Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 3 II

Podsumowanie 57 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Mazda 3 II 1.6 MZR 105KM 77kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
51,07 zł
39
8,1
53,64 zł
3
7,3
48,54 zł
13
Silnik Benzynowy Mazda 3 II 1.6 MZR 105KM 77kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,5
23,83 zł
1
8,3
23,27 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (57)

8,1
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
kj
8,7
Mazda 3 II
Hatchback Facelifting 1.6 MZR 105KM 77kW
Niestety spalanie wysokie - choć przyznam, że noga u mnie lekka nie jest. Miasto krótkie odcinki ok. 9-10ltr, trasa na spokojnie podobnie, autostrada przy 140km/h - 12 ltr :-(Posiadam też nową 3 gen. 3 i w automacie z 2.0 ltr silnikiem jest znacznie (ok. 20%) oszczędniejsza
8,0
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
8,2
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Mogłoby być trochę mniej, ale dynamika jest wystarczająca, średnie spalanie 8,4l w mieście jest jest akceptowalne.
6,7
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Moja Mazda juz przejechalem okolo 10000 km. Podzial rodzaju pokonywanych tras to: 60% cykl autostradowy - moja srednia predkosc to okolo 120 km/h, gdzie spalanie wynosi okolo 6,6 l/ 100 km , 30 % tryb pozamiejski - spalanie na poziomie okolo 6 litrow (przy predkosci okolo 90 km/h) oraz 10 % tryb miejski - i tutaj najwiekszy wynik 7,5 litra. Generalnie w trasie spalanie bardzo niskie, a w miescie jak widac wzrasta. Moj styl jazdy: w miescie unikam gwaltownych przyspieszen,, hamuje czesto silnikiem. W trasie bardzo podobnie jak w miescie, staram sie utrzymywac stala predkosc. W opcji autostradowej zauwazyle ze powyzej 120 km/h spalanie zaczyna drstycznie rosnac, tzn. przy 130 km/h wynosi okolo 7,3, przy 140 km/h to juz okolo 8
7,3
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Nie miałem okazji robić żadnej małej/średniej/dużej naprawy od 6 lat, więc na razie nie mam zdania.
Dziennik kosztów dla Mazda 3 II
Średni koszt przejechania 100 km
71,00 zł
6,5
l/100km
8,7
l/100km
Zobacz dzienniki
7,4
Mazda 3 II
Hatchback Facelifting 1.6 MZR 105KM 77kW
Jak na Japończyka przystało części do tanich nie należą, ale można to brać z przymrużeniem oka. Do tej pory (po zakupie) wymieniłem tylko klocki i akumulator (obie części miały już 4.5 roku), klocki wykazywały wysokie zużycie, a akumulator był w 64% naładowany. Obie części były fabrycznie nowe i dopiero teraz przyszedł czas na wymianę. Klocki kosztują od 80zł (tanie chińskie) do 280zł za ceramikę (na ceramiczne się zdecydowałem) - ceny na przód, tył jest tańszy o ok 10%. Poprzedni właściciel nie robił nic w tym samochodzie oprócz wymiany płynów i filtrów, co potwierdziło ASO.
8,3
Mazda 3 II
Sedan 1.6 MZR 105KM 77kW
7,4
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Jezeli chodzi o spalanie, to oczywiscie sa w tej klasie auta oszczedniejsze. Ale ja nie narzekam. Mi pali srednio 7,3L i uwazam ten wynik za ok. Pozatym M3 pali mniej niz moje poprzednie auto (Mazda 323F, 1.5, 90KM) a ma przy tym lepsze osiagi. Jezeli chodzi o ceny czesci to sie nie orientuje bo jeszcze nic nie naprawialem (odpukac). Auto ma 6 lat i 70.000 przebiegu a klocki ciagle jeszcze oryginalne (ok. 6mm okladziny). Na tarczach równiez minimalne slady zuzycia .
8,5
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Japończyk, mało popularny, dlatego nie ma wielu zamienników, a nowe części są drogie (skreślić) BARDZO DROGIE. Do tego pali około litra więcej niż średnia w tej klasie. Na szczęście nie musiałem na razie nic wymieniać, więc mocno tego nie odczułem.
Mazda 3 II