Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Dodaj własny raport
Renault Clio w pigułce

Najnowsze raporty Renault Clio

5,7
Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW
Renault Clio II
Pomijając zużycie oleju, które pewnie było okazji indywidualną wadą mojego auta, to Clio jest bardzo ekonomiczne. W mieście wystarczająco dynamiczne i z małym apetytem.
5,7
Hatchback 5d Facelifting 1.2 Energy TCe 118KM 87kW
Renault Clio IV
20000 przebiegu bezproblemowej jazdy i tak powinno być, spalanie nieco za wysokie ale jak pisałem wcześniej jeżdżę 70% po autostradzie spiesząc się, jadąc spokojnie w trasie międzymiastowej 5 l do osiągnięcia
7,4
Hatchback 5d ENERGY TCe EDC 120KM 88kW
Renault Clio IV
Trudno powiedzieć samochód mam 3 miesiące, na razie bez dodatkowych kosztów.
6,2
Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW
Renault Clio II
Bardzo tanie części , nawet oryginały , tyle ,że kupione przez internet. W stacjonarnych sklepach ceny bywają nawet o 40% wyższe. Pali mało , bo średnio około 6,5 l /100km.
4,8
Hatchback 5d dCi 75KM 55kW
Renault Clio IV
Renault Clio 1.5 dci 75KM ze skrzynią manualną przebieg 10tys, rok produkcji 2016. Skrzynia biegów jest bardzo długa zatem mimo 5 przełożeń jest wystarczająca i nie czuć braku "szóstki". Dla przykładu przy licznikowych 140km/h mamy dokładnie 2500RPM na piątym biegu. Spalanie (dane z dystrybutora), dotyczy samochodu obciążonego dwoma pasażerami i pełnym bagażnikiem, bez klimatyzacji: Trasa szybka - Tutaj jestem absolutnie pod wrażeniem - autostrady z prędkościami 150-160km/h z tempomatem, częste hamowanie i ponowne budowanie prędkości przelotowej - 5,9l/100km Trasa normalna - drogi ekspresowe, trochę autostrad i drogi krajowe (130/120/100) - 4,5l/100km Trasa rekreacyjna - drogi krajowe do 110km/h - 3,9l/100km O spalaniu w mieście nie mogę dużo napisać, gdyż nie poruszam się nim w takim środowisku Ekonomia tego samochodu jest bardzo dobra i polecam go osobom, które szukają oszczędnego środka transportu, który nie zrujnuje im kieszeni. Z pewnością można osiągnąć niższe spalanie, jednak powyższe informacje prezentują wyniki uzyskane przy "ściągniętym kapeluszu". Ciekawostką jest pojemność baku - producent podaje 42L, tymczasem tankowanie tuż po zapaleniu się rezerwy do pełna (do momentu gdy paliwo zacznie wyciekać z wlewu) pozwoliło zmieścić aż 48L. Biorąc pod uwagę że rezerwa ma ok. 7l, można przyjąć że jesteśmy w stanie zmieścić ok. 55l co w warunkach bardzo bojowych może odwdzięczyć się zasięgiem ponad 1200km. To nie błąd dystrybutora gdyż tankowałem tak kilka razy. Pozdrawiam
9,3
Hatchback 2.0 16V Sport 172KM 127kW
Renault Clio II
Jest naprawdę dobrze , co prawda niektore czesci sa znacznie drosze niż w słabszych wersjach ale zadbany egzemplaż nie zrujnuje nam kieszeni.
6,0
Hatchback 5d TCe 90KM 66kW
Renault Clio IV
Mysle ze około 5 litrów w trasie przy około 90km jest możliwe, po miescie spalnaie na dojazdy do pracy wynosi około 6 litrów
7,2
Hatchback 5d Facelifting 1.2 Energy TCe 118KM 87kW
Renault Clio IV
Trzeba się mocno pilnować, bo silnik zachęca do dynamicznej jazdy, a wtedy przestaje być różowo.
7,7
Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW
Renault Clio II
Jeżdżę codziennie 200 km i jest ok. Na autostradzie 120/130 km/h spalanie średnie gazu wyszło mi niecałe 8.5l / 100 km. Przy 100 km/h może wyjść o wiele mniej (pewnie 6.5 l / 100km).
4,4
Hatchback 1.5 dCi 80KM 59kW
Renault Clio II
Maksymalne średnie spalanie to zima. Minimalne średnie spalanie to lato cykl mieszany. Ogólnie im żwawiej sie jeździ tym samochód mniej pali a jego przyspieszenie jest wręcz nienaturalne. 80 KM przy małej masie daje przyspieszenie porównywalne z większymi samochodami o mocach około 150 -180 KM, sprawdzane na trasie. Silnik robi robote lecz wymaga zadbania - głównie wymieny oleju , cała reszta ok. Zaskakuje wygoda nawet na dłuższych trasach lecz takie robie sporadycznie, na częste długie wyjazdy polecał bym coś większego.

AUTOCENTRUM.PL S.A.