Szukaj

Najnowsze raporty Subaru

9,5
Terenowy 2.0 150KM 110kW
Subaru Forester III
Polecam LandiRenzo - omnigas EVO+ lubryfikacje. Juz 3 cie autko i chodzi super. Ogólnie przy prędkościach autostradowych 140-160 wychodzi 10,9. Po mieście w okolicach 11. A przy spokojnej jeździe na trasie wychodzi 8. Pali ciutkę więcej niż benzyny. Nie traci mocy a wtryski są membranowe- cichutkie. Poprzednik X trail 140km palił o litr więcej- nawet do 14 na autostradzie. Tu jest miej zdecydowanie i stały napęd. Przy wyłączonym ESP autko szybciej przyspiesza do 100- radze sobie sprawdzić i nie narzekać że muł bo mi wyszło 9,8s do 100 na wyłączonym i 10,8 na włączonym. Pozdrawiam.
11,0
Kombi 2.5 173KM 127kW
Subaru Outback III
Witam Posiadałem dwa outbacki III obydwa z LPG IV generacji jeden 2005r 2.5sohc 165km ( przedlift automat) i drugi 2008r 2.5sohc avls 173/175km ( polift manual) W żadnym nie było czegoś takiego jak wywalanie błędu silnika przy jeździe na LPG , jeśli coś takiego występuje to albo tankujecie ciulowy gaz i radzę zmienić stację albo zmienicie gazownika bo nie umie ustawić instalacji i wyskakuje błąd spalania stukowego (chociaż nie wiem co w tym trudnego jeśli automatycznie komp dobiera czas wtrysku LPG , można zwiększyć korekty albo zmniejszyć ja miałem od 5-10% co skutkowało większym spalaniem ale taki zabieg był wymuszony przez mało wydajne wtryski w jednym z aut) PS. jeśli mimo to wyskakuje dalej check engine to zapewne sonda lambda lub katalizator wymagają sprawdzenia lub wymiany . Spalanie to ciężki dużo zależy od kierowcy , stylu jazdy , opon , rodzaju pokonywanej trasy miasto/drogi krajowe/autostrady. Generalnie 2.5 automat dosyć dużo palił i do tego był strasznym mułem dlatego przesiadłem się na manuala. 2.5 sohc 165km AT4biegi spalanie minimalne dziadkowa jazda na drogach krajowych 12/12.5 litra LPG, autostrady 140km/h 14-15 litrów LPG w mieście normalne było spalanie na poziomie do 16litrów, potrafiło dochodzić do 20litrów LPG w mieście zależy jakie korki itp Na benzynie jeździłem mało i dawno temu ale poniżej 10/11litrów w trasie nie schodziłem, w mieście 13/14 norma, max w zimie 16/17litrów 2.5 sohc 5MT 173/175km z tym silnikiem i skrzynią manualna auto pali o wiele mniej , minimalne spalanie w trasie drogi krajowe 7/7.5/8 litrów PB95 w mieście palił od 10-11- 12max litrów PB95w zależności od nogi autostrady wychodziło podobnie 10-11litrów PB95 na LPG minimalne spalanie osiągałem na drogach krajowych , płaska droga i spokojna jazda 8.5-9litrów LPG-dziadkowa jazda max 70/90km/h Normalnie wychodziło między 10-11litrów LPG, maksymalnie z kompletem pasażerów klima 12.5 -13litrów lpg to był max Autostrady przy stałej jeździe 140km/h w lecie z klima 12-13 LPG Podobne spalanie wychodziło w mieście 11-12 litrów LPG max 14-15 w korkach na klimie. Na spalanie duży wpływ ma rozmiar opon, klasa energetyczna opon, obciążenie samochodu zbędnymi gratami, używanie klimatyzacji , świateł mijania itd, ściągając poprzeczki relingów z dachu wyciągając koło z bagażnika już widać inne spalanie na dystrybutorze. Poprzedni właściciel jeździł na oponach zdaje się 225/55R18 lub 225/50/18 nie pamiętam dokładnie ale po zmianie na właściwy rozmiar 215/55R17 spalanie spadło o 1.5litra-2litry PB Trochę może dziwić niskie spalanie w mieście ale głównie stosuję dynamiczny ecodriving , klimy praktycznie nie używam gdyż mam południowe korzenie i mi cały czas zimno dopiero jak jest 35+ to czuję że robi się ciepło , a w Polsce mało jest takich dni , wolę uchylić szyby lub szyberdach, dodatkowo mam światła do jazdy dziennej 2x3W LED zamiast ksenonów 2x55W co również odciąża alternator Po za tym auto się nie psuje wymieniam tylko części eksploatacyjne , jednak trzeba o nie dbać wymiana oleju 8-10tys km, przeglądy instalacji LPG 8-10-max 15tys km, wymiana olejów w skrzyni +most co 40tys, opony ten sam rozmiar producent i model opony przekładane co 8-10tys km między osiami , regulacja luzów zaworowych max 30-40tys
9,7
Terenowy Facelifting 2.0 XT 241KM 177kW
Subaru Forester IV
Posiadam wersję amerykańska o mocy 250 kuców w wersji Turing (Platinium na Europę). Fantastyczne auto rodzinne dające niesamowitą frajdę z jazdy. Co do spalania: nawet w mieście (stolica) można zejść ze zużyciem poniżej 10l (kwestia jak najbardziej płynnej jazdy). Plusy: silnik i napęd, trakcja, przestronna kabina, ergonomia i wiele innych... Minusy: spora ilość twardych materiałów (choć są genialnie spasowane), fotel z minimalnie za krótkim siedziskiem i ze słabym trzymaniem bocznym, fotel pasażera z ograniczoną regulacją.
10,9
Kombi 2.0 WRX 16V 218KM 160kW
Subaru Impreza II
Auto po chipie na 257KM, podniesione 5cm, koła 215/65r16 czyli 20% więcej jak fabryka. 16 spala jak się gniecie cały czas w opór lub zimą przy ćwiczeniu poślizgów. Spalanie około/poniżej 8l/100 uzyskiwane utrzymując ok 2100obr na 5ce(na tych kołach około 94km/h) i zmieniając biegi przy 2500obr, Jadąc po autostradzie na chorwację spalił mi przy 2500obr na 5ce(117km/h) około 8-8,2 z rodziną i pakunkami.
13,0
Kombi 2.0 i 16V 165KM 121kW
Subaru Legacy IV
Instalacja STAG Mini Kit 4 Q-BOX zamontowana przy 210 000 km w Interauto w Katowicach (interauto-sc.pl). Specjalizują się w Subaru. Przejechane 64 000 km na LPG. Dodatkowo spalił 1,1 l Benzyny /100km (co jakiś czas robiłem przebiegi na samej benzynie). Instalacja bezawaryjna. Oprócz przeglądów i wymiany filtrów nie poniosłem dodatkowych kosztów. Pod koniec silnik już trochę ciekł, ale nie jestem pewien czy to wina instalacji LPG.
14,3
Terenowy 2.0 150KM 110kW
Subaru Forester III
Jak na auto ważące niecałe 1500kg z silnikiem 150KM to niesamowite, że Japończykom udało się zrobić auto tak wolne i bez dynamiki a zarazem spalające tak ogromne ilości paliwa. Amerykanie mogą się uczyć.
12,7
Terenowy 2.0 XT 240KM 177kW
Subaru Forester IV
Auto, w którym wiele zależy od stylu jazdy. Bardzo spokojna, płynna i przemyślana jazda po mieście oscyluje spalaniem ok. 10 l. Normalna z przewagą dynamicznej to już okolice 13. Dynamiczna to już 16-18l. Średni wynik z 7500 km to 12.4. Autostrada 140kmh to 12-12,8, 160 kmh to 14,2-14,8. Przepisowa jazda 980 km do Niemiec 9.6. Najniższe spalanie to 5.8 l na odcinku 120 km po bocznych holenderskich drogach. Spalanie podane tylko na paliwie PB98 i PB100.
8,6
Terenowy 2.0 150KM 110kW
Subaru Forester III
Porownujac do wczesniejszego Nissana X-Traila 2.0 to pali mniej. A tu jest stały napęd. Na dłuższej trasie jadac spokojnie wychodzi nieco ponad 6. A przy jezdzie po miescie ponad 10. Dane z kompa pokrywaja sie z wyliczeniami tankowania do pełna.
12,3
Kombi 2.0 i 16V 165KM 121kW
Subaru Legacy IV
Przy jeździe tak do 100/110 w zimie uzyskałem spalanie 10l w trasie mieszanej (w PL) tak pół na pół autostrada/wioski 11,5l, trasa Kraków-Słowenia-Włochy-Chorwacja-Kraków czyli 4000 kilometrów 11l/100 na mieście przy ciężkiej nodze 15l,
8,4
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Subaru Levorg
Uważam ,że spalanie to indywidualna sprawa każdego użytkownika tego auta. Jak ktoś ma ciężką nogę a gaz jest naprawdę delikatny to może wykręcić te 12l w mieście . U mnie w trybie mieszanym 8,2L/100KM dojeżdżam do pracy codziennie 32 km (drogą wojewódzką) w tym muszę przedostać się 5km przez miasto. Mierzone na dystansie 4000km ( na jednej trasie 4x1000km) spalanie 8.0-8.2L/100KM Uważam to za wynik rewelacyjny , biorąc pod uwagę 170KM i 4x4 . Pozdrawiam