Szukaj

Zużycie paliwa Opel Insignia – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Opel Insignia

7,3
Opel Insignia II
Grand Sport 1.5 Turbo 165KM 121kW
Auto które zmieniło moje podejście do opla, silnika benzynowego i silnika 3 cylindrowego (3 powody dla których jeszcze 2 lata temu nie jeździłbym takim autem). Średnie spalanie to 7,6, natomiast benzyna nauczyła mnie cenić ciszę w aucie i jeździć płynnie. 6,3 to rzeczywisty wynik przy dystrybutorze (od odcięcia pisotelu do ocięcia) z trasy Wrocław Koszalin i z powrotem - fak było ciepło, ale przy silniku turbo to wcale nie musi oznaczać oszczedności - jazda na tempomacie 130 km/h - średnio przy 140 teraz spala mi 7,2 - 7,5 w zalezności od siły i kierunku wiatru. Teraz mam delemat bo zbliża się przesiadka na coś innego i bardzo poważnie rozważam insignię z minimalnym przebiegiem, ale w benzynie - do zagazowania, ew. passeratti 2,0 tsi też z uszlachetnieniem. Naprawdę bardzo fajne auto (a wyjeździłem kilka mondków, avensisa, mazdę 6 ) i gdyby nie brak skuteczenego wyciszenia nadkoli byłoby prawie idealne - a INTELILUX to już w ogóle klasa sama w sobie.
14,3
Opel Insignia I
Sports Tourer OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
Powiedzmy że pali 15l LPG/100km, przy dosyć dynamicznej jezdzie. Wchodzi mi 60L gazu i tak średnio właśnie 400km zrobie, czasami 20-30 km + lub -. Ale wieksze różnice ciężko zrobić więc nie ma się co za bardzo ograniczać. Najmniej jak udało się się osiągnąć to ~13L/100km, da się ale trochę nudno się jedzie. Auto waży 2T+ więc palić musi. Ale ogólnie też przez to że takie ciężkie na autostradzie super krążownik, nie czuć prędkości(wiatru) w zakrętach też bardzo pewne. Ogólnie polecam kupiłbym jeszcze raz, najsłabszy punkt.... chyba skrzynia nie psuje się ani nic ale trochę wolno zmienia i czuć te zmiany (do przywyknięcia).
6,6
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Najnowsze wyniki, po wymianie dwumasy ze sprzęgłem. Blisko dwutonowy pojazd z napędem 4x4 i oponami 245/45 R18, aktualnie jeżdżony w Szwecji na szwedzkim paliwie. Dane podawane z komputera, realnie zapewne ~0,5l różnicy. Jeżdżąc do i z pracy trasą z ograniczeniem 80-90kmh 15km w jedną stronę spalanie wynosi między 6-6,5l (bez świateł czy skrzyżowań). Jadąc 210km na lotnisko najpierw krajówkami, potem trasą szybkiego ruchu spalanie 5,7l (średnia prędkość 96kmh). Na krótkich dystansach w średniej wielkości mieście wychodzi około 7,5l. Staram się z ciekawości lżej operować gazem by uzyskać możliwie jak najniższe spalanie. Na dojazdach do pracy najniżej jestem w stanie zejść do 5,8l, obroty trzymam między 1700 a 2200.
9,7
Opel Insignia II
Grand Sport 1.5 Ecotec Turbo 165KM 121kW
Rozczarowanie. Przede wszystkim brakiem jakiejkolwiek logiki. Auto bardzo źle się czuje w mieście. W zasadzie każde przyspieszenie, zwłaszcza od zera, kosztuje kanistry benzyny. W mieście, w centrum, czy w zatłoczonych uliczkach, auto bez problemu spala 14 litrów przy tak oszczędnej jeździe jak to tylko możliwe. Na autostradzie prędkość powyżej 115-120 km/h również oznacza duże spalanie. Przepisowa jazda autostradą (140 km/h) na tempomacie, bez pasażerów i z bagażem ważącym max 60 kg oznacza spalanie rzędu 9,5-10 litrów. W trybie mieszanym zejście poniżej 9 litrów, przy jeździe zgodnej z ograniczeniem prędkości graniczy z cudem. Auto ma dynamikę, zwłaszcza podczas wyprzedzania, ale start z miejsca nie porywa. Półtora litra silnika na benzynę dla auta o długości niemal 5 metrów robią swoje. System start stop, hamowanie silnikiem (na automacie), tempomat - nie pomagają. Sensowny zakres prędkości na tempomacie, gdy auto jest rzeczywiście oszczędne to 60-95 km/h. Koniecznie na tempomacie. Wtedy można osiągnąć 6 litrów. Ale 2-3 wyprzedzenia, nagle roboty drogowe, złapały światła - już mamy 7,5 litrów. Wjechaliśmy do miasta, kilka świateł i do domu dojeżdżamy z wynikiem oscylującym w rejonie 8,5 litrów. Podróż do marketu w 3 km od domu, zaledwie 4 skrzyżowania i dwa światła to spalanie na poziomie 14 litrów, delikatnie obchodząc się z pedałem gazu... Eco mode, start stop, auto wyprodukowane w 2019 roku. I gdzie tu dbanie o naszą planetę? Nie wspomnę o kieszeni:)
5,4
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Jestem zdziwiony spalaniem tego samochodu, jak kupiłem samochód z 30tys spalanie 5.7l, zrobiłem już 12tys i moje wynosi 5.5l. Ostatnio z trasy około 500km miałem 5.1l. Nie wiem na ile to mówi prawdę ale na baku 70l można trochę przejechać
5,4
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Jestem zdziwiony spalaniem tego samochodu, jak kupiłem samochód z 30tys spalanie 5.7l, zrobiłem już 12tys i moje wynosi 5.5l. Ostatnio z trasy około 500km miałem 5.1l. Nie wiem na ile to mówi prawdę ale na baku 70l można trochę przejechać
Dziennik kosztów dla Opel Insignia
Średni koszt przejechania 100 km
44,33 zł
7,4
l/100km
10,4
l/100km
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
9,2
Opel Insignia I
Sedan 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
Auto przy dynamicznej jeździe w mieście swoję spali ... Co się dziwić przy takim ciężarze. Ogółem mam ciężką nogę dltego takie wyniki,ale w trasie przy bardzo spokojnej jeździe te 7 litrów jest możliwe.
5,4
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOFLEX 140KM 103kW
Po włączeniu dodatkowych ukrytych opcji licznika okazało się, że samochód w całej swojej historii od 2014r spalil 13680,8l paliwa. Przebieg to 237 495km. Po szybkich obliczeniach łatwo wyliczyć, że jego średnie spalanie wyniosło 5.76l/100km. Ostatnio robiąc trasę 400km z samochodem załadowanym do pełna i 5 osobami na pokładzie spalił 4.7l/100km
7,2
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW
Jeżdżę dość szybko więc u mnie spalanie nie jest tak piękne. Raz w historii 400 km trasy 6,2 spalanie w rzeczywistości 5,7 rekord i tylko raz ( bo komputer kłamie od 0,5-0,8 litra) Trasa 6,5-7 litrów prędkość od 140-180 Cykl mieszany 50/50 -7,8 litra też na wyższych obrotach. Auto jest naprawdę spoko polecam
6,9
Opel Insignia II
Sports Tourer 2.0 CDTI 170KM 125kW
Insignią jeżdżę dynamicznie, ale z dozwoloną prędkością. Najczęściej trasy to droga ekspresowa z tempomatem na 130. Na autostradzie tempomat 150, krajówki 99. Te dane dotyczą tankowania z 46 tysięcy kilometrów.
Opel Insignia