Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Zużycie paliwa Honda Prelude– wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Honda Prelude

10,7
Coupe 2.0 i 16V 133KM 98kW
Honda Prelude IV
Jest to sportowe coupe... 133km niby nie tak dużo ale dla mnie w 110% wystarczy. Chcesz wyprzedzać to wyprzedzasz chcesz dojechać szybko to 160km/h wchodzi momentalnie i nie robi na preludzie najmniejszego wrażenia :D a jeśli chodzi o eko jazda poza miastem to się poprostu nie da ten samochód zachęca do deptania gdy jest okazja !
10,3
Coupe 2.2 i 16V 185KM 136kW
Honda Prelude V
Spalanie jest racjonalne biorąc pod uwagę pojemność i osiągi. Dość pozytywnie wychodzi w mieście 13l to jest przy dość dynamicznej jeździe chociaż zawsze tankuje do pełna więc momenty jazdy dynamicznej i oszczędnej raczej się równoważą. Lekko rozczarowuje na autostradzie przy długich trasach. Z włączonym tempomatem przy stałej prędkości 130kmh spalanie przekracza 10l. Wyniki znacznie podwyższa fakt że jak silnik ma temperaturę to jak już się wyprzedza to nie z 5 biegu tylko na pełnej mocy z 3 biegu i aż do czerwonego pola;)
9,3
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Honda Prelude V
cykl mieszany 8,5-10l/100km maxymalne spalanie po oglądaniu fast and furious 11,5-14 litrów średnie maxymalne spalanie 10-12 litrów minimum osiągnięte na trasie przy prędkości 100km/h - ok7,5 litra Preluda jest cieżkim autem i chcąc czy nie chcąc musi wypić. Spalanie jest w przypadku tego auta bardzo uwarunkowane kondycją egzemplarza i stopą prowadzącego. poprzednio jeździłem golfem III 1.6 również bęzyniakiem i śmie stwierdzić że owy golf mając zaledwie 75 KM potrafił brać nawet 8-9 litrów w cyklu mieszanym . W przypadku hondy nie ma tragedi ale mogłoby być lepiej. Poza tym auto daje frajde z jazdy i odpowiednio dbane odwdzięczy się niezawodnością ;) Pozdrawiam
12,0
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Honda Prelude V
Jak ktoś kupi dobre, utrzymane auto to nie musi się o nic martwić. Wsiadać i jeżdzić jak mawiał klasyk. Od ponad roku nie włożyłem w nie ani złotówki (poza dolewaniu oleju i zmianie oleju przed zimą). W zawieszeniu w ciągu 3 lat poza wymianą klocków nie zrobiłem kompletnie nic, a nie mam żadnych luzów.
10,5
Coupe 2.2 i 16V 200KM 147kW
Honda Prelude V
Seryjne H22A8 wydające się być dość zdrową jednostką. Spalanie w trasie na wioskach z predkosciami 60-80km/h, nie przekraczanie 2,5k RPM z dynamicznymi przyspieszeniami i przewidywaniem drogi na kilometr w przód, czyli najbardziej ekonomicznie jak potrafiłem. Dwie osoby na pokładzie i klima od czasu do czasu (upał). Silnik rozgrzany i zatankowany 98 ultimate z BP. Przejechane 102km i zatankowane do 3 odbicia tak samo jak poprzednio - 7,1l. Może i jest możliwość zejść niżej, ale taka jazda jest naprawdę męcząca tym autem. Normalna jazda w trasie i trochę miasta, trochę vtec'owania (kilka razy) i wychodzi koło 9-11 w zależności od długości tras i ciężkiej nogi. Przy jeździe latem nie przekroczyłem 12l w trybie mieszanym. Zimą w mrozy jeśli ktoś ma zamiar dojeżdżać do pracy krótkimi odcinkami do 5km... Jedna wielka masakra, 15-16l i to przy spokojnej jeździe do 2500RPM! Wiadomo, silnika zimnego do czasu rozgrzania nie kręcę i obchodzę się jak z jajkiem ;)
10,5
Coupe 2.2 i 16V 185KM 136kW
Honda Prelude V
Jeśli chodzi o 95 pb parametry podane w części spalenie, ostatnio jeździłem 98 Verva (ok 2000 tyś km)i pomimo że droższe to bardziej ekonomiczne, Moja Honda powinna z różnicy cenowej pomiędzy 95 a 98 zrobić na 98 więcej 21 km na tankowaniu do pełna a często wychodziło między 40 a 50 km czyli duży plus, i pewnie będę to paliwo tankował do końca, obecnie przejechałem jakieś 500 km na Shell 100 oktanowym, za duźo nie mogę powiedzieć bo nie przejechałem kilku baków ale raczej będzie gorsze od 98, po przesiadce z 95 na 98 poczułem wzrost mocy czy dynamiki jak kto woli można to nazwać z 98 na 100 już nie, ale jeszcze sprawdzę czy chociaż różnica cenowa przekłada się na większą ilość km z baku. Auto użytkuję na co dzień roczny przebieg to ok. 22000 km. Mało się psuje, ilości spalania do zaakceptowania (Gdyby było za duże to bym jeździł oszczędniej - da się :) PS. Gaz jest nie do samochodów tylko do kuchenek gazowych, nie gazujcie takich pięknych samochodów. Pozdrawiam Pazur
10,2
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Honda Prelude V
Nie dawajcie wiary w bajki o małym spalaniu. Pralka lubi łyknąć i to całkiem sporo przy dynamicznej jeździe. Lubię jeździć zrywnie i szybko, więc rzadko się zdarza, abym zanotował mniejsze spalanie aniżeli 11 litrów na 100 km. W długiej trasie przy średniej prędkości ok. 140 km/h moja Preludka pali ok. 8 litrów, ale po mieście - łyka dużo. Co nie zmienia faktu, że samochodu nie zamieniłbym na żaden inny. Jest wygodny, jest zrywny, jest niezawodny i wygląda naprawdę pięknie jak na 15 - letnie auto. Polecam każdemu, kto chce auto dynamiczne i wygodne, jednak należy się liczyć z dużym spalaniem oraz drogimi naprawami.
10,3
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Honda Prelude V
Na benzynce jest różnie -wszystko zależy od nogi kierowcy. mi nie udało się jeżdżąc po mieście zejść poniżej 12/100, w trasie ok 8-10 l . Na gazie pali tyle samo a ceny gazu są jakie są. Ceny części niskie - rozrząd z robocizną + wymiana oleju + regulacja zaworów wyniosła mnie trochę ponad 450 zł. Jak padnie coś w silniku sam słupek 800zł a da radę znaleźć taniej, części blacharskie też za grosze
13,2
Coupe 2.2 i 16V 185KM 136kW
Honda Prelude V
Witajcie. Napisze cos o Pralce....a wiec jest to juz moja 4 honda...wczesniej byly crx,civic x2 i teraz pralka....Spalanie na lpg - minimalnie na trasie 10 l , maksymalnie 17 - srednio 13,5. Co do samochodu...ma przejechane 130 tys...niby z czego ja zrobilem 30. Awaryjnosc niska poki co...we wczesniejszych hondach prawie zerowa. 4 ws swietnie sie sprawdza nawet w zimie. Z tego co narazie zrobilem to: wymienione przewody chlodnicy (strzelil jeden - ze STAROSCI) wymieniona chlodnica wody,tarcze i klocki hamulcowe,rozrzad. Gaz zalozony BRC - 4800zl dziala pieknie. Spalanie oleju 1- 1,5 na 10000 km. Cisnienie 14,8 / 15/15/15
11,7
Coupe 2.0 16V 133KM 98kW
Honda Prelude V
Po Warszawie 13l/100km przy spokojnej jeździe, ale głównie w korkach. Często robię długie trasy naszymi "autostradami" i przy prędkościach rzędu 140km/h-180km/h pije jak smok - około 17 litrów/100 km.
Honda Prelude