Szukaj

Informacje o Infiniti Q50

Lata produkcji: 2013 – teraz
Segment: Klasa średnia
Produkowany od roku 2013 luksusowy sedan segmentu D (klasa średnia, grupa premium). Model Q50 zastąpił w ofercie marki serię Infiniti G. Pierwowzorem koncepcyjnym Infiniti Q50 był prototyp z roku 2009 – Infiniti Essence. Zaprojektowana przez Shiro Nakamurę produkcyjna wersja samochodu nawiązuje również do modelu Infiniti M. Był pierwszym samochodem marki z nowym nazewnictwem z oznaczeniem literą Q (lub, w przypadku crossoverów, literami QX) oraz liczbą. Tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni samochód sprzedawany jest jako Skyline (bez marki Nissana czy Infiniti). Infiniti Q50 przeszedł facelifting w roku 2017. Do dnia dzisiejszego hale produkcyjne opuściło ponad 200 tysięcy egzemplarzy tego modelu.
czytaj więcej
Powagosław

Bomba i to wybuchająca w idealnym momencie. W tej klasie (D z plusem) jest mały zastój, rywale z Niemiec dopiero przygotowują nowe modele. Q50 nie tylko wygląda znakomicie. Widzieliście ceny?

~Powagosław
Luzacjusz

Cocker wziął kiedyś kawałek Beatlesów i zrobił z niego arcydzieło („With A Little Help From My Friends”). Tu pachnie Lexusem (ten grill), ale efekt końcowy to seria z kałasznikowa dla segmentu D premium, całego. Całego. Kim jesteś Q50? Jesteś zwycięzcą.

~Luzacjusz

Infiniti Q50 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Oceny Infiniti Q50

Liczba ocen: 24
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Skrzynia biegów - Koszty utrzymania - Ergonomia

Wybrane oceny

4,8
~InRight
Sedan 2.0t 211KM 155kW
Infiniti Q50 II
Dla mnie najlepszy samochód w tej klasie. Bijący na głowę konkurencję z Niemiec choć ma trochę z nimi wspólnego za sprawą silnika :). Szkoda, że nie spotkał się z cieplejszym przyjęciem. Jednak ciężko zachęcić nas do spróbowania czegoś nowego. Świetny silnik, prowadzenie i dużo miejsca zarówno dla kierowcy i pasażerów. Samochód pomimo dość małego silnika pozwala poszaleć przy wyłączonej kontroli trakcji. Skrzynia biegów perfekcyjna. Dwa wyświetlacze mogą trochę początkowo wprawić w zakłopotanie i utrudnić znalezienie podstawowych funkcji jak nawigacja itp. ale wszystko jest kwestią przyzwyczajenia. Lekki minus za interfejs prezentowany na wyświetlaczach jak i samą nawigację. Jest mało czytelny.
3,2
~Adam
Sedan 2.0t 211KM 155kW
Infiniti Q50 I
Opinia po 1,5 roku użytkowania więc już pozbawiona zachwytów, "ochów" i "achów". Auto na pewno stylistycznie nieprzeciętne i jeśli ktoś lubi się wyróżniać na drodze to powinien je na pewno rozważyć. Niestety po dłuższym użytkowaniu już nie jest takie "premium" jakie być powinno. Z powodu kiepskiej jakości nadaje się raczej do spokojnego "bujania się" po mieście, trasy dobijają lakier. Dobijają do tego stopnia iż przy przebiegu ponad 60 tys km przedni zderzak nadaje się do malowania przy dziesiątkach odprysków lakieru, tak samo jak i całe progi, tylne błotniki w dolnej części, drzwi w dolnej części (tej która jest wyprofilowana w stronę jezdni). Auto myte tylko i wyłącznie ręcznie, czasami opłukane na bezdotyku a jest porysowane od wycierania specjalnym ręcznikiem z mikrofibry (Fluffy). Zabezpieczyłem lakier powłoką kwarcową ale nie wiele to pomogło. Skóra w fotelu od kierowcy jest wyślizgana i wygnieciona, mimo również zabezpieczenia w profesjonalnym studiu detailingowym oraz comiesięcznemu czyszczeniu i balsamowaniu. Gorsze skóry są już chyba tylko w Volvo. Auta nie kupiłbym na pewno drugi raz ze względu na dziesiątki drobnych usterek i niedopracowań. Dużym plusem względem niemieckiej konkurencji jest konfigurowanie auta, nie trzeba dopłacać za byle pierdoły, podstawowa wersja ma praktycznie wszystko.
3,0
~Labuk
Sedan 2.2d 170KM 125kW
Infiniti Q50 I
Samochód kupiony jako nowy w salonie Infiniti w Warszawie. Auto piękne ale niestety bardzo usterkowe. Początkowo myślałem, że trafiłem na pechowy egzemplarz jednak okazuje się, że w rankingach niezawodności w USA również wypada bardzo słabo (można poczytać w google pod hasłem: least reliable cars: infiniti q50) Uporczywe usterki, głównie elektroniki oraz niepoważne podejście serwisu, daleko odbiegające od standardów marek premium, sprawiło że po dwóch latach i przejechaniu zaledwie 50tys. km. pozbyłem się tego auta.

Raporty spalania Infiniti Q50 I

Liczba raportów: 33
Średnie spalanie dla Infiniti Q50
8,3 – 13,0
l/100 km
5,7 – 6,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,1
Sedan 2.2d 170KM 125kW
Infiniti Q50 I
Domyślnie Skoro temat jest o spalaniu to dodaję kolejne wyniki moich obserwacji. Tak żeby pozostało dla potomnych Pomiary zrobione przy 10st C, z jedną osobą na pokładzie o wadze 78kg i bez bagażu, ciśnienie w oponach 2,7 bar (przód i tył) Prędkość tempomatu / czas przejazdu / obroty na minutę / średnie spalanie wg komputera / dystans / temperatura - 130km/h ( 2min:26sek) (2000 obr/min) Avg 5.2l/100km ! 5km 10st C - 130km/h ( 4min:53sek) (2000 obr/min) Avg 5.2l/100km ! 10km 10st C - 130km/h ( 7min:21sek) (2000 obr/min) Avg 5.1l/100km ! 15km 10st C - 130km/h ( 9min:45sek) (2000 obr/min) Avg 5.1l/100km ! 20km 10st C - 130km/h (12min:12sek) (2000 obr/min) Avg 5.1l/100km ! 25km 10st C - 130km/h (14min:39sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 30km 10st C - 130km/h (17min:05sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 35km 10st C - 130km/h (19min:31sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 40km 10st C - 130km/h (22min:00sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 45km 11st C - 130km/h (24min:24sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 50km 11st C - 130km/h (26min:55sek) (2000 obr/min) Avg 4.9l/100km ! 55km 11st C - 130km/h (29min:15sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 60km 11st C - 140km/h ( 2min:16sek) (2125 obr/min) Avg 5.4l/100km ! 5km 15st C - 140km/h (13min:33sek) (2125 obr/min) Avg 5.5l/100km ! 30km 15st C - 140km/h (15min:55sek) (2125 obr/min) Avg 5.6l/100km ! 35km 15st C - 150km/h (4min:17sek) (2250 obr/min) Avg 6.8l/100km ! 10km 10st C - 150km/h (6min:19sek) (2250 obr/min) Avg 6.8l/100km ! 15km 10st C - 160km/h (1min:59sek) (2375 obr/min) Avg 7.2l/100km ! 5km 9st C - 170km/h (1min:52sek) (2600 obr/min) Avg 7.6l/100km ! 5km 10st C - 180km/h (1min:46sek) (2750 obr/min) Avg 7.8l/100km ! 5km 10st C - 190km/h (1min:40sek) (2975 obr/min) Avg 9.1l/100km ! 5km 10st C - 200km/h (3000 obr/min) Udało mi się przejechać ponad 100km na tempomacie i ani razu nie nacisnąć hamulca i gazu dystans: 100km czas: 48:47 prędkość: 130km/h ustawiona na tempomacie Avg: 5.1l/100km temp: 11 st C ciśnienie w oponach: 2,7 bar (tył i przód) oraz odkryłem że gdy mineła 1h drogi z prędkością 130km/h (tempomat) to dystans przejechany który wskazywał komputer to 123km Więc muszę przetestować na GPSie jaka jest faktycznie prędkość, bo z tego by wynikało że o 7km zawyża swoje wskazania tempomat. dystans: 123km czas: 1h prędkość: 130km/h ustawiona na tempomacie Avg: 5.1/100km temp: 11 st C ciśnienie w oponach: 2,7 bar (tył i przód) Oraz średnie spalanie z odcinka 365km bez tempomatu, dużo przyśpieszeń, dużo hamowań, ogólnie duża dynamika dystans: 365km czas: 2h:42min Avg speed: 135km/h Avg: 7.5l/100km temp: 21 st C Ciśnienie w rozgrzanych oponach urosło do 2.9 bar (przód) 2.8 bar (tył) Sądzę że nie jestem w stanie jechać dynamiczniej niż w/w, bo co innego dynamika a co innego włączenie tempomatu na autostradzie w niemczech na dużej prędkości.
8,0
Liczba komentarzy: 1
Sedan 3.5 Q50S Hybrid 364KM 268kW
Infiniti Q50 I
Zależy kto czego oczekuje ale jeżeli weźmie się pod uwagę możliwości auta, które ma ponad 360 KM i ponad 560 Nm momentu to absolutnie nie można narzekać, koszty przeglądów nie miałem okazji przekonać się osobiście ale z rozmów w serwisie wyglądają przyzwoicie np. pierwszy po 15 000 km to około 1800 zł ( to chyba lepiej niż w audi i bmw), pewien problem może być z zamiennikami bo jest ich na rynku jak na lekarstwo ale na razie to nie mój problem a późiej w końcu to japończyk imam nadzieję że godnie będzie bronić jakości Infiniti
8,0
Sedan 3.5 Q50S Hybrid 364KM 268kW
Infiniti Q50 I
Zależy kto czego oczekuje ale jeżeli weźmie się pod uwagę możliwości auta, które ma ponad 360 KM i ponad 560 Nm momentu to absolutnie nie można narzekać, koszty przeglądów nie miałem okazji przekonać się osobiście ale z rozmów w serwisie wyglądają przyzwoicie np. pierwszy po 15 000 km to około 1800 zł ( to chyba lepiej niż w audi i bmw), pewien problem może być z zamiennikami bo jest ich na rynku jak na lekarstwo ale na razie to nie mój problem a późiej w końcu to japończyk imam nadzieję że godnie będzie bronić jakości Infiniti
Infiniti Q50