AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Opel
Insignia
I
Hatchback
2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195 KM 143 kW
2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195 KM 143 kW
Raporty zużycia paliwa
Opel Insignia I Hatchback
on
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
(w l/100km)
Średnie zużycie
7,0
Deklaracja producenta
5,7
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.9
Sprawdź najnowsze oferty Opel Insignia
Zobacz 12 aut
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(6)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
On
6,6
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Najnowsze wyniki, po wymianie dwumasy ze sprzęgłem. Blisko dwutonowy pojazd z napędem 4x4 i oponami 245/45 R18, aktualnie jeżdżony w Szwecji na szwedzkim paliwie. Dane podawane z komputera, realnie zapewne ~0,5l różnicy. Jeżdżąc do i z pracy trasą z ograniczeniem 80-90kmh 15km w jedną stronę spalanie wynosi między 6-6,5l (bez świateł czy skrzyżowań). Jadąc 210km na lotnisko najpierw krajówkami, potem trasą szybkiego ruchu spalanie 5,7l (średnia prędkość 96kmh). Na krótkich dystansach w średniej wielkości mieście wychodzi około 7,5l. Staram się z ciekawości lżej operować gazem by uzyskać możliwie jak najniższe spalanie. Na dojazdach do pracy najniżej jestem w stanie zejść do 5,8l, obroty trzymam między 1700 a 2200.
Dodane
2 lata temu
On
5,9
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Wyniki powyżej podane z komputera, średnia realna wyższa o 0,5 l/100km. Z ostatniej podróży, robionej po wymianie tarcz i klocków hamulcowych, i przesmarowaniu prowadniczek (mam wrażenie że miało to wpływ na spalanie). Poprzedni najniższy wynik w długiej trasie podawałem tu 6,4 l/100km (trasa Gdańsk-Lublin). Teraz miałem podróż do Słowenii, tam i z powrotem 3700km, około 500-600km zrobionych w górskich warunkach, gdzie czerpałem przyjemność z jazdy (czyli używałem więcej gazu niż było potrzeba :) ). Średnia z tej trasy na komputerze to 5,9 l/100km, minimalnie spadło do 5,6. Po sprawdzeniu i dotankowaniu auta po powrocie średnia realna wyszła 6,45 l/100km. Uważam, że jak na blisko dwutonowy pojazd z napędem 4x4 i niemałymi oponami (245/45 R18) jest to bardzo dobry wynik.
Dodane
3 lata temu
On
7,6
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
On
8,0
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
On
7,1
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Auto z przebiegiem około 20.000. Średnie spalanie na tym dystansie: 7,2 litra, jednak realne wg, mnie to 7,7. Generalnie w moim przypadku zaniża o 0,5 litra na 100 km -> sprawdzałem 2 razy, raz w cyklu miejskim oraz raz w pozamiejskim. Za każdym razem zaniżył o 0,5. Ostatni test na odcinku 450km po naszej polskiej autostradzie, przy bardzo spokojnej jeździe (średnio 115 km/h) wyniosło 5,2 litra
Dodane
11 lat temu
On
7,0
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Usterki
Opel Insignia I
Liczba wpisów:
28
Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
A16let odciecie mocy, blad pedały gazu
Awaria sprzęgła
Skrzynia biegów M32
Zobacz więcej
usterek
Poprzednia
1
Następna
Opel Insignia I Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW 2012-2013
3,9 (2 oceny)
Sprawdź oferty Opel Insignia
Wybierz inny silnik
1.4 Turbo ECOTEC Start/Stop 140 KM
1.4 Turbo LPG ecoFLEX 140 KM
1.6 Turbo ECOTEC 180 KM
1.6 Twinport ECOTEC 115 KM
1.8 Twinport ECOTEC 140 KM
2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 190 KM
2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195 KM
2.0 CDTI ecoFLEX 130 KM
2.0 CDTI ecoFLEX 160 KM
2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop 160 KM
2.0 CDTI ECOTEC 110 KM
2.0 CDTI ECOTEC 130 KM
2.0 CDTI ECOTEC 160 KM
2.0 CDTI Ecotec Start/Stop 130 KM
2.0 CDTI Ecotec Start/Stop 160 KM
2.0 Turbo ECOTEC 220 KM
2.0 Turbo ECOTEC 250 KM
2.8 V6 Turbo ECOTEC 260 KM
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Opel Insignia w pigułce
Opel Insignia
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Opel Insignia
Dane techniczne
Opel Insignia I Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW 2012-2013
Raporty zużycia paliwa
Opel Insignia I Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW 2012-2013
Opinie
Opel Insignia I Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW 2012-2013
Usterki
Opel Insignia I Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW 2012-2013
Publikacje
Opel Insignia
Newsy
Opel Insignia
Galerie
Opel Insignia
Nasze pomiary
Opel Insignia
Filmy
Opel Insignia
Ogłoszenia
Opel Insignia
Ceny aut używanych
Opel Insignia
Dziennik kosztów
Opel Insignia I Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW 2012-2013
Opinie o instalacjach LPG
Opel Insignia I Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW 2012-2013
Testy zderzeniowe
Opel
Aktualnie przeglądasz
Opel Insignia I Hatchback
Dane techniczne
174 opinie
użytkowników
542 ogłoszenia
używanych
6 zgłoszonych
usterek
18 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Opel Insignia
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy