Szukaj

Raporty zużycia paliwa Subaru Outback III

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 165KM 121kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,9
Deklaracja producenta
8,8
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
10,0
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
10.4
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
13.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.6
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.5 165KM 121kW (w l/100km)
Średnie zużycie
14,1
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
12,6
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
13.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
17.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
11.6

Lista raportów zużycia paliwa (15)

18,7
Subaru Outback III
Kombi 2.5 165KM 121kW
Miałem outbacka z automatem 4biegowym i nie polecam takiego połączenia. Dosyć szybko przesiadłem się na manuala po tym jak zobaczyłem ile mniej pali z manualną skrzynią 5biegową. Na dojazdach do pracy średnio robiłem 200km na 48litrach LPG po mieście co dawało zwykle 24litry na 100km , wszystkiemu winna skrzynia przeciągająca biegi i korki. Na trasie było dużo lepiej spalanie najniższe to około 15litrów przy spokojnej jeździe , średnio wychodziło około 16-17. do tego tem automat jest tak koszmarnie wolny i ślamazarny że wyprzedzania i dynamicznej jazdy się w ogóle nie nadaje Outbackiem z manualem spalanie LPG mam w tarasie od 10-13litrów w mieście do 13-14-15 różnica względem automatu jest kolosalna Jednym słowem automatu nie polecam nikomu
12,3
Subaru Outback III
Kombi 2.5 165KM 121kW
13,7
Subaru Outback III
Kombi 2.5 165KM 121kW
boli ale nadrabia osiągami :)
8,9
Subaru Outback III
Kombi 2.5 165KM 121kW
Trasa, prędkości do 150km/h wynik 7.8 średnio wg komputera, miasto, zima - 10,5-11 to std. Średnia kalkulacja na poziomie 8,5-9l/100. Ważny jest stan techniczny pojazdu i regularne serwisowanie, "oszczędności" na serwisie odbijają sie na spalaniu.
10,3
Subaru Outback III
Kombi 2.5 165KM 121kW
Mało się psuje więc ekonomiczny :) Koszty przeglądów w porównaniu z poprzednimi autami na takim samym poziomie. Nie robię w ASO, ale tu mały ukłon w ich stronę. Kurtyna bagażnika jest dwuczęściowa, jedna część jest zamontowana do tylnych drzwi, czasem wypada z mocowania. Przy upadku pękł bolec mocujący. Poszedłem przygotowany na zakup całej kurtyny. Pan w serwisie zapytał, którą część bolca potrzebuję, górną czy dolną (!?) Koszt 12PLN. I tu poczułem, że to auto naprawdę egzotyczne, z dalekiego kraju :) Spalanie w trybie mieszanym ok 11L.
Subaru Outback III