Szukaj

Najnowsze raporty Subaru

5,3
Hatchback 1.0 70KM 51kW
Subaru Justy IV
Jestem użytkownikiem tego samochodu ponad rok. Jest to samochód kompaktowy I mnie czasem zaskakuje. Mimo niewielkich gabarytow ma on bardzo dużo miejsca w środku. Czy to na głowę czy na nogi. Silnik mimo małej pojemności lubi pić. Można dojść do 4 l lecz jest to jazda na 5 biegu przy 70-80km/h. Spalanie przy normalnej jeździe w mieście wynosi 6-7 litrów. Przy 5 osobach na pokładzie auto po prostu jedzie. Druga sprawa to to że autko to nie nadaje się kompletnie na obwodnicę czy autostrady. Silnik ten nie lubi wysokich prędkości. Pojechałem nim rekordowo 180km/h i myślałem że silnik mi wyleci I przeleci nad dachem. Wył jak wilk do pełni. Podsumowując autko na dojazdy do pracy okay nawet paru znajomych się przywiezie. A i części nie kosztują majątku.
18,7
Kombi 2.5 165KM 121kW
Subaru Outback III
Miałem outbacka z automatem 4biegowym i nie polecam takiego połączenia. Dosyć szybko przesiadłem się na manuala po tym jak zobaczyłem ile mniej pali z manualną skrzynią 5biegową. Na dojazdach do pracy średnio robiłem 200km na 48litrach LPG po mieście co dawało zwykle 24litry na 100km , wszystkiemu winna skrzynia przeciągająca biegi i korki. Na trasie było dużo lepiej spalanie najniższe to około 15litrów przy spokojnej jeździe , średnio wychodziło około 16-17. do tego tem automat jest tak koszmarnie wolny i ślamazarny że wyprzedzania i dynamicznej jazdy się w ogóle nie nadaje Outbackiem z manualem spalanie LPG mam w tarasie od 10-13litrów w mieście do 13-14-15 różnica względem automatu jest kolosalna Jednym słowem automatu nie polecam nikomu
7,5
Crossover 2.5 i 167KM 123kW
Subaru Outback IV
To moje drugie juz Subaru z 2.5 wolnossacym. Po zmianach konstrukcji silnika i dodaniu CVT w polaczeniu z tempomatem i trybem manualnym na manetkach mozna sie zachwycic gamą opcji jazdy od przyjemnej zrywnej dynamiki z mrukiem boxera do ekonomicznego zeglowania na emeryta. A do tego komfort zawieszenia ze stałym 4x4 i wysokim przeswitem w terenowej zabawie - wspaniala swoboda. Nie potrafie byc obiektywny :-) Pomiary odcinkowe parokilometrowej jazdy po plaskiej nizinie i asfalcie z tempomatem typowymi predkosciami: 50km/h:=5.9L/100km 90:=6.8 100:=7.2 110:=7.5 140:=8.6
9,5
Terenowy 2.0 150KM 110kW
Subaru Forester III
Polecam LandiRenzo - omnigas EVO+ lubryfikacje. Juz 3 cie autko i chodzi super. Ogólnie przy prędkościach autostradowych 140-160 wychodzi 10,9. Po mieście w okolicach 11. A przy spokojnej jeździe na trasie wychodzi 8. Pali ciutkę więcej niż benzyny. Nie traci mocy a wtryski są membranowe- cichutkie. Poprzednik X trail 140km palił o litr więcej- nawet do 14 na autostradzie. Tu jest miej zdecydowanie i stały napęd. Przy wyłączonym ESP autko szybciej przyspiesza do 100- radze sobie sprawdzić i nie narzekać że muł bo mi wyszło 9,8s do 100 na wyłączonym i 10,8 na włączonym. Pozdrawiam.
9,8
Terenowy Facelifting 2.0 XT 241KM 177kW
Subaru Forester IV
Duży zapas mocy. Skrzynia nieco się zastanawia jaki bieg wrzucić przy mocniejszym depnieciu, ale silnik nadrabia z nawiązką. Spalanie - miasto i krótkie odcinki około 12l. Trasa przy tempomacie 135km/h około 8-10l zależy od kierunku wiatru i opon. Dobre i ciche opony daja komfort nawet przy 140km/h.
11,0
Terenowy 2.0 150KM 110kW
Subaru Forester III
Wszystko zależy gdzie tankujemy gaz... sieciówki BP,Orlen, lukoil... itp tragedia. Polecam tezet i różne sprawdzone stacje. Sprawdzone tzn 10tys na jednej stacji wymiana filtra, spis i wyliczenie zużycia paliwa!
8,9
Kombi 2.0 i 150KM 110kW
Subaru Legacy V
Średni wynik z 6500 km 8,6 l/100km. Minimalny wynik na trasie dwupasmowej (400 km) wymagał dużej cierpliwości: tempomat 2200 rpm/90 kmh. Wynik maksymalny w mieście, na krótkich odcinkach i w dużym ruchu. Bez napinania można uzyskać w trasie 7-8, w mieście 9-10 l/100km Jak dla mnie, w takim aucie spalanie super. Gazu na pewno nie będzie :)
10,3
Hatchback 1.5 i 107KM 79kW
Subaru Impreza III
Imprese GH (Lanosa) mam od pol roku. Nie wiem jakim cudem jezdzac po mieszcie ludziom udaje sie zejsc ponizej 10l. Jezdze po Warszawie i tutaj srednio wychodzi mi 12-13 litrow. Co na tak maly silnik jest absurdem. W trasie przykladowo Warszawa - Olsztyn 8,4 (wylaczona AC)- 8,6l (wlaczona AC) nie przekraczajac 120km/h. Dla mnie ten silnik w subaru to jakas pomylka
10,9
Kombi 2.0 WRX 16V 218KM 160kW
Subaru Impreza II
Auto po chipie na 257KM, podniesione 5cm, koła 215/65r16 czyli 20% więcej jak fabryka. 16 spala jak się gniecie cały czas w opór lub zimą przy ćwiczeniu poślizgów. Spalanie około/poniżej 8l/100 uzyskiwane utrzymując ok 2100obr na 5ce(na tych kołach około 94km/h) i zmieniając biegi przy 2500obr, Jadąc po autostradzie na chorwację spalił mi przy 2500obr na 5ce(117km/h) około 8-8,2 z rodziną i pakunkami.
13,0
Kombi 2.0 i 16V 165KM 121kW
Subaru Legacy IV
Instalacja STAG Mini Kit 4 Q-BOX zamontowana przy 210 000 km w Interauto w Katowicach (interauto-sc.pl). Specjalizują się w Subaru. Przejechane 64 000 km na LPG. Dodatkowo spalił 1,1 l Benzyny /100km (co jakiś czas robiłem przebiegi na samej benzynie). Instalacja bezawaryjna. Oprócz przeglądów i wymiany filtrów nie poniosłem dodatkowych kosztów. Pod koniec silnik już trochę ciekł, ale nie jestem pewien czy to wina instalacji LPG.