Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Zużycie paliwa FSO – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze raporty FSO

8,5
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
FSO Polonez I
na 60km odcinku, gdzie 30km to były drogi lokalne ze światłami i terenami niezabudowanymi z prędkością maksymalną 90km/h i kolejne 30km to ekspresówka, gdzie jechałem 100-115km/h spalanie wyszło mi ok. 6,4l/100km PB98. Przy dynamicznej jeździe miejskiej - np. wyścigach spod każdych świateł, zmianie biegu przy 5000 obrotach, gdzie np. jedzie się 120km/h na 3. biegu spalanie może dojść nawet do 15l/100km. Przy typowej jeździe mieszanej, gdzie prędkość jazdy jest równa limitowi + 20km/h spalanie nie przekracza 9l/100km. Dodatkowo mój Polonez ma zamontowane relingi na dachu, które mogą nieco zawyżać spalanie.
22,9
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
FSO Polonez I
Oprócz podstawowych wymian nic się nie psuje wiec koszty eksploatacji są niskie. Części są tanie, ich wymiana we własnym zakresie (prostota konstrukcji to zaleta). TANIO
10,2
Caro 1.6 87KM 64kW
FSO Polonez I
Silnik pali dużo, ok. 10 l/100km. Zasięg auta przy pełnym zbiorniku nie przekroczy 500 km. Jeśli chodzi o części są ono łatwo dostępne i tanie co wpływa na większy plus tego auta.
10,7
Atu 1.6 GL 87KM 64kW
FSO Polonez I
Części tanie jak barszcz przy dobrej opiece będzie jeżdżił kolejne 20 lat
7,1
Caro 1.9 D 69KM 51kW
FSO Polonez I
Niskie koszty części zamiennych i możliwość naprawy na podjeździe nie zmuszały do częstych wizyt w warsztacie. Ekonomiczny silnik, jeśli miał dobrze zestrojoną pompę wtryskową oraz czysty smok w często korodującym zbiorniku paliwa, potrafił palić stosunkowo mało. Zdarzało się nawet zejść do 5,5 litra na trasie.
27,0
Truck 2.0 TD 84KM 62kW
FSO Polonez I
Spalanie masakra, nie polecam silnika. Nawet w oszczędnej jeździe pali jak smok. Cykl mieszany miasto/trasa i 25l..
10,7
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
FSO Polonez I
Na LPG spalanie nie przeraża około 12 l/100km. Ceny części śmieszne, np. rozrząd z robocizną 80 zł o ile nie trzeba wymieniać kół rozrządu, ale nawet jeśli to one też nie są drogie. :)
9,4
Caro Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
FSO Polonez I
całkiem nieżle, owszem pali w miescie ok. 11 l/100 km. Ale to nie jest auto do jazdy po miescie. Jesli już to do jazdy mieszanej, ja mieszkam w okolicach Wawy i często jade do najbliższej miejscowosci po wode, zakupy , do najbliższego centrum handlowego. Do takich celów jest jak najbardziej ok. koszty niskie, ale już brakuje części na rynku. Poldek to raczej już youngtimer niż auto do pelnej ekslpoatacji
7,7
Truck 1.9 D 70KM 51kW
FSO Polonez I
Nie znam ich ale firma kupiła Trucka, bo był najtańszy z ówcześnie dostępnych dostawczaków. Dodatkowo był on wtedy popularny, no i rodzimej produkcji więc nie sądzę aby coś kosztowało za dużo. Jeździliśmy dużo i często więc przerwa na obowiązkowy serwis musiała być możliwie krótka. Nigdy nie czekaliśmy za częściami. Wszystko było od ręki. Dodatkowo każdy potrafił go naprawić. Warsztatów nie trzeba było szukać.
9,6
Caro Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
FSO Polonez I
Ceny bardzo tanie i dostępne nawet jak coś nawali to nie załamie to domowego budżetu...