Szukaj

Zużycie paliwa Infiniti Q50 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Infiniti Q50

6,1
Sedan 2.2d 170KM 125kW
Infiniti Q50 I
Domyślnie Skoro temat jest o spalaniu to dodaję kolejne wyniki moich obserwacji. Tak żeby pozostało dla potomnych Pomiary zrobione przy 10st C, z jedną osobą na pokładzie o wadze 78kg i bez bagażu, ciśnienie w oponach 2,7 bar (przód i tył) Prędkość tempomatu / czas przejazdu / obroty na minutę / średnie spalanie wg komputera / dystans / temperatura - 130km/h ( 2min:26sek) (2000 obr/min) Avg 5.2l/100km ! 5km 10st C - 130km/h ( 4min:53sek) (2000 obr/min) Avg 5.2l/100km ! 10km 10st C - 130km/h ( 7min:21sek) (2000 obr/min) Avg 5.1l/100km ! 15km 10st C - 130km/h ( 9min:45sek) (2000 obr/min) Avg 5.1l/100km ! 20km 10st C - 130km/h (12min:12sek) (2000 obr/min) Avg 5.1l/100km ! 25km 10st C - 130km/h (14min:39sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 30km 10st C - 130km/h (17min:05sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 35km 10st C - 130km/h (19min:31sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 40km 10st C - 130km/h (22min:00sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 45km 11st C - 130km/h (24min:24sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 50km 11st C - 130km/h (26min:55sek) (2000 obr/min) Avg 4.9l/100km ! 55km 11st C - 130km/h (29min:15sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 60km 11st C - 140km/h ( 2min:16sek) (2125 obr/min) Avg 5.4l/100km ! 5km 15st C - 140km/h (13min:33sek) (2125 obr/min) Avg 5.5l/100km ! 30km 15st C - 140km/h (15min:55sek) (2125 obr/min) Avg 5.6l/100km ! 35km 15st C - 150km/h (4min:17sek) (2250 obr/min) Avg 6.8l/100km ! 10km 10st C - 150km/h (6min:19sek) (2250 obr/min) Avg 6.8l/100km ! 15km 10st C - 160km/h (1min:59sek) (2375 obr/min) Avg 7.2l/100km ! 5km 9st C - 170km/h (1min:52sek) (2600 obr/min) Avg 7.6l/100km ! 5km 10st C - 180km/h (1min:46sek) (2750 obr/min) Avg 7.8l/100km ! 5km 10st C - 190km/h (1min:40sek) (2975 obr/min) Avg 9.1l/100km ! 5km 10st C - 200km/h (3000 obr/min) Udało mi się przejechać ponad 100km na tempomacie i ani razu nie nacisnąć hamulca i gazu dystans: 100km czas: 48:47 prędkość: 130km/h ustawiona na tempomacie Avg: 5.1l/100km temp: 11 st C ciśnienie w oponach: 2,7 bar (tył i przód) oraz odkryłem że gdy mineła 1h drogi z prędkością 130km/h (tempomat) to dystans przejechany który wskazywał komputer to 123km Więc muszę przetestować na GPSie jaka jest faktycznie prędkość, bo z tego by wynikało że o 7km zawyża swoje wskazania tempomat. dystans: 123km czas: 1h prędkość: 130km/h ustawiona na tempomacie Avg: 5.1/100km temp: 11 st C ciśnienie w oponach: 2,7 bar (tył i przód) Oraz średnie spalanie z odcinka 365km bez tempomatu, dużo przyśpieszeń, dużo hamowań, ogólnie duża dynamika dystans: 365km czas: 2h:42min Avg speed: 135km/h Avg: 7.5l/100km temp: 21 st C Ciśnienie w rozgrzanych oponach urosło do 2.9 bar (przód) 2.8 bar (tył) Sądzę że nie jestem w stanie jechać dynamiczniej niż w/w, bo co innego dynamika a co innego włączenie tempomatu na autostradzie w niemczech na dużej prędkości.
8,0
Liczba komentarzy: 1
Sedan 3.5 Q50S Hybrid 364KM 268kW
Infiniti Q50 I
Zależy kto czego oczekuje ale jeżeli weźmie się pod uwagę możliwości auta, które ma ponad 360 KM i ponad 560 Nm momentu to absolutnie nie można narzekać, koszty przeglądów nie miałem okazji przekonać się osobiście ale z rozmów w serwisie wyglądają przyzwoicie np. pierwszy po 15 000 km to około 1800 zł ( to chyba lepiej niż w audi i bmw), pewien problem może być z zamiennikami bo jest ich na rynku jak na lekarstwo ale na razie to nie mój problem a późiej w końcu to japończyk imam nadzieję że godnie będzie bronić jakości Infiniti
8,0
Sedan 3.5 Q50S Hybrid 364KM 268kW
Infiniti Q50 I
Zależy kto czego oczekuje ale jeżeli weźmie się pod uwagę możliwości auta, które ma ponad 360 KM i ponad 560 Nm momentu to absolutnie nie można narzekać, koszty przeglądów nie miałem okazji przekonać się osobiście ale z rozmów w serwisie wyglądają przyzwoicie np. pierwszy po 15 000 km to około 1800 zł ( to chyba lepiej niż w audi i bmw), pewien problem może być z zamiennikami bo jest ich na rynku jak na lekarstwo ale na razie to nie mój problem a późiej w końcu to japończyk imam nadzieję że godnie będzie bronić jakości Infiniti
8,9
Sedan 2.0t 211KM 155kW
Infiniti Q50 II
Wyniki są uśrednione po przejechaniu 11 tyś km. W średniej wielkości mieście (co chwila światła, pasy, przystanki) zejście poniżej 10l / 100 km nie jest niczym prostym. W trasie spalanie bardzo zadowalające, w zależności od tempa i dynamiki oscyluje w zakresie 6-9 l / 100 km.
12,6
Sedan 3.5 Q50 Hybrid 364KM 268kW
Infiniti Q50 I
Wszystko zależy od stylu jazdy. Przy spokojnej normalnej jeździe na jednym zbiorniku można zrobić 650km (osobiście sprawdzone) ale przy jeździe sportowej nie ma górnej granicy a zbiornik paliwa może wystarczy na przejechanie 300km.
9,3
Sedan 2.0t 211KM 155kW
Infiniti Q50 I
Spalanie na poziomie 9.0 L/100 km/h (lato R19, zimą R17) przy średnio agresywnym trybie jazdy (średnia wyciągnięta z przebiegu ponad 40 tys km). Napraw brak, oprócz klocków i olei, koszt serwisu każdy sam oceni czy drogo czy nie.
7,9
Sedan 3.5 Q50 Hybrid 364KM 268kW
Infiniti Q50 I
Ceny przeglądów na poziomie średniej w tej klasie pojazdów. Ubezpieczenie również. Dość wysoki koszt wymian opon ze względu na niski profil i zalecany przez producenta typ RFT. Trudno ocenić cenę kosztu wymiany baterii. Badania prowadzone przez Toyotę wykazują, iż tylko 2% baterii montowanych w Priusie musiało być wymienionych po 10 latach eksploatacji. Liczę, iż z racji innej technologii zastosowanych ogniw okres ten będzie jeszcze dłuższy.
11,5
Sedan 3.7 V6 333KM 245kW
Infiniti Q50 I
Świetne auto, które pozwala na komfortową płynną podróż, a kiedy trzeba wyprzedzić nie musimy się długo zastanawiać czy zdążymy.
14,8
Sedan 3.0t 405KM 298kW
Infiniti Q50 II
Auto dość przyjemne do jazdy, jedyny mankament to twardość zawieszenia
14,8
Sedan 3.0t 405KM 298kW
Infiniti Q50 II
Auto dość przyjemne do jazdy, jedyny mankament to twardość zawieszenia
Infiniti Q50