Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Najnowsze raporty Rover

8,2
Kombi 2.0 CDTi 131KM 96kW
Rover 75 I
Przez tyle lat zero poważnych usterek które rujnowały by portfel. 1 usterka- styk na kostce od poduszek powietrza- 15 min pracy koszt 0 złotych :) 2 usterka zamek tylni prawy a dokładnie siłownik- naprawa koszt 100 zł 3 usterka - po tylu latach puścił termostat- cena 200 +200 robocizna( tu się zjeżyłem na mechanika bo sobie policzył) Olej zmiana co 12 tys km a nie co 24 tys jak sugerują ustawienia w komputerze..do tego każdorazowo filtr oleju paliwa i powietrza i to wszystko.
6,6
Sedan 1.4 GSI/SI KAT 103KM 76kW
Rover 400 I
Średnia miesięczna z jazdy po Warszawie z 1200km to 6.5 Litra powtarzalna co miesiąc Trasa nad morze i z powrotem 700km średnia 6 Litrów spokojna jazda do 100kmh. Na krótszych trasach i przy większych korkach spali więcej 7-8 Litrów. Generalnie samochód do spokojnej jazdy na długie trasy. Rover ma 100KM na Tonę, obecnie produkowane samochody z silnikiem 2Litry maja około 150kM ale wagę 1.5Tony wiec podobne przyspieszenie.
10,3
Sedan 2.5 V6 177KM 130kW
Rover 75 I
Co do cen części podobne jak w grupie VW jednak niektóre części niedostępne głównie blacharka a inne tylko z UK wiec przelicznik z funtów
8,3
Sedan 1.6 Si 111KM 82kW
Rover 400 II
Autko super, w trasie na calym baku ponad 700 km i dalej jeździ, ogolnie nie narzekam.
6,4
Sedan 2.0 TD 101KM 74kW
Rover 45 I
Spalanie ok, autko generalnie jest w porząku. Model 2005 po lifcie. Jeździ się na prawdę super. Mam od 3 lat, nic nie trzeba robić (poza normalnymi rzeczami jak olej, hamulce itp). Nic się nie psuje ;)
8,3
Hatchback 1.8 i 16V 117KM 86kW
Rover 45 I
1.8 117 koni nie jest ani nowoczesny ani mały mimo tego z automatem pali mi znosnie
7,7
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Rover 200 III
Po założeniu gazu koszty przejechania 100km mieszczą się w 10-20zł
8,4
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Rover 400 II
Koszty utrzymania są niskie, ponieważ mechanicy przestali się bać tego samochodu, oraz są dostępne duże ilości części zamiennych. Trzeba uważać na niektórych mechaników, żeby nie trzeba było naprawiać czegoś dwa razy.
10,5
Hatchback 1.4 i 16V 103KM 76kW
Rover 45 I
Koszty utrzymania nie są duże, tylko trzeba kupić w miarę zadbany egzemplarz i dostać od sprzedającego rachunek na zrobioną uszczelkę pod głowicą.
7,5
Hatchback 1.8 i 16V 117KM 86kW
Rover 45 I
Jest dobrze, samochód jest w miarę oszczędny. Jak na pojemność 1.8 i tą moc naprawdę spalanie jest super. Części są wbrew opiniom łatwo dostępne i stosunkowo tanie.