Szukaj

Najnowsze raporty Pontiac

17,7
Coupe 5.7 240KM 177kW
Pontiac Trans Am II
Spalanie w takim samochodzie ciężko opisać. Co trasa to wychodzą inne cyferki. I żadne z nich nie są sympatyczne jak i dla oka przy dystrybutorze, a tym bardziej dla kieszeni przy kasie. Minimalnie jak mi sie udało spalić na trasie przy prędkościach 80-90km/h to wynik 13 litrów i choćbym na głowie stawał mniej już nie zejdzie. Co do jazdy takiej normalniej to przedział 18-25L tak powiedzmy ze damy rade sie zmieścić. A jeśli chodzi o miasto to strach wjeżdżać bo tu naprawdę te wartości idą w kosmiczne cyfry. Ale szczerze mówiąc doznania z jazdy sa nie zastąpione. Kocham to auto.
15,1
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Pontiac Trans Sport I
Wspaniałe auto. Ekonomiczne,bezawaryjne,solidne,przestronne.Nikt nie wspomina że Trans sport wykonany jest z żywicy, dzięki temu mój z 1994 roku wygląda lepiej niż 10 letni ford. Auto idealne dla rodziny,idealne w dalekie trasy(nadbieg 120km/h=1800obr/min)tempomat.Automatyczna skrzynia idealnie zgrana z silnikiem.Jazda tym samochodem to odpoczynek. Naprawde polecam to auto, nie bujcie się aut z USA są lepsze od szmecwagenów, ekonomiczne i bardzo wygodne. Moj spala średnio 16 l LPG, jakby golf 1.8 spalał 7 L Pb.
12,2
Van 3.4 i V6 182KM 134kW
Pontiac Trans Sport II
Mam trans sporta 3.8...1992 r.przejechane jakies 400 tys. km.Troche roboty z nim miałem bo poprzedni właściciel był niechlujny...Po wymianie paru drobiazgów auto chula pięknie-0 problemów z silnikiem,skrzynia to poezja....Komfort podróżowania-nie do opisania,nawet polskie dziury w drogach niewyczuwalne...spalanie-trasa 10,5 do 12 l-jak deptasz troche mozniej-miasto tak z 16 l.bez specjalnego oszczedzania i gazowania...ale że mam lpg więc luz....Polecam każdemu bo jadąc nim z Opola nad morze bałtyckie wysiadam jakbym wypoczywał na kanapie....No i w mieście -0 wajchowania biegami-tylko gaz i chamulec...W Europie w zasadzie nie robia takich aut:]
18,0
Coupe 3.8 i V6 208KM 153kW
Pontiac Firebird IV
Powiem tak miałem kiedyś Poloneza bez gazu :-P spalił 11 l/100km benzyny,Bird też Ci tyle weźmie przy delikatnej jeździe.Jeśli Twój organizm zacznie dawkować adrenalinkę i poczujesz chęć zapędzenia wszystkich koników do pracy wtedy spala bez ograniczeń,po prostu ile wlejesz tyle spali :) Także ja nie jesteś na to przygotowany finansowo to odpuść sobie bo Bird najbardziej lubi te Ultimate,Vpowery te 98... Dam w opinii źle bo na dzisiejsze czasy to ekonomoicznty nie jest chyba,że jesteś synem lub córką bogatego tatusia,tudzież mamusi to co innego :)
10,3
Minivan 3.4 i V6 186KM 137kW
Pontiac Montana I
Paliwko, wiadomo, jak jeździsz tak zużywasz ale nie jest najgorzej, wymiana świec, dbanie o jakość paliwa i spalanie nie przeraża, osobiście nie mam LPG i nie przewiduję by założyć choć robię trasy Holandia - Polska - Holandia po kilkanaście razy w ciągu roku ( obecnie tam mieszkamy)
10,8
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Pontiac Trans Sport I
Jak na takie auto koszty nieduże typowych części zamiennych i większość dostępna - na pewno tańsze niż w przypadku większości Moparów (Chrysler/Jeep/Dodge/Plymouth), dużo też używanych elementów z demobilu. Dosyć drogie są amortyzatory, ale na tylne-pompowane bierze się zamienniki i podłącza pod oryginalną instalację.
9,3
Sedan 3.5 V6 200KM 147kW
Pontiac G6
Patrząc na masę i pojemność silnika tego auta może się wydawać, że pali tyle ile mu się wleje paliwa. Na szczęście można pozytywnie się zaskoczyć, bo to auto pali mniej niż nie jedno mniejsze europejskie auto, a jednocześnie ma na tyle mocy, że można się nim ścigać. Nie mam instalacji lpg i myślę że jest mi niepotrzebna. P.S. jeżdżę spokojnie, dlatego przy jeździe mocno dynamicznej, spalanie na pewno będzie wyższe niż podane przeze mnie.
15,4
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Pontiac Trans Sport I
Wbrew pozorom na ta pojemnosc silniki sa dosc oszczedne. W jezdzie po Warszawie nie spali wiecej jak 15-16 l Pb. W trasie mozna zejsc do 10-12 l. Gazu skotluje 20-25% wiecej. Niestety nie da rady zamontowac tutaj sekwencji. Czesci eksploatacyjne sa w podobnych cenach do europejczykow. Dostepnosc tez jest dobra.
12,8
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Pontiac Trans Sport I
Doskonale zważywszy na masę i gabaryty auta. Część tanie i dostępne. Blacharskie też. Konsumpcja w mieście do 15L LPG. W trasie 10-13L LPG. W trasie na benzynie można się zmieścić w 10 spokojnie. Można do niego lać też paliwo niskooktanowe czyli dawna benzyna niebieska 78 oktan (którego dziś niestety już nie ma). A to dlatego, że silniczek jest niewysilony.
12,7
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Pontiac Trans Sport I
Jak na ten silnik i dość ciężką budę to nie jest źle.Miałem wcześniej LPG,ale instalacja była źle dopasowana i "mulił" się.Po wyrwaniu "chwasta" silnik odżył.W trasie jadąc max 100km/h wyszło mi 9L/100km.W mieście nie ma co liczyć.Tutaj ocena jest zawsze najmniej miarodajna.To nie jest auto dla młodych niewyżytych "Kubiców".Tym jeździ się dostojnie,ale jak potrzeba to pedał w podłogę i nie jeden "szczawik" wywala oczy jak go wyprzedzasz.To nie auto dla oszczędnych.Ale coś za coś.