Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Clio V Hatchback 5d Facelifting

Podsumowanie 8 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Renault Clio V Hatchback 5d Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,6
32,39 zł
2
Silniki z LPG Renault Clio V Hatchback 5d Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
36,63 zł
3
Silniki z LPG Renault Clio V Hatchback 5d Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,2
18,44 zł
3

Lista raportów zużycia paliwa (8)

7,0
Renault Clio V
Hatchback 5d Facelifting 1.0 TCe 100 LPG 100KM 74kW
7,0
Renault Clio V
Hatchback 5d Facelifting 1.0 TCe 100 LPG 100KM 74kW
Przy jeździe120km/h średnie spalanie LPG to ok. 6,54 litra - super wynik. Przy dynamicznej jeżdzie po mieście i na autostradzie 140km/h wyszło mi średnio 7, litra LPGDodam,żejeżdzę bardzo płynnie i dynamicznie, ale nie przyspieszam jak głupi
Dodane 4 miesiące temu
4,9
Renault Clio V
Hatchback 5d Facelifting 1.0 TCe 90KM 67kW
6,3
Renault Clio V
Hatchback 5d Facelifting 1.0 TCe 90KM 67kW
Na trasie Kraków-Gdańsk przy prędkości 90 km/h na tempomacie udało mi się osiągnąć spalanie 4,3l Powrót dynamiczny 7,6l Miasto 8-9l Cykl mieszany 6-7l
Dodane 6 miesięcy temu
6,0
Renault Clio V
Hatchback 5d Facelifting 1.0 TCe 100 LPG 100KM 74kW
6,0
Renault Clio V
Hatchback 5d Facelifting 1.0 TCe 100 LPG 100KM 74kW
7,6
Renault Clio V
Hatchback 5d Facelifting 1.0 TCe 100 LPG 100KM 74kW
Niewielkie różnice przy jeździe że spokojnym przyspieszaniem i dynamicznym, jeśli cała jazda jest płynna. Jazda do prędkości 130 km/h. Tylko 2x chwilowo przekroczone 150.
Dodane 9 miesięcy temu
7,0
Renault Clio V
Hatchback 5d Facelifting 1.0 TCe 100 LPG 100KM 74kW
Śmiem twierdzić, że to auto pali śmieszne ilości paliwa. Przez pierwsze 2500km jeździło tylko na benzynie, średnie z całego okresu to 5.6l/100km liczone z dystrybutora. Teraz odważyłem się nim wyjechać na majówkę do Chorwacji (3 os+ bagaż na 9 dni różnej pogody- nie wiem jak to możliwe ale zostało jeszcze miejsce w bagażniku mimo, że naprawdę dużo zabraliśmy). Średnie z dystrybutora po odcinku w PL i całych Czechach przy 130km/h na tempomacie 7.8/100 LPG. Roboty, korki, ograniczenia do 100-110 plus obwodnica Wiednia 6.4/100... To wręcz nierealne... auta nie oszczędzałem, tylko jak się dało to dynamiczne przyspieszanie i jazda zgodna z ograniczeniem (130). Słowenia trochę po stolicy i korki (przez deszcz) na autostradzie potem Chorwacja również 6.4 z dystrybutora. Komputer zawyża spalanie i to dość losowo, bo od 0.1 do nawet 0.9/100. Autko ekonomiczne i nawet dynamika bez wstydu, choć 6 to typowy nadbieg to powyżej 140 zaskakująca dynamika. Musi faktycznie mieć spory gratis na gazie, tak jak wychodzi w testach polskich (np Patryk Mikiciuk), czy zagranicznych (+-120KM na hamownii). Autko komfortowe na równych drogach i super zwinne/stabilne w zakrętach. Niestety na Chorwackich dziurach bardzo nerwowe i nieprzyjemne (aż człowieka boli, bo ma się wrażenie że mu to szkodzi), w takich warunkach brakuje mi mojego kombi klasy D, ale poza jestem w ciężkim szoku, że tak dobre auto udało mi się kupić żonie.
Dodane ponad rok temu
Renault Clio V Hatchback 5d Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów