I
Hatchback 1.8 TDCi 101KM 74kW
zużycie paliwa na przyzwoitym poziomie, ceny przeglądów standardowe nie odbiegają od cen innych marek, części oryginalne nie są drogie jest dużo zamienników, dość drogie ubezpieczenia
Dodane 15 lat temu
Ford Focus I

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów