Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Mustang IV Coupe

Podsumowanie 26 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki z LPG Ford Mustang IV Coupe
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (26)

17,9
Coupe 4.6 V8 GT 215KM 158kW
Ford Mustang IV
Automat, wartosci z ~30,000km. Mniej nie chce wziąć;) minimalna wartość była bardziej testowa, długo się tak nie da jechać;)
12,0
Coupe 3.8 V6 190KM 140kW
Ford Mustang IV
Nie wiem skąd koledzy wzięli liczby ok. 6l, ale jest to bajka. W wersji manualnej na trasie autostrada: Gdańsk - Łódź przy emeryckiej jeździe na 5 auto pali 9l. Nie jest to ekonomiczny wybór, ale jeśli chcemy zwracać na siebie uwagę i kochamy amerykańską motoryzację to jest to znakomity starter.
11,2
Coupe 4.6 V8 Cobra 305KM 224kW
Ford Mustang IV
jeżdżę tym autem dwa lata żadnych usterek blacha w świetnym stanie chociaż ma już 18 lat spalanie od 10 do 12 litrów nie zamienię na żadne inne auto SUPER MASZYNA
11,3
Coupe 4.6 V8 Cobra 305KM 224kW
Ford Mustang IV
naprawdę oszczędne auto jak na tą moc i pojemność przy ekonomicznym stylu jazdy spokojnie mieści się w 10 l. na 100 km jak chce się poszaleć wiadomo siła musi z czegoś płynąć mnie nie spalił nigdy powyżej 14 l. Przypominam że polonez potrafił zeżreć 15 litrów
10,8
Coupe 4.6 V8 GT 215KM 158kW
Ford Mustang IV
Naprawdę fajne spalanie jak na taką pojemność.
16,2
Coupe 5.0 Cobra 243KM 179kW
Ford Mustang IV
13,5
Coupe 3.8 V6 190KM 140kW
Ford Mustang IV
12,1
Coupe 4.6 V8 32V Cobra 324KM 238kW
Ford Mustang IV
Miałem kiedyś Forda Mustang GT 1995 w automacie. Auto miało 220KM ale przez automatyczną skrzynię nie było czuć tej mocy. Zawieszenie bujało. Największym plusem był silnik. Całą resztę należało być zamienić częściami aftermarket´owymi, których pełno w USA i wtedy było by to świetne auto i koniecznie wrzucić manual. Natomiast od kwietnia 2012 mam Forda Mustanga SVT Cobra i to już jest zupełnie inna bajka. Po 99 roku amerykanie zrobili duży postęp w swej motoryzacji. SVT to dla Forda jak M-Power dla BMW i to czuć! To auto już fabrycznie jest zrobione pod ostrą jazdę, a silnik 4.6 V8 4V ma wielki potencjał. Znajomy z Kanady zrobił 1200KM. Ja mam zrobione parę modyfikacji i moc skoczyła o 100KM w porównaniu do fabrycznych 320KM. Wielki moment obrotowy powoduje, że auta w większą mocą nie dają mojemu rady. Zawieszenie doskonałe ze szperą (mit amerykańca co jedzie tylko na przód legł w gruzach). Lubi jak się go pogoni bokiem. Trzyma się w zakrętach nie gorzej niż M-Power. Jedynie co to obniżyłem go i jest jeszcze lepiej. Najlepsze są opony szerokie 275 bo fabryczne 245 nie dają rady niestety i to jest jedyny minus. Bez szerokich opon, obniżonego zawieszenia ciężko wystartować na maksa żeby tyłkiem nie zarzucało i nie było tzw. wheel hop´u. Po modach jest prawie idealnie. Cobra to topowy model więc i trzeba liczyć, że będzie droższa w zakupie od GT jakieś 2 razy ale warto. Spalanie też mniejsze niż 95 GT. Na trasie ok.100km/h z 3 dorosłymi osobami spalił 9,7l/100km PB98. Ostra jazda mieszana 14,7l/100km i ani kropli więcej. Średnie minimalne spalanie dałem orientacyjne bo nie testowałem ale gdzieś takie będzie. Co dobre to jak tylko zdejmie nogę z gazu i pojedzie ok.90km/h na V biegu obroty jakieś 1200RPM i spalanie prawie jak katalogowe 9,5l/100km. Wyjątkowość tego auto sprawie, że każdy się za nim obejrzy. Czy ma 10 lat czy 80, również kierowcy drogich niemieckich sportowych samochodów oraz jest to lep na płeć piękną.
19,3
Coupe 3.8 V6 147KM 108kW
Ford Mustang IV
To auto swoje spalić musi ! Mam znajomych co chwalą się spalaniem 12-14 litrów. Gratuluję im, ale mój pali 18-20. Zmiana na gaz może pomóc - te silniki dosyć dobrze je znoszą pod warunkiem że założy to fachowiec. Jak chcesz oszczedzić na samej instalacji - to się wkopiesz na minę. W opinii znajomych poruszających się "econoboxami" to mustang pali "masakrycznie dużo" Jako że robie nim tyle km co z domu do pracy i czasami jakiś wypad za miasto, mi to spalanie w ogóle nie przeszkadza. Nie polecam jako jedynego auta w rodzinie.
11,6
Coupe 3.8 V6 152KM 112kW
Ford Mustang IV
Mogło być gorzej. Trasa:10-11, miasto: normalnie 12-15 ale da się dojść i do 20. Przeglądy tanie bo mechanika prosta ale niestety nieproporcjonalnie wysokie ceny części (GM ma dużo taniej)
Ford Mustang IV Coupe