Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 306 II

Podsumowanie 300 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Peugeot 306 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,5
37,23 zł
2
8,3
47,91 zł
1
7,1
40,78 zł
89
8,1
46,77 zł
51
7,9
45,52 zł
7
8,6
49,45 zł
12
8,6
49,86 zł
8
7,3
42,14 zł
2
5,1
29,44 zł
1
8,7
49,93 zł
6
9,7
55,80 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Peugeot 306 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,5
21,74 zł
10
8,3
21,35 zł
13
10,0
25,58 zł
2
9,2
23,53 zł
1
8,8
22,61 zł
5
11,2
28,52 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Peugeot 306 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,3
32,21 zł
3
5,9
35,77 zł
7
6,2
37,66 zł
24
6,3
38,24 zł
23
5,7
34,38 zł
28
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Peugeot 306 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (300)

6,0
Peugeot 306 II
Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW
myślałem że będzie gorzej, jazda w miecie ok 7l/100km, na trasie udało mi się otrzymać o wiele mniej, zatankowane 65l po 1238km zapaliła się rezerwa, średnia prędkość na trasie ok. 110km/h, nie przekraczając 2500 obr/min na 5 biegu, zmiana biegów przy 2000 obr/min. przy szybkiej jeździe mamy wir w baku ale to normalne
Dodane 13 lat temu
9,8
Peugeot 306 II
Hatchback 1.8 16V 110KM 81kW
Spalanie benzyny minimalnie mniejsze (około 0,5l)instalacja gazowa oczywiście tylko STAG (moja 3 poprzednio 2x w audi ponad 100tyś)wszystko zalerzy kto montuje i co do niej dobierze.Model STAG 300-4 plus,reduktor-acr01,listwa wt.-OMVL(mogłem coś pomylić)sportowy filtr pow.K&N(wkładka nie stożek) zamiast katalizatora strumienica ze zwężką.Średnie mini. 70% trasa 30% miasto Vmax 130 zmiana biegów 3 do 4 tyś obr.Średnie max Vmax 180 zmian biegów 5 do 6 tyś.Min spalanie przy delikatnej jeździe ale nie tam jakiś eco dr.Felgi 16 opony 205 prof 45.Auto zakupiłem dziewczynie ale bardzo polecam dobre prowadzenie świetne osiągi i dużo miejsca(jak na ten segment)
Dodane 13 lat temu
10,1
Peugeot 306 II
Kombi 1.6 99KM 73kW
6,2
Peugeot 306 II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
5,7
Peugeot 306 II
Sedan 1.9 D 69KM 51kW
spalanie srednio to5.5-6 litra na setke ale udało mi się zejść na 4.5 litra więc chyba dobrze
Dodane 13 lat temu
6,0
Peugeot 306 II
Hatchback 1.9 D 69KM 51kW
W mieści pali 6-7 litrów, niezależnie do ciężkości nogi. W trasie nie schodzi poniżej 5 litrów.
Dodane 14 lat temu
Dziennik kosztów dla Peugeot 306 II
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
6,4
l/100km
8,0
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,9
Peugeot 306 II
Hatchback 1.9 D 69KM 51kW
Średnie spalanie 6l. W mieście 6,7l Zimą ponad 8l na trasie 5,5l. Powyżej prędkości 140 pali jak smok jakieś 9l.
Dodane 14 lat temu
7,0
Peugeot 306 II
Sedan 1.6 90KM 66kW
w porządku
Dodane 14 lat temu
7,9
Peugeot 306 II
Kombi 1.6 99KM 73kW
Dużą zaletą tego silnika jest bardzo szybka reakcja na pedał gazu, wystarczy musnąć i pug już jedzie, ale niestety odwdzięcza się to wyższym spalaniem. 7l na trasie jest myślę do osiągnięcia, w mieście 10l przy ciężkiej nodze jak najbardziej. Fakt, auto sporo pali ale ma na prawdę elastyczny i dynamiczny motor - fajny moment obrotowy zaczyna się już od 2200-2300obr i ciągnie do końca. 10 litrów, które podałem to jazda bardzo dynamiczna, ale oczywiście z umiarem - nie jestem pseudo rajdowcem, po prostu szybko się przemieszczam. ;) 306 jest ok, częsci tanie, wygląd wg. mnie swietny, ma sporo zalet, na mój gust byłby pewnie cudowny z 1.8 albo 2.0.
Dodane 14 lat temu
6,6
Peugeot 306 II
Hatchback 1.9 D 69KM 51kW
Samochód ma 14 lat, a dwie głowice cylindrów przeciekają, więc trzeba to wziąć pod uwagę w ocenie spalania. Spalanie w cyklu mieszanym (dojazd do pracy 25 km w jedną stronę, z czego tylko 8 km z ograniczeniami do 50 km/h, reszta 70 km/h i 4 km autostrady) -- nawet przy dynamicznym (względnie, rzecz jasna) ruszaniu ze skrzyżowań silnik spala 6,1 l. Przypuszczam, że jeżdżąc bardzo oszczędnie, dałoby się zrobić 1000 km na jednym baku. W cyklu wyłącznie miejskim, dystans poniżej 10 km, w zimie, spala pod osiem litrów, co i tak jest niezłym wynikiem. Na długiej trasie nie jest dobrze. Powyżej optymalnej prędkości, ok. 110-120 km/h, dynamika gwałtownie spada, spalanie równie szybko rośnie, a hałas (a raczej huk) właściwie wyklucza komfortową jazdę.
Dodane 14 lat temu
Peugeot 306 II

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów