AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Mercedes
Klasa S
Klasa S
Zużycie paliwa Mercedes Klasa S
– wybierz generację
Pokaż generacje z silnikiem:
Benzynowym
Benzynowym LPG
Diesla
Elektrycznym
Hybrydowym
Hybrydowym Diesla
Hybrydowym Diesla plug-in
Hybrydowym plug-in
Mercedes Klasa S
W223/V223 (2020 - teraz)
3 raporty
Pokaż 4 nadwozia
Mercedes Klasa S
W222 (2013 - 2020)
22 raporty
Pokaż 15 nadwozi
Mercedes Klasa S
W221 (2005 - 2013)
74 raporty
Pokaż 6 nadwozi
Mercedes Klasa S
W220 (1998 - 2005)
163 raporty
Pokaż 2 nadwozia
Mercedes Klasa S
W140 (1991 - 1998)
133 raporty
Pokaż 2 nadwozia
Mercedes Klasa S
W126 (1979 - 1991)
101 raportów
Pokaż 2 nadwozia
Mercedes Klasa S
W116 (1972 - 1980)
10 raportów
Pokaż wersje silnika
Sprawdź najnowsze oferty Mercedes Klasa S
Zobacz 78 aut
od ręki
Najnowsze
raporty
Mercedes Klasa S
Pb
13,0
Mercedes Klasa S W220
Sedan 5.0 V8 (500) 306KM 225kW
Auto sprowadzone z Japonii z przebiegiem poniżej 100tys. km. Uważam, że jak na V8 bardzo dobry wynik. Dane z tankowań pełnych zbiorników (uśrednione). Spokojna jazda miejska przy mniejszym natężeniu ruchu można zejść do 12-13l/100km. Korki lub jazda dynamiczna i spalanie wychodzi do 18l/100km (uśrednione dla całego zbiornika - bo chwilowe to może być ponad 30 :) ), ale na dłuższą metę tak się nie da jeździć. Trasa i prędkości autostradowe 120-160/kmh - spalanie około 10l/100km. Ostatnio podczas wycieczki po drogach krajowych - prędkości 80-100/km/h wyszło 8,5l !! Ale nie ma co się łudzić - spalanie to tylko część kosztów eksploatacyjnych, które nawet w zadbanym aucie z niskim przebiegiem są wysokie.
Dodane
3 miesiące temu
On
19,0
Mercedes Klasa S W140
Sedan 3.0 Turbo-D 177KM 130kW
Witam wszystkich wyznawców mercedesów. Sam jakiś czas temu uległem tej propagandzie. Chciałem kupić stary niezawodny samochód. Padło na w140 3.0D. Szukałem znalazłem zakupiłem jeden z droższych jakie wówczas były wystawione. Wydałem prawie 30 tyś. Serwis startowy po przegladzie w warsztacie wyniósł prawie 8 tyś. Troszkę mnie to już zniesmaczyło, gdyż sprzedający twierdził ze stan idealny. Ale ok, prestiż kosztuje, pomyślałem zainwestuje będę jeździł bezawaryjnie. Po przejechaniu ok 3 tyś km,samochód stracił moc, byłem kilkaset km od domu, w końcu staną na autostradzie. Laweta do domu, 6tys zl. naprawa układu wtryskowego i inne pierdół kolejne 7 tyś. Później jeździłem prawie pół roku, wierzyłem że wszystko co mogło się zepsuć jest już naprawione. I w drodze na wakacje w Słowacji samochód zaczął swiriwac z temperatura, i skrzynia zaczęła źle pracować zamulać. Po diagnostyce w lokalnym warsztacie okazało się że olej z skrzyni zmieszał się z płynem chłodniczym. Znów laweta do domu, zjebane wakacje, i okazało się że do wymiany zintegrowana chlodnica i co gorsza skrzynia do remontu, nie pomogło płukanie. Odpuściłem, sprzedałem za 8 tyś. Tak więc samochód którym zrobiłem ok. 3.5tys km kosztował mnie prawie 60 tyś, sprzedałem za 8. Nigdy więcej takich złomów. Niezawodne to one może były 20-30 latvtemu gdy miały kilka lat. Nikomu nie polecam, tym bardziej za tak chore ceny. Realnie to taki samochód 5, max 10 tyś.
Dodane
ponad rok temu
On
19,0
Mercedes Klasa S W140
Sedan 3.0 Turbo-D 177KM 130kW
Witam wszystkich wyznawców mercedesów. Sam jakiś czas temu uległem tej propagandzie. Chciałem kupić stary niezawodny samochód. Padło na w140 3.0D. Szukałem znalazłem zakupiłem jeden z droższych jakie wówczas były wystawione. Wydałem prawie 30 tyś. Serwis startowy po przegladzie w warsztacie wyniósł prawie 8 tyś. Troszkę mnie to już zniesmaczyło, gdyż sprzedający twierdził ze stan idealny. Ale ok, prestiż kosztuje, pomyślałem zainwestuje będę jeździł bezawaryjnie. Po przejechaniu ok 3 tyś km,samochód stracił moc, byłem kilkaset km od domu, w końcu staną na autostradzie. Laweta do domu, 6tys zl. naprawa układu wtryskowego i inne pierdół kolejne 7 tyś. Później jeździłem prawie pół roku, wierzyłem że wszystko co mogło się zepsuć jest już naprawione. I w drodze na wakacje w Słowacji samochód zaczął swiriwac z temperatura, i skrzynia zaczęła źle pracować zamulać. Po diagnostyce w lokalnym warsztacie okazało się że olej z skrzyni zmieszał się z płynem chłodniczym. Znów laweta do domu, zjebane wakacje, i okazało się że do wymiany zintegrowana chlodnica i co gorsza skrzynia do remontu, nie pomogło płukanie. Odpuściłem, sprzedałem za 8 tyś. Tak więc samochód którym zrobiłem ok. 3.5tys km kosztował mnie prawie 60 tyś, sprzedałem za 8. Nigdy więcej takich złomów. Niezawodne to one może były 20-30 latvtemu gdy miały kilka lat. Nikomu nie polecam, tym bardziej za tak chore ceny. Realnie to taki samochód 5, max 10 tyś.
Dodane
ponad rok temu
Pb
27,2
Mercedes Klasa S W140
Sedan 5.0 320KM 235kW
Zużycie paliwa z 10 zbiorników paliwa, kiedy to po zakupie testowałem samochód, później dałem sobie spokój by nie psuć sobie nastroju. Miałem samochód 3 lata, zrobiłem nim tylko ok 12 tyś km, gdyż większość czasu niestety stał po warsztatach. Przebieg niby udokumentowany 380tyś km (z DE), lecz wiek robi swoje. Począwszy od uszczelnień, przez elektrykę, elektronikę skończywszy na mechanice i pneumatyce - wszystko po kolei co jakiś czas się psuło. Tak więc jak dla mnie to rupieć jak każdy inny w tym wieku i marka nie ma tu wiele do znaczenia. Wiek robi swoje. Tak więc samochód do osób które jeżdżą bardzo mało i bardzo blisko (koszt holowania jest bardzo duży). Raczej nie polecam, to był mój pierwszy i ostatni samochód tego typu.
Dodane
3 lata temu
Pb
10,8
Mercedes Klasa S W222
Limuzyna 400 333KM 245kW
Przebieg 65tys km, posiadam go od roku, używam jako jeden z kilku dlatego przez ten rok przejechałem nim 13 tys km. Średnie spalanie na tym dystansie pokazywane przez komputer to 12,5. W mieście na krótkich odcinkach- dojazd do pracy 7-10km od 11tu do 15tu, przy średnim natężeniu ruchu. Im dystans się wydłuża tym spalanie spada. Droga krajowa jadąc spokojnie można zejść do 9L, autostrada 140 do 160km/h 10,5L. 180km/h 12,5L. W tych prędkościach cisza w kabinie. Szybciej raczej nie jeżdżę. Dźwięk V6ki podczas dynamicznego przyspieszania kiepski- wcześniej jeździłem V8ką i wg mnie robi różnicę.. gdybym miał kupić drugi raz wybrałbym 500tkę w 4maticu- wg mnie najlepsza wersja.
Dodane
5 lat temu
On
15,8
Mercedes Klasa S W140
Sedan 3.0 Turbo-D 177KM 130kW
To są dane z przebiegu ponad 100tyś km, miałem samochód 5 lat, i słowem podsumowania cieszyłem się jak dziecko gdy go sprzedałem. Samochód mało ekonomiczny zużycie paliwa wysokie, i w tym wieku to już nie ten mercedes co był kilkanaście lat temu. Koszt naprawa za 5 lat przekroczył wartość zakupu, podobnie jak zużycie paliwa. Drugi raz już takiego samochodu nie kupię. Drama to np. koszt holowania lawetą (samochód ma 2 tony - więc musi być duża autolaweta), transport z autostrady ok 200km w jedną stronę z załadunkiem i rozładunkiem prawie 6 tyś zł.
Dodane
5 lat temu
LPG
16,7
Mercedes Klasa S W221
Limuzyna 5.5 V8 (500) L 388KM 285kW
Idealne auto na trasy z genialnym V8 które potrafi zaskakująco mało palić (12L /100km LPG) jeśli jeździ się spokojnie. Dynamiczna jazda kosztuje bo przy agresywnym ruszaniu i rozpędzaniu spalanie bez problemu wzrasta do 25L
Dodane
11 miesięcy temu
On
17,9
Mercedes Klasa S W140
Sedan 3.0 Turbo-D 177KM 130kW
Polecam. Samochód mimo że dużo pali to sama kwintesencja naszych braci z zachodu. Jak nim jadę Czo czuje ze jestem lepszy. Części są głównie na złomie, nowe mało dostępne chyba że w ASO ale to tylko dla fanatyków. Mam go 3 lata, rok jeździłem a dwa lata sprzedaję. Tak więc zapraszam jak coś. Super samochód, jak nowy, jeździ.
Dodane
ponad rok temu
On
17,9
Mercedes Klasa S W140
Sedan 3.0 Turbo-D 177KM 130kW
Polecam. Samochód mimo że dużo pali to sama kwintesencja naszych braci z zachodu. Jak nim jadę Czo czuje ze jestem lepszy. Części są głównie na złomie, nowe mało dostępne chyba że w ASO ale to tylko dla fanatyków. Mam go 3 lata, rok jeździłem a dwa lata sprzedaję. Tak więc zapraszam jak coś. Super samochód, jak nowy, jeździ.
Dodane
ponad rok temu
Pb
8,5
Mercedes Klasa S W222
Limuzyna wersja długa 500 e 449KM 330kW
Wersja LONG.Pełna bateria wystarczy na 20-25km przy bardzo ekonomicznej jeździe. Trasa 600km, 120km/h to 8,5 l/100km. Średnia z 15000km to 6,0 l/100km. Tryb jazdy E ( rzadko kiedy S lub E+). Gdy dziennie 50km to spalanie wychodzi średnio 4-5 l/100km.Codziennie do naładowania zużywam te 7kWh prądu. Łącznie 443KM- wersja długa. Spalanie jak na tą moc i wielkość auta wg mnie super.
Dodane
ponad rok temu
Mercedes Klasa S
4,3 (422 oceny)
Sprawdź oferty Mercedes Klasa S
Wybierz generacje
W116
W126
W140
W220
W221
W222
W223/V223
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Mercedes Klasa S w pigułce
Mercedes Klasa S
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Mercedes Klasa S
Dane techniczne
Mercedes Klasa S
Raporty zużycia paliwa
Mercedes Klasa S
Opinie
Mercedes Klasa S
Usterki
Mercedes Klasa S
Publikacje
Mercedes Klasa S
Newsy
Mercedes Klasa S
Galerie
Mercedes Klasa S
Nasze pomiary
Mercedes Klasa S
Filmy
Mercedes Klasa S
Ogłoszenia
Mercedes Klasa S
Ceny aut używanych
Mercedes Klasa S
Dziennik kosztów
Mercedes Klasa S
Opinie o instalacjach LPG
Mercedes Klasa S
Testy zderzeniowe
Mercedes
Aktualnie przeglądasz
Mercedes Klasa S
Dane techniczne
422 opinie
użytkowników
Ceny nowych
od 510 tys. zł
26 zgłoszonych
usterek
13 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Mercedes Klasa S
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy