Szukaj

Zużycie paliwa Mercedes – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze raporty Mercedes

5,6
Limuzyna 200 BlueTEC 136KM 100kW
Mercedes Klasa C W205
Silnik bardzo oszczędny. W większości jazda po mieście W-wa spalanie lato: 5,7, zima: 6,5l, przy wyłączonym systemie start-stop. Trasa średnie spalanie na poziomie 5,2l przy prędkościach w okolicy 130 km/h. Silnik bardzo komfortowy, dobra dynamika, przyjemna praca, dość cichy. Jeśli jednak chodzi o opinie na temat bezawaryjność tej jednostki to już tak dobrze nie ma. Przerażają koszty napraw. Nagminnie padają wtryski (Siemens) po ok.150 tkm lub częściej, koszt wymiany 10 tyś zł komplet. Olej zmieniamy co 15 000 km. Co druga wymiana oleju - nowy filtr paliwa. W przeciwnym razie mogą obrócić się panewki i silnik szlak trafi. Paliwo tylko premium. Jednym słowem silnik (1,6 Dci, od Renault 116, 136, 160KM), to motor podwyższonego ryzyka. U mnie jeszcze nic nie padło (przebieg 114 000 km) ale jeżdżę z duszą na ramieniu. Poza tym auto bardzo wygodne, moim zdaniem ładnie i bezawaryjne.
8,4
Limuzyna 200 184KM 135kW
Mercedes Klasa C W205
Średnia z 20k 9.0l. Trasa miasto pół na pół, średnia wlicza dłuższe postoje z odpalonym silnikiem, zabawy bokami w zimę. Miasto zwykle bez większych szaleństw ale dynamicznie, trasa zwykle 160-180km/h, spalanie mniejsze niż spodziewane.
8,0
Off-roader 3.0 350 CDI 4MATIC 224KM 165kW
Mercedes GLK
Z 48 tys. km mam średnią 8.5 l/100 przy średniej prędkości z tego dystansu ponizej 40km/h (na 11km ocinku do pracy - 3 do 6 km w korku każdego dnia). V6 jest niesamowite - wciska w fotel, super brzmi i odpukać - mimo przejechanych blisko 300 tys. km jest totalnie bezproblemowe (polski salon).
12,7
Off-roader 3.5 V6 (350) 272KM 200kW
Mercedes Klasa M W164
Auto świetne. Problem,że brak do niego mechaników. Wrzuciłem już 15tys i nadal jest nie stabilny i lata po drodze jak żyd po pustym sklepie. Ale jeśli ktoś ma dobrego mechanika można przejdzić tym autem całe życie. Stary ale jary.
6,0
Kombi Plug-in Facelifting 2.0 E300de 306KM 225kW
Mercedes Klasa E W213
Auto wynajęte na delegacji, warunki: głównie miasto, świeży śnieg. Tryb: sportowy, ESP wyłączone, tylny napęd wykorzystany. Prądu prawie nie używałem, choć faktycznie dało radę kawałek przejechać na zerowym spalaniu.
4,2
Hatchback 5d 1.5 180 CDI BlueEFFICIENCY 109KM 80kW
Mercedes Klasa A W176
Można spokojnie powiedzieć, że ten samochód jeździ na deszczówkę. Średnia z trasy do Turcji przez 6 krajów (3300km) wyszła 4.3l. Po Turcji z miejscowości Goreme do Alanyi trasa przez góry w śniegu - średnia 3.7l/100 ! Jestem mega zadowolony ze spalania i bezawaryjności. Zero problemów ani nawet informacji o DPF. Auto fabrycznie bez Adblue.
10,1
Kombi AMG AMG 43 367KM 270kW
Mercedes Klasa C W205
Jazda z wylaczonym Start-Stop. Jazda autostradowa na tempomacie ok 160kmh - ok. 10,0 l - 10,5 l. Przy dynamicznej jezdzie dlugodystansowej z predkosciami 120 - 200 w zaletnosci od warunkow na drodze, ale zawsze blizej gornej granicy wychodzi mi 12,0 l z trasy 1100km. Przy dynamicznej jezdzie miejskiej i w korkach zblizamy sie do wyniku 13,0 - 13,5 l.
12,5
Limuzyna 1.8 200 K 184KM 135kW
Mercedes Klasa C W204
W mieście komputer podaje nawet ponad 15l/100km, w trasie przy 120/130 km/h na komputerze około 11l/100km. Przy spokojnej jeździe 80/90 km/h można zejść do 8l. Do tych wartości należy doliczyć standardowe 15-20% żeby otrzymać spalanie na gazie.
9,3
Hatchback 1.3 200 163KM 120kW
Mercedes Klasa A W177/V177
W trybie comfort spalanie kształtuje się na poziomie 8l przy dynamicznej jeździe i 6l przy spokojnej jeździe. Po włączeniu trybu sport ekonomizer dochodzi nawet do wartości 100l/100km i zaczyna się zabawa. Średnie spalanie przy 210kmph na niemieckiej autostradzie wynosi 18l. Bardzo ekonomiczny i dynamiczny samochód. Są to wartości bez jazdy na Start&Stop. Samochód w kompletnym stocku. Pakiet AMG oraz Premium+. Wartości podawane na oponach Continental SportContact 6 i Michelin Pilot Alpine 5.
8,4
Kombi S211 2.1 (220 CDI) 150KM 110kW
Mercedes Klasa E W211
W211, potwierdzam godny następca 124, 18 letni samochód, zero rdzy. Aktualnie przy 200 tys trzeba zrobić, uszczelkę, podusze od zawieszenia i jedziemy dalej.