Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Scenic I

Podsumowanie 840 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Renault Scenic I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
44,28 zł
9
7,0
40,63 zł
4
7,8
44,85 zł
15
7,9
45,46 zł
76
7,8
45,14 zł
162
8,5
48,97 zł
9
8,7
50,23 zł
33
9,1
52,36 zł
33
8,6
49,56 zł
19
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Renault Scenic I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,6
24,85 zł
5
7,7
19,89 zł
3
9,3
23,95 zł
40
8,7
22,37 zł
54
9,9
25,52 zł
5
10,0
25,86 zł
22
10,9
28,18 zł
11
9,3
23,91 zł
11
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Renault Scenic I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,1
37,14 zł
9
5,9
35,54 zł
10
6,6
39,59 zł
36
6,1
37,07 zł
82
6,3
38,23 zł
184
6,8
40,80 zł
8
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Renault Scenic I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (840)

6,3
Renault Scenic I
Minivan 1.9 dCi 105KM 77kW
Jak na auto które waży prawie 1,5 tony to spalanie chyba nie jest najgorsze. W mieście spalanie dochodzi do 7 litrów, na trasie z kolei oscyluje w okolicach 6 litrów. Z kolei ceny przeglądów i napraw w dużej mierze zależą od serwisu. W ASO ceny są kosmiczne, zwykłe warsztaty do przeżycia.
Dodane 16 lat temu
7,0
Renault Scenic I
Minivan 1.6 i 75KM 55kW
Wciaz oszczedny mimo drugiego silnika,dlatego jestem sklonny przypuszczac iz ten model silnika tak ma.
Dodane 16 lat temu
6,1
Renault Scenic I
RX4 1.9 dCi 105KM 77kW
Nie robię przeglądów w ASO. Nigdy nie robiłem w żadnym aucie. Nie wiem nawet ile to kosztuje ale pewnie za drogo. Jeżdżę do normalnego serwisu i mechanika i to nie takich koło hipermarketu, którzy jak do tej pory: wymienili tylne amortyzatory (olejowe, takie same jak w kangoo 4x4, kupione w hurtowni za 220 PLN/2szt) za 60 PLN. Wymienił drążki kierownicze (kupione w tej samej hurtowni po 52 PLN/szt) i ustawił zbieżność kasując chyba 120 PLN. Zaspawanie dziury na łączeniu tłumików było za darmo od poprzedniego właściciela (Włoch). Znajomy za sławną w tym modelu regenerację i przeróbkę na rozbieralną wersję wału napędowego zapłacił coś troszkę ponad półtoratysiąca PLN (solidna firma w Bielsku Białej, na pewno odszukacie na google). Tak przy okazji, jeśli znajdzie się jakiś amator wyglądu RX4, który potrzebuje pojeździć jedynie po asfalcie, suchym najlepiej i ciepłym: po wymontowaniu wału autko jest sporo cichsze, lekko szybsze, minimalnie lżejsze, no i sporo mniej pali. To tak tylko, jakby kogoś napadło na posiadanie koła zapasowego z tyłu samochodu :) Przy minus 20 wycieraczki zaczęły żyć swoim życiem - niby działał, ale jakoś inaczej. Tylna nie zawsze chowała się tam gdzie powinna, przednie zamiast jednej rundki w lewo i prawo robiły 3 lub 4. Teraz jest blisko zera i wróciły do standardowych zachowań. Moje wyniki spalania: średnio na polskiej trasie (trzydziestokilkuletni gostek, któremu zależy aby nie osierocić kilkumiesięcznego dzieciaka, ale też nie być wyprzedzanym przez dżentelmenów w kapeluszach jadąch na sumę - bez aspiracji osiemnastoletnich posiadaczy dwudziestodwuletnich golfów) wychodzi około 6,1-6,7 litra ON/100. Jadąc bardzo spokojnie udaje się poniżej 5,5, ale nuda i wstyd. W umiarkowanym mieście około 7,3. Teraz zima to zdarzyło się też 8,2. Może kogoś zainteresuje, że około 3,5 kilometrowy dojazd do domku w górach i potem z górki do asfaltu (czyli w sumie 7km bezdroży w górach) przy różnicy poziomów około 400 metrów to jakieś o ile dobrze pamiętam 1,3 litra czyli wychodzi przeszło 35 litrów/100 (jazda na I i II biegu). Nie podniecam się specjalnie ekonomiką czy osiągami - są to wskazania komputerka pokładowego. Podobno zawyża, ale nie sprawdzałem. Na ekonomiczność eksploatacji pewnie w dużej mierze będzie miał wpływ koszt części zamiennych - ja zakładam, że to auto będzie się psuło, tak jak psuje się każdy inny wyprodukowany we Francji pojazd :) Wszystko co jest takie same jak w Scenicu nie jest chyba droższe od innych marek, problemem natomiast mogą być elementy specyficzne dla RX4. Przed zakupem radzę sprawdzić, czy ceny elementów zawieszenia, karoserii i przeniesienia napędu są dla Państwa akceptowalne. Jeśli tak, proszę zwrócić jeszcze uwagę na cenę opon, które również będą \"troszkę\" droższe niż dla wersji asfaltowej.
Dodane 16 lat temu
6,2
Renault Scenic I
Minivan 1.9 dCi 105KM 77kW
7,5
Renault Scenic I
Minivan 1.6 i 16V 110KM 81kW
7,3
Renault Scenic I
Minivan 1.6 i 16V 110KM 81kW
5,9
Renault Scenic I
Minivan 1.9 dCi 105KM 77kW
Średnie zużycie paliwa w moim przypadku 1,9 DCI miasto 70/trasa 30% wynosi 6,5 l więc ok.Na długiej trasie spala mi do 5,5 l z klimą.
Dodane 16 lat temu
5,9
Renault Scenic I
Minivan 1.9 dCi 105KM 77kW
Średnia lato z klimą lub zima i tak wychodzi (trasa,miasto) ok.6,45
Dodane 16 lat temu
6,0
Renault Scenic I
Minivan 1.9 dTi 98KM 72kW
Jestem b. zadowolony
Dodane 16 lat temu
7,4
Renault Scenic I
Minivan 1.9 dCi 105KM 77kW
Przebieg 170 tysi. Auto kreci sie ładnie między 2,5-4,0 kiloobrotów na min. Nie nadaje się do miasta na codzienne kilku kilometrowe dojazdy do pracy!Przy - 15 stopniach (niedogrzana)spaliła mi 11 litrów na 100 km!!!Na trasy i drogi bez dziur auto idealne.
Dodane 16 lat temu
Renault Scenic I

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów