Szukaj

Najnowsze raporty Subaru

7,5
Crossover Facelifting 2.5 i 173KM 127kW
Subaru Outback IV
Wyniki spalania liczone z rzeczywistej prędkości z GPS na odcinku 20km (licznik przekłamuje o 6-8 km/h na plus w stosunku do GPS, komputer co ciekawe nie przekłamuje spalania jeśli jest liczone z tankowań): 90km/h 5.8l/100km, 100km/h 6.4l/100km, 110km/h 7.8l/100km, 120km/h 8.6l/100km, 140km/h 11.00l/100km. Miasto w zależności od długości przejechanego odcinka i wielkości korków 8-12 l/100km. W zależności od kierunku wiatru i załadowanego ciężaru zużycie paliwa jest większe nawet o 1l (np. dodatkowo 3 pasażerów, bagaż wakacyjny i jazda z Warszawy do DE). Minimalne powtarzalne zużycie paliwa przy eko-jeździe na odcinkach powyżej 100km to 6.2l. Średnie zużycie paliwa po 10t kilometrów przebiegu przy jeździe defensywnej, nie wspomagającej budżetu państwa tj. autostrady, drogi lokalne wg zużycia liczonego z baku to 7.6l. Maksymalne zużycie dotychczas na sensowym odcinku pomiarowym w trudniejszych warunkach/wyższej prędkości średniej. 8.6l. Przeciętny zasięg na zbiorniku 850km. Ekonomizer nieco pomaga w uzyskaniu takich wyników. Możliwy montaż LPG ale na razie auto pali za mało.
10,0
Kombi 2.5 165KM 121kW
Subaru Outback III
Ten samochód jest świetny!!! Mam go od pół roku jeżdżąc zgodnie z przepisami , czyli normalna oszczędna jazda pali z odczytów z komputera benzynowego 7-7.2 7.4 benzyny w trasie co przekłada się na litr większe spalanie gazu, jak więcej wyprzedzam to 1.5-2litry gazu więcej niż benzyny. Na ekspresówce mieści się w okolicy 9 9.5 litrów gazu , na polskiej autostradzie 12.5 140-150km/h na klimatyzacji. W mieście praktycznie nim nie jeżdżę bo jest dla mnie za duży, spali nawet 15-16 gazu w korkach. Codzienna jazda 40km w jedną stronę spokojnie w 9 gazu się mieszczę żaden diesel nie jest tak ekonomiczny przy dzisiejszej cenie paliwa 7-8zł, a tym bardziej tak wielkie auto z napędem 4x4. Jedyny minus tych samochodów to wiek , koszt serwisu, trzeba też sprawdzać poziom oleju i dbać o auto. Ps nie nadaje się na autostrady buja przy większej prędkości, hamulce słabe bardziej na Amerykę 110-120km/h i długie proste jak na nasze autostrady gdzie każdy jedzie na zderzaku 140-160km/h. Mój bardzo szumi świszczy z uszczelki drzwi ale jest mocno zniszczona , u kolegi tego nie ma, co prawda jest głośno ale nie ma świstu powyżej 70km/h. Skrzynia pracuje bardzo głośno, a zwłaszcza po włączeniu reduktora szumi ale to trzeba się przyzwyczaić taka uroda tego napędu 4x4, szumi też cały napęd mimo że był sprawdzany i jest 100% sprawny. Taki już jest i kropka , cicha limuzyna to nie jest i nie będzie. Za ładny egzemplarz początkiem 2022r dałem 39900zł przebieg w dniu zakupu 239tys km , dziś mam 255tys km,
7,6
Kombi 2.5 165KM 121kW
Subaru Outback III
Genialne auto, koszty paliwa jak w jakieś turbopierdziawce 1.0 7-7.2 sporadycznie dobija w trasie do 7.6-7.8litrów benzyny. Skrzynię mam oczywiście manualna 5biegowa z reduktorem. Reduktor czasem się przydaje wjechać gdzieś w trudny teren pod las czy nad jezioro albo na łąkę. Po mieście nie użytkuję auta tylko weekendowo na wycieczki bliższe lub dalsze, nigdzie mi się nie śpieszy więc jeżdżę tylko drogami krajowymi i lokalnymi bez autostrad. Z bagażnikiem dachowym i rowerami spalanie skoczyło mi max do 9litrów, zwykle jednak rowery wożę w środku gdyż bagażnik jest bardzo duży i spokojnie mieszczą się dwa rowery z kołami 29" po ściągnięciu kół może nawet i 3 lub 4. Gdy jadę sam to nie ściągam kół z roweru , bagażnik po złożeniu kanapy ma długość około 190-200cm, A po rozłożeniu fotela pasażera z przodu zdarzyło mi się wieźć drabinę 8 czy 9 stopniową (+-3metry)
9,8
Kombi 2.5 165KM 121kW
Subaru Outback III
165km 2.5 skrzynia 5manualna + reduktor Samochód rewelacyjny, jak na napęd AWD , swoja wielkość i silnik 2.5litra spala śmiesznie małe ilości paliwa. Gdy gaz był po 1.5-2zł można było jeździć taniej niż PKSem, w okolicy 15-16zł za 100km Jeśli komuś pali po 16litrów to ma zepsute auto lub niewyregulowaną instalację gazową. Minimalne spalanie gazu u mnie to 8-8.2 litra LPG po drogach krajowych do 90-100km/h max. Autostrady jazda 130-140km/h klimatyzacja włączona, zapakowane auto pod dach i pasażerowie spala maksymalnie 12-12.5litra gazu!!! W mieście jako tako dużo zależy od miasta, ruchu na ulicach i kierowcy może spalić 10-11 a może i dojść do 12.5 13 litrów gazu. PS. nie umiem jeździć eko , ale na autostradach nie szaleję max 130-140km/h gdyż outback nie lubi prędkości powyżej 120-130km/h, (auto zdecydowanie bardziej na amerykańskie autostrady niż europejskie) . Z moim stylem jazdy na drogach lokalnych i krajowych non stop widuję spalania z komputera pokładowego 7-7.2 czasem 7.6-7.8litrów benzyny. Pewnie gdyby siadł jakiś ekodriver spadło by poniżej 7litrów benzyny na 100km
12,5
Kombi 3.0 245KM 180kW
Subaru Outback III
Do baku wchodzi ok. 42 litrów LPG. Przy racjonalnej jeździe 120 km/h autostradą można spokojnie przejechać ok 400 km. Co daje 10.5l. Przy deptaniu i średniej ok 160 km/h zasięg zmniejsza się do ok 300 co daje 14 l. Przy jeździe mieszanej pali ok 12/13 litrów zależy od charakterystyki jazdy. W mieście nie więcej niż 15/16 litrów.
13,0
Kombi 3.0 i 24V R 245KM 180kW
Subaru Legacy IV
Jadąc 80 da się zejść do 10 jeśli się zbyt dużo nie zatrzymujemy. Jadąc normalnie 160 po ekspresówce spala te 12-13 litrów po dolożeniu wyprzedzania na DW i trochę miasta to już jest 14-15. Samo centrum w godzinach szczytu to nawet 20 spali
10,7
Kombi 3.0 245KM 180kW
Subaru Outback III
Auto potrafi spalic kazda ilosc i wszystko zalezy od waszej nogi i stanu auta. Na trasie Wroclaw-Krakow centrum udalo mi sie zejsc do 8.0l/100 jadac na tempomacie 110-120km/h. Z ostatnich 3 tys. kilometrow srednie spalanie wynosi 11.6l. 60% autostrady, 30% trasy podmiejskie, 10% miasto. Jezdze spokojnie, bez gwaltownych przyspieszen ale zwykle okolo 20km/h powyzej limitu.
9,3
Crossover Facelifting 2.0i 150KM 110kW
Subaru XV I
Przy normalnej jeździe około 9 gazu. Z przyczepą kempingiwa 1209kg na autostrafzie 100km/h 13.5. A noramalnie przy 140 około 9 gazu. Plus to niewatpliwie skrzynia ktora maksymalnie zniża obroty silnika i stad niskie spalanie. Polecam Omnigas instalacje z wtryskami membranowymi. Juz 20tys na gazie. Bez dotrysku benzyny a z lubryfikacją. Zimaluk@gmail.com
15,0
Kombi 2.0 125KM 92kW
Subaru Forester I
Spalanie w trasie przy jeździe autostradą z prędkościami 130-140 km/h wg GPS. Silnik w tym aucie to jednostka toporna: niskoawaryjna, ale paliwożerna. Do tego spalanie pogarsza bardzo słaba aerodynamika nadwozia
11,4
Terenowy 2.5 171KM 126kW
Subaru Forester III
Subiektywnie doskonałe auto na potrzeby tras, miast i terenu. Silnik 2,5L (FB25) z manualną skrzynią to super połączenie, także przyjazne gazyfikacji (zasięg na gazie 540km). Piszę to po 8,5 tys. km bardzo przyjemnej jazdy z doskonałą widocznością zza kółka oraz zaskakującymi zdolnościami jazdy poza twardą nawierzchnią. Polecam.