Szukaj

Zużycie paliwa Ford Probe – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Ford Probe

10,7
Coupe 2.5 V6 24V 162KM 119kW
Ford Probe II
Stary już egzemplarz tego pięknego samochodu (koniec 94´), kupiłem za grosze gdy miał 250 tys. na liczniku. Pojazd jest eksploatowany jako studencka maszyna do przyjemnego przemieszczania się, więc utrzymywana jest niewielkim budżetem i przejeżdża niewielkie dystanse. Mimo wieku i przebiegu silnik chodzi sprawnie, zawieszenie nie sprawia problemu, a przeglądy okresowe przechodzi bez większego problemu. Spalanie jest po części wynikiem nieprzywiązywania wagi do oszczędnej jazdy (Spalanie minimalne też zarejestrowane było przy dość agresywnej jeździe na trasie) - na pewno osoba spokojna mogłaby jeszcze wycisnąć trochę ekonomii z tego silnika. Pojazd (mój egzemplarz nie był tuningowany) pracuje cicho, nabierając pięknego brzmienia powyżej 3 tys. obrotów. Podsumowując - samochód sprawdza się najlepiej na dłuższych odcinkach, gdzie płynność jazdy, wyciszenie i przyczepność bije na głowę każdy inny samochód w podobnym przedziale wieku i ceny. W mieście wygodna jest duża elastyczność silnika Dodatkowym bonusem jest wygląd - inni kierowcy ustępują drogi na trasie, a w mieście wygląda po prostu pięknie tocząc się wieczorami po ulicach.
10,7
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
Ford Probe I
Na benzynie jeżdżę tylko do wysokich obrotów i wówczas spalanie jest ogromne więc nawet nie wiem dokładnie :D. Na gazie przy umiarkowanej jeździe (zmiana biegu w przedziale 3k - 4.5k obrotów). Czasem wdepnę trochę więcej na gazie. W ten czas wychodzi mi 30pln-100km przy 2.30pln/litr gazu. Na autostradzie przy 150-170km/h pali tyle samo. Mozna spokojnie zejść niżej. Ceny rzeczy eksploatacyjnych też nie odbiega od norm. (70pln amorek, 160pln komplet klocków na 4 koła, świece po 12pln... Nie jest źle ;))
10,5
Coupe 2.0 16V 115KM 85kW
Ford Probe II
Spalanie LPG (gaz sekwencja) max 13 litrów w mieście, z klimą, jazda dość dynamiczna. W trasie 8.5 też z klimą jazda spokojna, 9-11 dość dynamiczna (nie na złamany kark, ale sporo wyprzedzania 3-4 bieg). I to muszę przyznać na nie najlepiej skonfigurowanej sekwencji. Jeżeli pali Ci więcej, sprawdź zapłon, sondy lambda itp. Na benzynie można zejść i do 6 litrów w trasie (emeryt), ale 7 w trasie to standard. Jak jeszcze nie miałem gazu i jeździłem tylko na benzynie to cykl mieszany 8 do 8.5 litra przy dynamicznej jeździe. Jak komuś pali 20 to sorry ale chyba gaz 1 generacja beznadziejnie wyregulowany :) To samo z benzyną, jak pali powyżej dychy to już bym szukał usterki. Bardzo ekonomiczne auto, jeżeli chodzi o spalanie, ale muszą być wszystkie czujniki sprawne ;)
12,8
Coupe 2.5 V6 24V 162KM 119kW
Ford Probe II
Niestety trafiłem na bardzo słaby zakład montujący LPG. Na tę chwilę jestem po 18 regulacji instalacji i nadal są jakieś niedociągnięcia. Na początku samochód spalał ponad 21 litrów LPG na setkę i szarpał, po kilku regulacjach szarpał już tylko na zimnym silniku ale przy obrotach powyżej 4000 zachowywał się zupełnie jak po odcięciu dopływu paliwa, później zubożono mieszankę do tego stopnia, że gasł podczas ruszania jeszcze na parkingu lub podczas dojeżdżania do skrzyżowań, obroty cały czas szaleją, nawet na postoju. Już udało im się ustawić mieszankę na tyle, że spalanie spadło do od 11 do 14,5l ale nadal jak nie wrażenie odcięcia na niektórych biegach, to szarpanie lub skoki obrotów. Gdyby nie to, że wydałem na sekwencję 2600zł to już zmieniłbym serwis ale tu niby mam gwarancję, więc męczę temat nadal. W poprzednim Probe 2,0l zakładałem instalację LPG w innym mieście i przez 4 lata nawet nie zagladałem do filtra, już po wstępnej regulacji miałem rewelacyjne spalanie na poziomie 10,5l i moc niezmienną do tej na benzynie. Tym razem byłem lokalnym patriotom, posłuchałem "ekspertów" i mam za swoje. Pozdrawiam
10,5
Coupe 2.0 16V 115KM 85kW
Ford Probe II
Części są drogie, teraz jeżdżę Chryslerem i jest ponad 2x tańszy w utrzymaniu, a to amerykaniec i niektórzy mówią że drogi... Niektórych części już po prostu już brak w sklepach i trzeba szukać po szrotach.
10,1
Coupe 2.0 16V 115KM 85kW
Ford Probe II
Samochód przy dobrze wyregulowanym gazie i nie specjalnie lekka noga spalał nieco poniżej 10L w trasie nie przekraczając 130km/h wiza 8L z czego bylem bardzo zadowolony . Wiadomo jak sie podkłada to i pali... przykład.. pierwszy śnieg trochę ciężka noga i spalanie LPG rzędu 13,7Litra :D ale to już skrajność :D przy suchym asfalcie i takiej jeździe spalał 12l także całkiem przyzwoity wynik :)
14,0
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
Ford Probe I
Przy jeździe bez użycia turbiny spalanie w normie, lecz po depnięciu ;/ kreska paliwa spadała w oczach.. Raz zatankowałem do zabawy 12 litrów od zapalenia się kont.rezerwy, starczyło mi to na 35km i ponownie kontrolka się zapaliła..
9,3
Coupe 2.5 V6 24V 163KM 120kW
Ford Probe II
samochod ma krotka skrzynie biegow, przy wiekszych predkoscach obroty sa wysokie, przez co zwieksza sie zuzycie paliwa. poza miastem przy predkosciach 90-120km/h pali okolo 8l,w miescie okolo 12. Oczywiscie mozna tez spalic 17l gdy sie chce.
9,0
Coupe 2.0 16V 115KM 85kW
Ford Probe II
Jak na takie duze auto i silnik 2.0 spalanie miesci sie w granicach normy w miescie srednio 10l prze normalnej jezdzie. W trasie potrafi zejsci nawet ponizej 7l. przy spokojnej jezdzie. Auto fajne jak ktos lubi takiw wynalazki czesci nie sa drogie duzo zamiennikow z reszta wiekszosc czesci jest od mazdy. Osiagi przyzwoite przy takiej mocy, kupujac te auto myslalme ze bedzie gorzej. Smialo moge polecic te auto ale tylko dla "lubiacych takie pojazdy" ;)
10,0
Coupe 2.5 V6 24V 163KM 120kW
Ford Probe II
powiem tak,kto kupuje samochód z motorem o pojemności 2500 musi liczyć się z wydatkami, lecz w probe zaskoczyło mnie to że pali mniej nić BMW o pojemności 2.0, spokojnie można zejść do 8 litrów na 100km.
Ford Probe