Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Mondeo IV Hatchback

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 Turbo Duratec 220KM 162kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,9
Deklaracja producenta
9,3
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
11,0
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
10.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
14.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.8
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.5 Turbo Duratec 220KM 162kW (w l/100km)
Średnie zużycie
12,4
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
12.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
14.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
10.5

Lista raportów zużycia paliwa (22)

12,6
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.5 Turbo Duratec 220KM 162kW
Witam. Jeżdżę tym autem ponad 1,5 roku. Ogólnie jest zajebiste, jedyną jego wadą jest paliwożerność :-). Proszę nie wierzyć w pisane tu przez innych bajki, że auto się szybko nagrzewa niby po jakimś przejechaniu 2 km (no chyba że w lecie przy 30 stopniach w cieniu). Ten silnik wcale nie należy o jakichś mistrzów łapania temperatury pracy, rozgrzewa się raczej leniwie. W moim aucie nie ma żadnych awarii, auto użytkowane w większości po mieście na krótkich trasach do 5km - niestety w zimę przy takim przebiegu w mieście i to po części w korkach nawet nie zdąży złapać temperatury pracy stąd w zimę moje spalanie to ok. 17litrów benzyny na 100km przy spokojnej jeździe. Inaczej jest na trasie - tu przy spokojnej jeździe w jedną osobę można zejść bez problemu poniżej 8 litrów na setkę a przy pełnym komplecie pasażerów na pokładzie i bagaży w bagażniku jadąc spokojnie na trasie można osiągnąć ok 8,7 litra na setkę. Jak chcesz przycisnąć to nie ma w tym aucie problemu ale wtedy o spalanie nie pytaj - po prostu pali tyle ile wlejesz - coś za coś :-) Auto świetne na trasy, mało awaryjne, dające jeśli chcesz dużo radości jednak w mieście na krótkich odcinkach mocno paliwożerne nawet przy lekkiej nodze. Poprzednim autem było E46 2.0 benzyna traktowana tylko zerojedynkowo tzn. gaz do oporu, hamulec do oporu bez żadnego rozgrzewania silnika, cackania się czy szanowania auta. Tam było tylko odpalanie silnika i w pizdę i ogień i tamto auto paliło mniej przy takiej jeździe jak mondeo przy spokojnej jeździe ale i tak wolę mondeo.
11,1
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.5 Turbo Duratec 220KM 162kW
13,3
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.5 Turbo Duratec 220KM 162kW
Na autostradzie przy prędkościach 140 km/h z tempomatem średnio 12.9l/100km. Lepiej nie udało mi się zejść. Test zrobiony na odcinkach Warszawa-Wroclaw-Zielona Góra. Po mieście dochodziło do ponad 16l LPG.
13,3
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.5 Turbo Duratec 220KM 162kW
12,3
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.5 Turbo Duratec 220KM 162kW
12,0
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.5 Turbo Duratec 220KM 162kW
Auto bardzo fajnie, świetne osiągi jak na tą masę i pojemność. Można zejść poniżej 10l ale taki ecodriving jest strasznie męczący.
12,0
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.5 Turbo Duratec 220KM 162kW
Uzytkuje aut od czerwca 2015 autem przejechalem 6 tys od samego poczatku wszystko monitorowanie na aplikacji kalkulator spalania oczywuscie tankowanie do pelna. Min spalanie zanotowalem jadac z katowic do poznania przy normalnej jezdzie nie przekraczajac 130km/h Normalnie auto uzytkuje na krotkich trasach 6km do pracy spalanie tylko i wylacznie z tego odcinka wynosi 13.7 a min spalanie na tym samym odcinku hamujac silnikiem delikatnie naciskajac pedal gazu wynioslo 12.5 nizej nie da rady zejsc
9,8
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.5 Turbo Duratec 220KM 162kW
Liczyłem na większe spalanie i droższe naprawy ,bardzo przyjemnie mnie zaskoczył ,wygląda to dokładnie tak jak nieraz słyszałem że większy silnik mniej wysilony spala często mniej niż słabszy i tak jest w tym przypadku ,pali mniej niż 2.3 163 KM i podobnie jak dwa litry .
10,3
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.5 Turbo Duratec 220KM 162kW
Auto posiada rewelacyjny silnik. Jest elastyczny, dynamiczny ale trochę paliwożerny. Jak zawsze trzeba go przed ostrzejszą jazdą rozgrzać ale trwa to bardzo krótko. Szybko wkręca sie na obroty i tutaj od 4000 zaczyna się zabawa. Po drobnych modyfikacjach układu wydechowego brzmi jak w rasowym mustangu. Auto nie wygląda (trochę zdradzają jego sportowe zapędy dwie rury wydechowe) na mocarnego ściganta ale potrafi ze świateł upokorzyć większość 200 konnych konkurentów. Zgodnie z hasłem turbo żyje turbo pije - mój na trasie przy 120km/h potrafi spalić 8,5l i mniej (wariant ekonomiczny), przy 150km/h = 12l. Przy dynamicznej, nerwowej jeździe udało mi się wykręcić 18l ale to traktuje jako patologię więc średnio 13-14l przy średnio dynamicznej jeździe. Najpiękniejsze w tym aucie z tym silnikiem jest jego reakcja przy 90km/h na redukcję o jeden bieg i dojście do np. 120km/h - szok. Auto zbiera się rewelacyjnie. Jeździłem wszystkimi modelami forda z każdym dostępnym silnikiem (taki konik na dniach otwartych) od 1.6PB do 2.2ON i mój 2.5T=235KM jest jak dla mnie najlepszym silnikiem. W garażu posiadam jeszcze ssaka ST220 V6 = 237KM - jednak doładowany daje więcej zabawy. Pozdrawiam wszystkich klubowiczów z MondeoKlubPolska.
12,3
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.5 Turbo Duratec 220KM 162kW
Autem przejechałem ok 30 tys. Średnio pokonuję połowę w mieście połowę na trasach przy dynamicznym wyprzedzaniu. Staram się hamować silnikiem tak często jak to możliwe.
Ford Mondeo IV Hatchback