Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Mustang V Coupe

pb - zużycie paliwa dla silnika V6 3.7 305KM 224kW (w l/100km)
Średnie zużycie
11,7
Deklaracja producenta
14,4
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
10.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
15.8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.3
lpg - zużycie paliwa dla silnika V6 3.7 305KM 224kW (w l/100km)
Średnie zużycie
11,2
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
12,9
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
10.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
14.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.7

Lista raportów zużycia paliwa (20)

10,8
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
No serio
10,7
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Moim rekordem na trasie był wynik 8L/100km przy prędkości około 120 km/h. Natomiast samochód ma dość niskie obroty nawet przy 140km/h więc w tym przypadku średnie spalanie na trasie wynosi około 9l/100km. Przy małych „wygłupach” samochód pali około 12 litrów na 100 kilometrów
11,3
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Autko na gazie zachowuje się przyzwoicie, zero spadków mocy. Przy jeździe mieszanej czyli od czasu do czasu tzw. Depnięcie w gaz samochód posiada spalanie na poziomie 13 litrów gazu. W przypadku trasy jest to około 10/11 litrów.
10,3
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
12,0
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
bardzo oszczedny i wytrzymały silnik. polecam
12,7
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Z premedytacją najwyższa ocena. Spalanie jak na blisko 4litrowy motor bardzo niskie. W Warszawie jeżdżąc w normalnych warunkach przy raczej spokojnej jeździe mieści się w 13 litrach i takie spalanie notuję w weekendy. Od poniedziałku do piątku głównie stoję w korkach i wtedy spalanie rośnie. Jak bardzo? Tak bardzo jak duże są korki - do 17 czasem 19 litrów. Nigdy jednak nie przekroczył 20 litrów na 100km. W trasie przy spokojnej stałej jeździe do 100kmh można zejść bardzo nisko - w okolice 7 L/100. Na autostradzie przy 140km/h ok 10 L/100 (zima). W moim ezgemplarzu spalanie może być nieco wyższe ze względu na krótsze przełożenie, podniesioną moc i zamontowany stożek. Rozsądne spalanie, niedrogie części i bardzo prosta konstrukcja. Warto serwisować w warsztatach mających pojęcie o tego typu autach - jest sporo, więc nie powinno stanowić to problemu, a i tak wymianę oleju czy hamulców zrobi każdy serwis.
14,7
Liczba komentarzy: 1
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Jak patrzę na Wasze spalania to się zastanawiam czy z moim jest wszystko ok. W trasie wychodzi mi 14l. Jak nie mam możliwości wyprzedzenia i się turlam za innymi, to spada mi do ok. 10. W mieście przy "średniej" jeździe mam ok. 15, ale ponieważ nie jest to samochód do lekkiej nogi, często przekracza mi 20. Jak na taki silnik to się nie dziwię, pali 2x tyle co jakiś golf, a ma 3x tyle mocy (+ bez turbo) i gorszą aerodynamikę (trudno zrobić taką piękność przejmując się o normy emisji). Całość fabryczna.
9,5
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Bardzo oszczędny silnik jak na wagę samochodu i pojemność silnika wolnossącego.Jeżdżąc w ścisłym centru miasta i staniu w korku średnio 25 min. auto spala 11l/100 i jeszcze nie udało mi się tej liczby przekroczyć mimo że nieraz wciskam mocniej pedał gazu, zaś jadąc przykładowo serpentynami górskimi do Dubrownika starą trasą nr 1 a później bodajże nr 8 czyli nie jakaś prosta trasa autko spaliło 7,5l/100. Jednym słowem jestem bardzo zadowolony.
12,0
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Nie ogarniam tych domyślnych średnich spalań, więc podaje własne: Jazda miejska po Wrocławiu, przeważnie spokojnie, z komputerkiem non-stop włączonym (liczy spalanie również na zimnym silniku) - ok. 15l, czasem potrafi podejść do 17l. Jeśli uruchomić komputerek już na rozgrzanym silniku - ok 13l. Spalanie strasznie pikuje w góre na jałowych obrotach (stojąc w korku) - nawet dawanie w palnik nie podnosi tak odczytu, jak stanie na kilku światłach - czemu nie wiem, w poprzednim aucie (Accord w klekocie) przestoje nie robiły takiej różnicy. Jak na tę moc i automat (i pochodzenie :)) - moim zdaniem przyzwoicie. Poza miastem - autostrada 120-130km/h i mamy 8l - to naprawdę git. Przy 160mk/h na tempomacie- okolice 10l. W trasie jadąc spokojnie można spokojnie palić 8l, jeśli jedziemy jednostajnie. Każde wyprzedzenie, nagłe przyspieszeni zauważalnie podnosi spalanie. Ale nawet mocno pałując ciężko przekroczyć 13l. Podsumowując - biorąc pod uwagę, że mam kapcie 245, automat i troche mocy pod maską (i jest to amerykaniec :D), to jest naprawdę nieźle. Silnik i przełożenia są tak zestrojone (do 3k obrotów niewiele się dzieje, a biegi są taaaakie długie - przy 180kmh na 6ce nie przekracza 3k obrotów), żeby przy stałych prędkościach na trasie naprawdę mało palić - na poziomie zbliżonym do Mondeo w benzynce 150KM. A w razie czego jest czym depnąć. Jeśli ktoś nie robi dużych przebiegów po mieście, to spalaniem nie ma co się martwić. Frajda z 300KM i RWD wynagrodzi każdą wydaną złotówkę. :) Dla znawców - przełożenie w moście mam fabryczne
13,3
Ford Mustang V
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Generalnie jak na 305 koni to rewelacja. W 2011 roku okrzyknięty najbardziej ekonomicznym silnikiem w kategori ponad 300 koni. Komputer średnio pokazuje w mieście 14l , pozwalam sobie przyspieszać gwałtownie. Gdyby sie mocno postarać pewnie z można by mniej. Trasa 10 litrów a przy stałej prędkości z tempomatem ok 100-120km to nawet do 8l dałoby radę zejść.
Ford Mustang V Coupe