Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Zużycie paliwa FSO – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze raporty FSO

10,2
Caro 1.6 87KM 64kW
FSO Polonez I
Silnik pali dużo, ok. 10 l/100km. Zasięg auta przy pełnym zbiorniku nie przekroczy 500 km. Jeśli chodzi o części są ono łatwo dostępne i tanie co wpływa na większy plus tego auta.
10,7
Atu 1.6 GL 87KM 64kW
FSO Polonez I
Części tanie jak barszcz przy dobrej opiece będzie jeżdżił kolejne 20 lat
7,1
Caro 1.9 D 69KM 51kW
FSO Polonez I
Niskie koszty części zamiennych i możliwość naprawy na podjeździe nie zmuszały do częstych wizyt w warsztacie. Ekonomiczny silnik, jeśli miał dobrze zestrojoną pompę wtryskową oraz czysty smok w często korodującym zbiorniku paliwa, potrafił palić stosunkowo mało. Zdarzało się nawet zejść do 5,5 litra na trasie.
27,0
Truck 2.0 TD 84KM 62kW
FSO Polonez I
Spalanie masakra, nie polecam silnika. Nawet w oszczędnej jeździe pali jak smok. Cykl mieszany miasto/trasa i 25l..
10,7
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
FSO Polonez I
Na LPG spalanie nie przeraża około 12 l/100km. Ceny części śmieszne, np. rozrząd z robocizną 80 zł o ile nie trzeba wymieniać kół rozrządu, ale nawet jeśli to one też nie są drogie. :)
9,4
Caro Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
FSO Polonez I
całkiem nieżle, owszem pali w miescie ok. 11 l/100 km. Ale to nie jest auto do jazdy po miescie. Jesli już to do jazdy mieszanej, ja mieszkam w okolicach Wawy i często jade do najbliższej miejscowosci po wode, zakupy , do najbliższego centrum handlowego. Do takich celów jest jak najbardziej ok. koszty niskie, ale już brakuje części na rynku. Poldek to raczej już youngtimer niż auto do pelnej ekslpoatacji
7,7
Truck 1.9 D 70KM 51kW
FSO Polonez I
Nie znam ich ale firma kupiła Trucka, bo był najtańszy z ówcześnie dostępnych dostawczaków. Dodatkowo był on wtedy popularny, no i rodzimej produkcji więc nie sądzę aby coś kosztowało za dużo. Jeździliśmy dużo i często więc przerwa na obowiązkowy serwis musiała być możliwie krótka. Nigdy nie czekaliśmy za częściami. Wszystko było od ręki. Dodatkowo każdy potrafił go naprawić. Warsztatów nie trzeba było szukać.
9,6
Caro Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
FSO Polonez I
Ceny bardzo tanie i dostępne nawet jak coś nawali to nie załamie to domowego budżetu...
9,2
Hatchback 1.5 75KM 55kW
FSO Polonez I
Biorąc pod uwagę względną bezawaryjność, niskie koszty napraw i serwisu oraz długowieczność (18 lat) to był dobry zakup. Zużycie paliwa na poziomie 9-11 L/ 100 km, trochę oleju i tyle. Nie było dramatu, choć znajdą się tacy, którzy trafili na felerny egzemplarz. Rozumiem.
9,7
Sedan 1.5 75KM 55kW
FSO 1500 I
Bez LPG nie jest to najbardziej ekonomiczny samochód świata. Niemniej jednak jeżdżąc nim codziennie po mieście zanotowałem całkiem niezłe wyniki jak na wszechobecne korki. Nie jeżdżę zbyt grzecznie moim samochodem, mimo 75 koni mocy samochód potrafi przyspieszyć, bo jest lekki, a ja jeżdżę zazwyczaj sam, bez kartofli w bagażniku. Średnio wychodzi około 11 litrów, co nie jest małym wynikiem, ale w zamian mam duży samochód, a nie pchełkę. Ponieważ jest to silnik z Poloneza, to podejrzewam, że dobrze zestrojony będzie miał podobne osiągi co Polonezy Caro. LPG w drodze, po zamocowaniu będzie kolejny raport.