Szukaj

Najnowsze raporty Kia

7,2
Hatchback 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Kia Ceed III
Auto generalnie jeździe bardzo dobrze. Dojazdy do Warszawy o długości 13 km - spalanie poniżej 7l. Komputer po przejechaniu 3000 km pokazuje 7,3l. Jazda na kropelce trasą lubelską (wyjazd z Wwy w lekkim korku) komputer pokazał 5,9l. Podobne spalenie miałem w poprzednim ceedzie 1,6crdi 115KM. Zalety: świetne fortele dla wysokich, szerokie, łatwo ustawić optymalnie, dobrze się trzyma w zakrętach (225/45R17) fajne, nietandetne wnętrze. Przyspiesza dobrze, ale pobudka tak naprawdę jest powyżej 3000obr/min. Poniżej nierówno wchodzi na obroty, jakby się bał za nas policji ;) Mankamenty: system awaryjnego hamowania potrafi zahamować jak ciasno wyprzedzamy, asystent pasa ruchu zbyt gwałtownie koryguje tor jazdy. I to co mnie trochę rozbroiło....światła full led, bieluśkie, śliczne...a halogeny doświetlające zakręt świecą na żółto - pasują jak kalosze do fraka :) Czy bym kupił jeszcze raz...TAK. Miałem każdą generację ceeda i liczę że kolejna bedzie jeszcze lepsza.
5,9
Hatchback 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Kia Ceed III
Po pierwszych 1000km: Przy jeździe autostradą 140 lub po mieście wychodzi 7-7,5 l/100km. Natomiast przy spokojnej jeździe 100km/h autostradą + drogi szybkiego ruchu z kilkoma tylko odcinkami w zabudowanym (mniej niż 10%) bez problemu można zejść do 5,4! Generalnie spalanie mniejsze niż w silniku 1,4 GDI na i30 (pierwsza generacja), gdzie robiłem min. eco 5,4 a trasa 5,7-6,0. Jeśli uda się robić odcinki z 70km/h na szóstym biegu, da się i 5,0 wyciągnąć. Po przesiadce ze skrzyni M5 bardzo odczuwam oszczędności związane z hamowaniem na VI biegu - samochód potrafi znacznie dłużej się toczyć bez pobierania paliwa :) I jeszcze jedno - wskaźnik zużycia u mnie pokazuje dokładne spalanie - wynik pokrywa się z pomiarem tankowania.
10,3
Sedan 2.0 i 16V 143KM 105kW
Kia Cerato
Normalnie przy tankowaniu wychodzi w granicach 11-11.5 litrów LPG - jazda mieszana po aglomeracji śląskiej, miasto, A4, DTŚ. Przy jednostajnej jeździe 90 km/h można zejść do 8.5 litra, ale dla mnie to bardzo męczące. Przy 140 km/h wzrośnie do około 10.5. Przy bardzo dynamicznej jeździe w mieście z częstym wyprzedzaniem nie udało mi się przekroczyć 12.5 litra. Samochód do żwawej jazdy potrzebuje co najmniej 4000+ obr/min więc ciężko zejść poniżej 10 litrów w mieszanej jeździe. Przed założeniem LPG spalanie na benzynie bez specjalnej dynamiki wynosiło około 9 litrów.
8,3
Shooting Brake 1.6 T-GDI 204KM 150kW
Kia Proceed
W mieście potrafi na odcinku 7km pokazać 13l, trasa 50km po wioskach 7.4, trasa mieszana z korkami w Warszawie 20km pokazało 8.4, spalanie przy 140 10l, majówka Warszawa Wrocław z korkami na a2 8.4 Wrocław Warszawa przy trmpomacie na 140 9.2 łącznie,
8,4
Minivan 2.0 CRDi VGT 140KM 103kW
Kia Carens III
Nie da się niżej 6.8L zejść masa pojazdu i gabaryty kiosku robią swoje. Silnik cholernie wrażliwy na rodzaj paliwa, 2 razy przekręciłem panewki tylko redukując bieg, najgorsze auto jakie kiedykolwiek kupiłem szczerze ODRADZAM!!!
7,5
pro_cee´d 1.6 GDI 135KM 99kW
Kia Ceed II
Trochę pali, auto mam od 6 lat. Na gwarancji wymieniona skrzynia. Auto dość komfortowe, trochę głośne w środku. Generalnie polecam.
8,7
Hatchback 1.4 DOHC 100KM 74kW
Kia Ceed III
Jakiś dramat. Nie dość ze auto mułowate to jeszcze pali jak ogromny samochód z potężnym silnikiem. Czy to normalne?
7,8
Hatchback 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Kia Ceed III
Miasto komputer średnio około 8,5. Jazda około 3000 km miasto
6,3
SUV 1.7 CRDi 141KM 104kW
Kia Sportage IV
Zużycie gwałtownie wzrasta przy prędkościach autostradowych, ale biorąc pod uwagę aerodynamikę SUV'a porównywalną do kiosku RUCHU, to wybaczalne.
6,5
Hatchback 5d 1.2 DOHC 84KM 62kW
Kia Picanto III
W cyklu miejskim Picanto w wersji X-Line spala 7 l/100km, natomiast na trasie (autostradach) jadąc średnio 120 km/h spalanie wynosi 6 l/100km