AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
FSO
Polonez
Caro
Caro
Raporty zużycia paliwa
FSO Polonez Caro
Podsumowanie 594 raportów
Filtruj
Zobacz
rankingi spalania
Lata produkcji
1991
1992
1993
1994
1995
1996
1997
1991
1992
1993
1994
1995
1996
1997
Rodzaj paliwa
Każdy
benzyna
olej napędowy
LPG
Filtruj
wyniki
pb
Silniki Benzynowe
FSO Polonez Caro
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.4 103KM 76kW
8,2
47,21 zł
53
1.5 75KM 55kW
9,9
57,43 zł
43
1.5 GLI 82KM 60kW
8,9
51,65 zł
11
1.6 76KM 56kW
9,6
55,58 zł
143
1.6 87KM 64kW
9,3
53,59 zł
51
2.0 105KM 77kW
9,1
52,60 zł
1
Pokaż więcej silników
lpg
Silniki Benzynowe
FSO Polonez Caro
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.4 103KM 76kW
10,2
26,05 zł
16
1.5 75KM 55kW
10,3
26,29 zł
49
1.5 GLI 82KM 60kW
11,8
30,12 zł
7
1.6 76KM 56kW
10,3
26,40 zł
125
1.6 87KM 64kW
10,8
27,64 zł
55
2.0 105KM 77kW
10,9
27,86 zł
4
Pokaż więcej silników
on
Silniki Diesla
FSO Polonez Caro
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.9 D 69KM 51kW
6,5
39,12 zł
36
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Lista raportów
zużycia paliwa
(594)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
On
7,1
FSO Polonez
Caro 1.9 D 69KM 51kW
Niskie koszty części zamiennych i możliwość naprawy na podjeździe nie zmuszały do częstych wizyt w warsztacie. Ekonomiczny silnik, jeśli miał dobrze zestrojoną pompę wtryskową oraz czysty smok w często korodującym zbiorniku paliwa, potrafił palić stosunkowo mało. Zdarzało się nawet zejść do 5,5 litra na trasie.
Dodane
8 lat temu
Pb
9,3
FSO Polonez
Caro 1.5 75KM 55kW
dobra
Dodane
10 lat temu
Pb
7,8
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
LPG
9,3
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
Auto użytkuję od 2002r. Jestem jego drugim włascicielem w przeciągu tylu lat. Jak go mam i poruszam się nim w każdą porę roku to wręcz super auto nigdy mnie nie zawiodło z nieznanych przyczyn... Tylko raz miałem poważną usterkę przez mój błąd!!! bo wstawiłem akumulator z odwrotna polaryzacją moje niedopatrzenie i tak podłączyłem moja głupota, a co za tym idzie spaliłem diody na alternatorze... Wszyscy ludzie co gadają jakies bzdury, ze pali dużo to jakieś wyssane z palca bo jaką nogę masz to tyle spali taka jest prawda, a jak umiesz człeku jeden z drugim operować "gazem" i masz do tego wyważone koła+odpowiednio napompowane to auto bardzo ekonomiczne. Dane z zeszłego roku bo pojechałem na mazury i spalanie w 4!!! osoby+cały bagażnik załadowany i tylna półka, a nawet troche w samochodzie na tylnej kanapie z jazdą w przedziale 90-110km/h to samochód skonsumował 7 litrów gazu na 100km!!! Co prawda o samochód dbam i wymieniam płyny do tego sam przeprowadzam diagnostykę oraz reperuję silnik po swojemu nie oddam mechanikom bo to %6$%^& :) Sam wymieniłem już dwa razy uszczelkę pod głowicą (NIE BYŁA WYDMUCHANA ZANZACZAM) sam zregenerowałem hydropopychacze sam robiłem zawory ;) sam wymieniałem sprzęgło ;) wymieniałem wszystko za wczasu nim padło bo taka prawda jak dbasz tak masz ;) Efekty tego mam po dzień dzisiejszy i to od 12 lat!!! AUTO nigdy nie odmówiło współpracy czy to było -30 czy +30 zawsze zapaliło zawsze dowiozło mnie to auto do celu. Drodzy użytkownicy bo zamiast wypicia kilku piw w piątek po robocie czy w sobotę to można przenzaczyć na proste prace i nawet samochód nie rdzewieje bo sam go zabezpieczyłem starymi metodami smar+olej przepracowany+wiórki i o dziwo działa... Zamiast narzekać jakie to złe jak dużo pali troche roboty własnej i auto śmiga!!! EFEKT murowany nawet dla laika
Dodane
11 lat temu
Pb
10,0
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
Przy spokojnej jeździe jest ok jeśli natomiast poniesie nas ułańska fantazja to można mocno się zdziwić ile to auto potrafi pochłonąć paliwa.Z częściami powoli zaczyna być nieciekawie(zwłaszcza do modeli sprzed epoki Caro) bo minęło ponad 10 lat od zakończenia produkcji.Auto proste każdy mechanik powinien sobie z nim poradzić a sporo można zrobić samemu z użyciem podstawowych narzędzi.
Dodane
12 lat temu
Pb
7,4
FSO Polonez
Caro 1.5 GLI 82KM 60kW
Miłe zaskoczenie
Dodane
12 lat temu
Dziennik kosztów dla
FSO Polonez Caro
Średni koszt
przejechania 100 km
32,00 zł
pb
6,8
l/100km
lpg
11,5
l/100km
Zobacz
dzienniki
On
6,8
FSO Polonez
Caro 1.9 D 69KM 51kW
Samochód spalał około 6-7 l/100km. Można to uznać za bardzo dobry wynik. Nie ważne w jakich czasch. Dziejsze samochody niekoniecznie spalają mniej, a ma się w nich co psuć. Koszty zakupu części były niskie. Tylko jak w 10 roku życia zaczęło się wszystko po kolej sypać to było to męczące.
Dodane
12 lat temu
LPG
12,0
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
Pali w mieście 14 litrów gazu w trasie schodzi nawet do 11 litrów gazu. Praktycznie jak ktoś jest w miarę bystry i cierpliwy to wszystko można samemu zrobić części w miarę tanie.
Dodane
13 lat temu
LPG
11,6
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
Tytułem wstępu: Poloneza tego przejąłem po swoim dziadku, który wcześniej odkupił go od mojego ojca, więc to jakby skarb rodowy, naznaczony 150 tysiącami kilometrów i wożeniem ładunków zbliżonych zapewne do połowy jego własnej masy, ale do rzeczy: spalanie odnotowuje bardzo skrupulatnie, przy każdym zalaniu z samej ciekawości. Poldek pali ile pali, niezależnie od tego czego by z nim nie wyprawiać (w granicach rozsądku rzecz jasna). Przy jeździe "na emeryta" zszedłem w cyklu mieszanym do 10.5, jednak eko jazda należy raczej do kiepskich rozrywek, toteż szybko sobie ją odpuściłem. Od momentu w którym spostrzegłem że styl jazdy nie ma praktycznie żadnego wpływu na spalanie, zacząłem nieco bardziej dusić moje autko. Teraz rozpędzam się dłużej na niskich biegach, aż do pułapu 4,5 - 5 tys obrotów. Spalanie nie wzrosło w stosunku do normalnej jazdy, za to przyjemność płynąca z takiej jazdy jest znacznie większa od dojenia na piątce przy 60km/h. Trzeba jednak zaznaczyć że jeżdżę przepisowo 50-55 miasto, 90-95 trasa, 120-130 "autostrady". Mankamentem auta jest fakt iż dla bezpiecznego wyprzedzania większości zawalidróg poldas potrzebuje pustego odcinka długości pasa lotniskowego oraz redukcji przynajmniej do czwórki, inaczej manewr nawet przy przy pedale wduszonym do dechy manewr trwałby wieczność i w przypadku pojawienia się co bardziej stromej górki mógłby zakończyć się spektakularnym fiskiem. Przesadzam rzecz jasna, ale powiedzmy sobie szczerze iż stary dobry trapez demonem prędkości nigdy nie był. Jeśli mówić coś o mechanice to trzeba przyznać że pojazd jest niezawodny, tani i łatwy w naprawie. Mimo iż nigdy nie zajmowałem się mechaniką, po przewertowaniu kilkunastu forów i zaopatrzeniu w światowej jakości sprzęt marki topex czy tam inną toyę byłem sam w stanie naprawić niemal wszystko. Wiadomo że ceny części śmieszne, ale wrodzona, poznańska chciwość kazała mi wydobyć wiele rzeczy ze złomu, przez co przykładowo wymiana silniczka krokowego kosztowała całe 2 złote polskie, pół godziny grzebania w beczce ze starymi gaźnikami i 15 minut roboty już przy własnym wehikule (dodam iż polduś hula jak szalony po tej operacji). Podsumowując: autko jest super, pod wieloma względami ten twór ewolucyjnie jakby dostosował się do warunków panujących na polskich drogach, przez co jest uodporniony na wiele ich bolączek. Plusy to także dostępność i cena części, łatwość naprawy i komfort jazdy (no może bywa "ciut" za głośno przy wchodzeniu w nadgwiezdną tj 90km/h, ale od czego jest muzyka?) Polonez ma bez wątpienia duszę i jeśli traktować go z należytym szacunkiem odwdzięczy się długą i niezawodną pracą. Skoro były plusy, to teraz czas na minusy: spalanie niewspółmierne do osiągów, nieforemny bagażnik do którego ciężko zmieścić wysokie bagaże (nawet koszyk piknikowy nie wchodzi) no i rdza. Ruda mimo moich najlepszych starań, złorzeczeń przerywanych tytanicznymi wręcz wysiłkami, a skończywszy na klęciu wniebogłosy i wzywaniu do pomocy sił ciemności zajada poldka ze słyszalnym niemal mlaskaniem. Rdza i polonez są jak Bonnie i Clyde, Timon i Pumba, Tom i Jerry, Sknerus i dziesięciocentówka, jedno bez drugiego nie istnieje i ziemską mocą nie da się ich rozdzielić (chyba że zamkniecie swojego turbostękacza w ogrzewanym garażu z regulowaną wilgotnością, nakryjecie kocykiem i broń boże nie wypuścicie więcej na zły świat). Ostatnia sprawa na poważnie: polonez, jeśli nieumiejętnie się z nim obchodzić potrafi być również nieco niebezpieczny. Autko ciut za mocno wychyla się na zakrętach, a tył na śliskiej nawierzchni zdaje się żyć własnym życiem czym z pewnością zachwyci każdego domorosłego driftera, bądź też przysporzy go o zawał gdy polonez zadecyduje się zrobić bączka na ośnieżonej (lub nawet mokrej) nawierzchni. Mimo wszystko autko jest godne polecenia: wozi leniwy zad z punktu A do punktu B pozwalając uniknąć towarzystwa innych ludzi w komunikacji miejskiej, poza tym samochód chroni przed opadem atmosferycznym, skręca, hamuje i grzeje jak marzenie, za to koszmarnie chłodzi (klimatyzacja manualna uruchamiana wprowadzaną ręcznie w ruch obrotowy wajchą umieszczoną pod każdą z szyb bocznych, zatem mamy tu coś na kształt strefówki z epoki kamienia łupanego). Jeśli komuś zależy na tanim bądź co bądź środku transportu, może nieco już trącącym myszką, ale za to niezawodnym i przykuwającym oko bezkompromisowymi krawędziami ciosanymi siekierą, to Poldek jest dla niego. Ja swojej krówki mam zamiar używać tak długo jak tylko ona sama zdecyduje się podtrzymać współpracę. Dziękuję i pozdrawiam.
Dodane
13 lat temu
Pb
6,8
FSO Polonez
Caro 1.4 103KM 76kW
Wszystkie oceny które wystawiłem na ten samochód ,ktory posiadam nie są zaznaczone bezmyślnie. Każda z ocen jest przemyślana.
Dodane
13 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
60
Następna
FSO Polonez Caro
3,6 (973 oceny)
Wybierz silnik
1.4 103 KM
1.5 75 KM
1.5 GLI 82 KM
1.6 76 KM
1.6 87 KM
1.9 D 69 KM
2.0 105 KM
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
FSO Polonez w pigułce
FSO Polonez
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
FSO Polonez
Dane techniczne
FSO Polonez Caro
Raporty zużycia paliwa
FSO Polonez Caro
Opinie
FSO Polonez Caro
Usterki
FSO Polonez Caro
Publikacje
FSO Polonez
Newsy
FSO Polonez
Galerie
FSO Polonez
Nasze pomiary
FSO Polonez
Filmy
FSO Polonez
Ogłoszenia
FSO Polonez
Ceny aut używanych
FSO Polonez
Dziennik kosztów
FSO Polonez Caro
Opinie o instalacjach LPG
FSO Polonez Caro
Testy zderzeniowe
FSO
Aktualnie przeglądasz
FSO Polonez Caro
Dane techniczne
973 opinie
użytkowników
3 ogłoszenia
używanych
10 zgłoszonych
usterek
5 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy