Szukaj

Raporty zużycia paliwa Kia Optima I

Podsumowanie 50 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Kia Optima I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,4
61,99 zł
8
8,8
58,10 zł
4
7,5
49,66 zł
1
Silniki Benzynowe Kia Optima I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,0
25,23 zł
1
Silniki Diesla Kia Optima I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,8
45,44 zł
32
Silniki Hybrydowe Kia Optima I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
53,30 zł
4

Zużycie paliwa Kia Optima I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (50)

6,3
Kia Optima I
Sedan 1.7 VGT CRDi 136KM 100kW
6,6 tyle średnio, przeglądy co 30 tys więc okey
8,1
Kia Optima I
Sedan 1.7 VGT CRDi 136KM 100kW
auto z turbiną CR dlatego należy dynamicznie przyspieszać, następnie zdjąć nogę z pedału przyspieszenia i następnie utrzymywać prędkość na żądanym poziomie. Wtedy Optima potrzebuje min. ilości paliwa. Na autostradzie (w automacie) przy max. prędkościach tym sposobem i następnie włączaniu tempomatu uzyskałem zużycie 6,1 l, Tankuję na stacjach Lotos, Shell i BP droższy ON. Polecam ten olej. Samochód mniej pili i silnik lepiej pracuje. Koszty porównywalne i ma to dobry wpływ na silnik.
8,1
Kia Optima I
Sedan 1.7 VGT CRDi 136KM 100kW
auto z turbiną CR dlatego należy dynamicznie przyspieszać, następnie zdjąć nogę z pedału przyspieszenia i następnie utrzymywać prędkość na żądanym poziomie. Wtedy Optima potrzebuje min. ilości paliwa. Na autostradzie (w automacie) przy max. prędkościach tym sposobem i następnie włączaniu tempomatu uzyskałem zużycie 6,1 l, Tankuję na stacjach Lotos, Shell i BP droższy ON. Polecam ten olej. Samochód mniej pili i silnik lepiej pracuje. Koszty porównywalne i ma to dobry wpływ na silnik.
8,1
Kia Optima I
Sedan 1.7 VGT CRDi 136KM 100kW
auto z turbiną CR dlatego należy dynamicznie przyspieszać, następnie zdjąć nogę z pedału przyspieszenia i następnie utrzymywać prędkość na żądanym poziomie. Wtedy Optima potrzebuje min. ilości paliwa. Na autostradzie (w automacie) przy max. prędkościach tym sposobem i następnie włączaniu tempomatu uzyskałem zużycie 6,1 l, Tankuję na stacjach Lotos, Shell i BP droższy ON. Polecam ten olej. Samochód mniej pili i silnik lepiej pracuje. Koszty porównywalne i ma to dobry wpływ na silnik.
7,5
Kia Optima I
Sedan 2.0 DOHC 170KM 125kW
6,7
Kia Optima I
Sedan 1.7 VGT CRDi 136KM 100kW
6,7
Kia Optima I
Sedan 1.7 VGT CRDi 136KM 100kW
7,4
Kia Optima I
Sedan 1.7 VGT CRDi 136KM 100kW
6,5
Kia Optima I
Sedan 1.7 VGT CRDi 136KM 100kW
Średnio mnie to interesowało, chyba pali mało przy takiej pojemności.
6,1
Kia Optima I
Sedan 1.7 VGT CRDi 136KM 100kW
To i tu otarcie łez po ostatnim akapicie. Przejechałem ponad 1300 km, głównie drogami krajowymi. Część z tego (ok 300 km) to autostrady, część (ok 250) to ekspresówki. Tryb ECO wyłączyłem po kilku pierwszych kilometrach. Przez cały czas miałem włączoną klimatyzację, nawigację, radio. Przez dużą część czasu wentylacje fotela. Moja prawa noga jest dosyć ciężka, średnia prędkość to ponad 85 km/h. Otrzymałem spalanie 6,1 l . I tu plus tego silnika właśnie. Kia nie celuje raczej w bogatych szaleńców jeżdżących od stacji benzynowej do stacji. To raczej auto średniej klasy, dla ludzi liczących pieniądze. Również na stacji benzynowej. Wersja benzynowa z silnikiem 2 litry pewnie straci zaletę dużej ekonomiczności tej wersji. Ale gdyby tak włożyli to 2.2 z Sorento... ciekawe o ile wtedy zwiększyłoby się spalanie, a o ile poprawiła radocha z jazdy...
Kia Optima I