AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Nissan
Leaf
Leaf
Zużycie paliwa Nissan Leaf
– wybierz generację
Pokaż generacje z silnikiem:
Benzynowym
Benzynowym LPG
Diesla
Elektrycznym
Hybrydowym
Hybrydowym Diesla
Hybrydowym Diesla plug-in
Hybrydowym plug-in
Nissan Leaf
II (2017 - teraz)
11 raportów
Pokaż 2 nadwozia
Nissan Leaf
I (2011 - 2017)
8 raportów
Pokaż 2 nadwozia
Sprawdź najnowsze oferty Nissan Leaf
Zobacz 1 auto
od ręki
Najnowsze
raporty
Nissan Leaf
El
243
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
głupio opisywać wg schematu gdyż wiele zależy od temperatury za oknem i stylu (oraz prędkości) jazdy. zasięg 210km to mroźna zima z włączonym ogrzewaniem itp. przy spokojnej jeździe w terenie mieszanym lub mieście (większy odzysk) przejechanie 270 jest możliwe, zaś w skrajnych przypadkach można też jeszcze trochę ten zasięg zwiększyć (najwyższe moje wskazanie komputera to 282km). [podobno jeden ze znanych youtooberów przekroczył wartość 300]. na trasie lepiej planować ładowania co max 200km. należy pamiętać, że nie wyjeżdżamy aku do "0" więc (przynajmniej w moim przypadku) maksymalny zasięg jest teoretyczny (realnie przejechałem 252 km i zostało 7% aku (1%= ~2,7km) ) obecne średnie moje spalanie [po ponad 2 latach wolnego ładowania z 230W / częste szybkie ładowanie jest uznawane przez nissana za jedną z głównych przyczyn spadku mocy aku (u mnie nadal 100% sprawności, co dalej zobaczymy)] to 14,9kWh /100km (po zmianie stylu jazdy zeszło z 15,2) średni czas ładowania podałem orientacyjny dla wartości z 20-30% do ponad 90-100%, realnie bywa różnie: po przyjeździe do domu decyzję o ładowaniu podejmuję w zależności od przewidywanych w danej chwil potrzeb jazdy z uwzględnieniem zapasu na nieprzewidziane km - zazwyczaj doładowuję nocą przy 20-30% ale jak trzeba (lub jest okazja w dzień gdy na fotowoltaikę pada słonko) to doładowuję i przy 60% naładowania - wymaga to przywyknięcia ale zapewniam nie jest upierdliwe; pomaga przycisk otwarcia klapki gniazd na kokpicie - nie trzeba szukać przycisku na pilocie kluczyka ;).
Dodane
3 lata temu
El
207
Nissan Leaf I
Hatchback 5d Elektryczny 109KM 80kW
Średni minimalny zasięg to trasa równo 170km z miasta przez kręte drogi wiejskie do miejsca docelowego i z powrotem, zimą przy dużych różnicach wysokości i odczuwalnym wietrze czołowym. Po trasie komputer wskazywał 5 mil pozostałego, orientacyjnego zasięgu. Średni maksymalny zasięg 220km to trasa kilkukrotnie pokonywana w przeciągu roku w różnych warunkach pogodowych wyjazd z miasta, podróż autostradą, ładowanie w punkcie przy drodze. Komputer wskazuje 10 mil pozostałego zasięgu. Maksymalny zasięg 230km to ta sama trasa, co w średnim maksymalnym, ale inny punkt ładowania. Samochód z w pełni naładowaną baterią bez dodatkowego bagażu, pasażerów dotarł do punktu ładowania z pozostałym zasięgiem 2 mil. Na czas ładowania duży wpływ ma temperatura baterii, aktualny stan załadowania i poziom, do którego chcemy załadować baterię. Optymalnie czasowo to ładować baterię z okolic 20% do 80% (specjalna funkcja ładowania) ze zwykłych garażowych gniazdek.
Dodane
7 lat temu
El
140
Nissan Leaf I
Hatchback 5d Facelifting Elektryczny 109KM 80kW
Minimalny zasięg to zima, maksymalny lato. Prędkość w trasie koło 90-100 km/h. Super auto do miasta, nie polecam na trasy. Podane szybkie ładowanie w zakresie 10-90%.
Dodane
4 lata temu
El
137
Nissan Leaf I
Hatchback 5d Elektryczny 109KM 80kW
Zużycie ok 11.5 KW/100 km. Niech każdy policzy ile to wynosi. Bateria 11/12 kresek. Można polecić na miasto i krótka drogę poza miasto
Dodane
5 lat temu
El
98
Nissan Leaf I
Hatchback 5d Elektryczny 109KM 80kW
El
337
Nissan Leaf II
Hatchback Facelifting 59kWh 217KM 160kW
El
257
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
El
287
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
El
233
Nissan Leaf II
Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
El
107
Nissan Leaf I
Hatchback 5d Elektryczny 109KM 80kW
Nissan Leaf
4,8 (15 ocen)
Sprawdź oferty Nissan Leaf
Wybierz generacje
I
II
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Nissan Leaf w pigułce
Nissan Leaf
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Nissan Leaf
Dane techniczne
Nissan Leaf
Raporty zużycia paliwa
Nissan Leaf
Opinie
Nissan Leaf
Usterki
Nissan Leaf
Publikacje
Nissan Leaf
Newsy
Nissan Leaf
Galerie
Nissan Leaf
Nasze pomiary
Nissan Leaf
Filmy
Nissan Leaf
Ogłoszenia
Nissan Leaf
Ceny aut używanych
Nissan Leaf
Dziennik kosztów
Nissan Leaf
Opinie o instalacjach LPG
Nissan Leaf
Testy zderzeniowe
Nissan
Aktualnie przeglądasz
Nissan Leaf
Dane techniczne
15 opinii
użytkowników
Ceny nowych
od 155 tys. zł
1 zgłoszona
usterka
5 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Nissan Leaf
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy