Szukaj

Najnowsze raporty Mazda

5,6
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Mazda 3 IV
Raport zużycia paliwa na podstawie prowadzonego na portalu AC "Dziennika kosztów". Uwzględnia użytkowanie przez okres 6 miesięcy w temperaturach otoczenia 0-30 °C (ostatni m-c zimy, wiosna, lato). Auto wyposażone w automatyczną skrzynię biegów. Jazda w większości bez pasażerów, w stylu "umiarkowanym" (wg nomenklatury portalu AC). Prędkości "przelotowe" na drogach ekspresowych i autostradach w granicach 110-120 km/h. Funkcja i-STOP aktywna. Cóż... jak na 2-litrowy wolnossący, niewysilony silnik, auto okazało się zaskakująco oszczędne. W razie pytań zapraszam do sekcji komentarzy.
7,4
Kombi 2.0 MZR 141KM 104kW
Mazda 6 I
Trasa walbrzych - zielona gora prędkość max 90kmh 5,8. Walbrzych - Międzyzdroje - Walbrzych na jednym baku v max 120. W tym roku walbrzych-miedzyzdroje v max 110 50/50 z klimą średnie pokazuje 6,7. Zima na krótkich dojazdach do pracy ledwie muskając gaz mniej jak 9 się nie zejdzie. Z resztą dieslem też sie nie zejdzie przy dojazdach do pracy 6 km, poza tym wykończy się przy okazji akumulator. A latem benzyny pali litr więcej. W takim razie ... a z resztą, ja jestem zwolennikiem Pb wiec o klekotach nie będę się wypowiadał. W przyszłym roku kolej na mazdę 6 2 gen mam nadzieję że znajdę z silnikiem 2,5 i przebiegiem poniżej 200k. ZoomZoom
10,3
Kombi 2.0 MZR 147KM 108kW
Mazda 6 II
Generalnie super auto, jak na gabaryty i moc dosyć dynamiczne przy jednoczesnym akceptowalnym spalaniu gazu. Miasto10-11 litrów Mieszany 9.5-10 Autostrada 140 km/h - 12 litrów Niemiecka autostrada 160-180 km/h - 14 gazu i litr benzyny Dane po 3 latach i 50k kilometrów.
10,9
Minivan 1.8 16V 100KM 74kW
Mazda Premacy I
Jeżdżę raczej żwawo. Przy tym silniku dużo zależy od stylu jazdy, a najbardziej od agresywności wciskania pedału gazu. Podczas spokojnej wycieczki do Rumunii, gdzie prędkość przelotowa wynosiła ok. 90 km/h spaliła średnio 8.6 l/100 km. A gnając autostradą ~150 km/h przy dość szarpanym ruchu wyszło 15 l/100km. Jeżdżąc głównie miasto+autostrady (płynne 130-140 km/h) wychodzi ok 11-12l/100km. Brak problemów na LPG (50 tys km).
7,8
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Mazda CX-5 I
Mazda CX-5 GT 2013r 2.0 automat napęd przód (to ważne bo 4x4 palą z 1-1,5l więcej), koła 19", jak na gabaryty auta spalanie rewelacyjne. Jazda stałą prędkością 100km/h drogi krajowe bez klimy 2 osoby 5,8L/100 ! Miasto krótkie dystanse 2-5 km lato 9L, zima 10L.
6,9
Sedan Facelifting 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM 129kW
Mazda 6 III
Ktoś napisał że dużo pali, jak wciśniesz pedał... to i weźmie jak każde ;) Ogólnie mam ciężką nogę i u mnie waha się w granicach 8 w cyklu mieszanym(raczej nie przekraczam 7,5). Najwyższe spalanie jakie uzyskałem w trasie, przy naprawdę ostrej jeździe to 9,2(często przy maksymalnych albo zbliżonych do maksymalnych osiągów). Więc ze spalanie jestem zadowolony, jeździłem bardziej paliwożernymi :)
8,8
SUV Facelifting 2.2 SKYACTIV-D 150KM 110kW
Mazda CX-5 I
Autko na pełnym zbiorniku robi zaledwie 550KM, czyli wychodzi średnio 8,5L w cyklu mieszanym (drogi krajowe + autostrada + miasto). Największe średnie to miasto nawet 12L/100KM - tragedia!
6,0
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Mazda 6 II
Jak dla mnie na 140KM przy normalnej jeździe takie wartości są bardzo zadowalające
12,5
SUV Facelifting 2.3 MZR DISI Turbo 260KM 191kW
Mazda CX-7
Auto średnio spala ok 10 l gazu i do tego od 3-5 litrów paliwa.
6,7
Sedan Facelifting 2018 2.5 Skyactiv-G 194KM 143kW
Mazda 6 III
Jak na 2.5 i taka wielkosc samochodu wynik wydaje mi sie ok