Szukaj

Raporty zużycia paliwa Subaru Outback III

Podsumowanie 104 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Subaru Outback III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,9
70,02 zł
10
10,7
68,73 zł
13
10,8
69,85 zł
7
12,6
81,17 zł
5
12,2
78,68 zł
29
Silniki Benzynowe Subaru Outback III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
14,1
37,30 zł
5
11,6
30,77 zł
6
10,2
26,85 zł
2
13,0
34,34 zł
6
Silniki Diesla Subaru Outback III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,5
42,00 zł
21

Lista raportów zużycia paliwa (104)

19,3
Subaru Outback III
Kombi 3.0 245KM 180kW
9,2
Subaru Outback III
Kombi 2.5 165KM 121kW
12,5
Subaru Outback III
Kombi 2.5 165KM 121kW
16,7
Subaru Outback III
Kombi 3.0 245KM 180kW
9,4
Subaru Outback III
Kombi 2.5 165KM 121kW
10,4
Subaru Outback III
Kombi 3.0 245KM 180kW
10,4
Subaru Outback III
Kombi 3.0 245KM 180kW
Przejeździłem OBK prawie 40 000 km auto stare ale ciągle serwisowane w ASO , wymiana oleju częsciej między ASO co max 8000 km. Na liczniku ponad 200 000 km średnia to 10,4 litra a na autostradzie niemieckiej utrzymuję prędkość w zakresie 140 - 160 , codziennie do pracy pokonuję 40 - 50km. Uważam że jest to świetne auto , bezawaryjne i żadne WRS 2.0 a nawet i niech ma 500 koni go nie dogoni bo moc bierze się z pojemności a nie z turbo co widać np. w jeździe pod górkę w okolicach Bayeruth na A9 . Być może pali mniej bo mam sportowy filtr K&N i Sprintbooster. Żyję w Niemczech czyli tankuję benzynę które zachowuje swoje parametry, czyli faktycznie jest 95 oktanów... Mała dygresja o UPG to się nie przytrafi jeśli wymienia się oleje terminowo i czyści przestrzeń między chłodnicami. Wymiana dynamiczna oleju w skrzyni kosztowała prawie 2000PLN ale było warto bo monitorując auto zauważyłem niższą temp o 2 stopnie jak również szybsze schładzanie się , oczywiście byłem podłączony przez OBD2 . Jeśli olej w skrzyni jest przerobiony to auto może się grzać, przed wymianą temp trzymała się w granicach 92-95 stopni po 89-92 C. Latem planuję wsadzić termostat 68 stopni . Chcę zobaczyć jak będzie przy +35 C na autostradzie. W poprzednim roku przy takich upałach powyżej 150km/h auto łapało temp w okolicy 98 C widać to tylko na OBD bo wskazówka nic wyżej nie szła.
18,7
Subaru Outback III
Kombi 2.5 165KM 121kW
Miałem outbacka z automatem 4biegowym i nie polecam takiego połączenia. Dosyć szybko przesiadłem się na manuala po tym jak zobaczyłem ile mniej pali z manualną skrzynią 5biegową. Na dojazdach do pracy średnio robiłem 200km na 48litrach LPG po mieście co dawało zwykle 24litry na 100km , wszystkiemu winna skrzynia przeciągająca biegi i korki. Na trasie było dużo lepiej spalanie najniższe to około 15litrów przy spokojnej jeździe , średnio wychodziło około 16-17. do tego tem automat jest tak koszmarnie wolny i ślamazarny że wyprzedzania i dynamicznej jazdy się w ogóle nie nadaje Outbackiem z manualem spalanie LPG mam w tarasie od 10-13litrów w mieście do 13-14-15 różnica względem automatu jest kolosalna Jednym słowem automatu nie polecam nikomu
11,0
Subaru Outback III
Kombi 2.5 173KM 127kW
Witam Posiadałem dwa outbacki III obydwa z LPG IV generacji jeden 2005r 2.5sohc 165km ( przedlift automat) i drugi 2008r 2.5sohc avls 173/175km ( polift manual) W żadnym nie było czegoś takiego jak wywalanie błędu silnika przy jeździe na LPG , jeśli coś takiego występuje to albo tankujecie ciulowy gaz i radzę zmienić stację albo zmienicie gazownika bo nie umie ustawić instalacji i wyskakuje błąd spalania stukowego (chociaż nie wiem co w tym trudnego jeśli automatycznie komp dobiera czas wtrysku LPG , można zwiększyć korekty albo zmniejszyć ja miałem od 5-10% co skutkowało większym spalaniem ale taki zabieg był wymuszony przez mało wydajne wtryski w jednym z aut) PS. jeśli mimo to wyskakuje dalej check engine to zapewne sonda lambda lub katalizator wymagają sprawdzenia lub wymiany . Spalanie to ciężki dużo zależy od kierowcy , stylu jazdy , opon , rodzaju pokonywanej trasy miasto/drogi krajowe/autostrady. Generalnie 2.5 automat dosyć dużo palił i do tego był strasznym mułem dlatego przesiadłem się na manuala. 2.5 sohc 165km AT4biegi spalanie minimalne dziadkowa jazda na drogach krajowych 12/12.5 litra LPG, autostrady 140km/h 14-15 litrów LPG w mieście normalne było spalanie na poziomie do 16litrów, potrafiło dochodzić do 20litrów LPG w mieście zależy jakie korki itp Na benzynie jeździłem mało i dawno temu ale poniżej 10/11litrów w trasie nie schodziłem, w mieście 13/14 norma, max w zimie 16/17litrów 2.5 sohc 5MT 173/175km z tym silnikiem i skrzynią manualna auto pali o wiele mniej , minimalne spalanie w trasie drogi krajowe 7/7.5/8 litrów PB95 w mieście palił od 10-11- 12max litrów PB95w zależności od nogi autostrady wychodziło podobnie 10-11litrów PB95 na LPG minimalne spalanie osiągałem na drogach krajowych , płaska droga i spokojna jazda 8.5-9litrów LPG-dziadkowa jazda max 70/90km/h Normalnie wychodziło między 10-11litrów LPG, maksymalnie z kompletem pasażerów klima 12.5 -13litrów lpg to był max Autostrady przy stałej jeździe 140km/h w lecie z klima 12-13 LPG Podobne spalanie wychodziło w mieście 11-12 litrów LPG max 14-15 w korkach na klimie. Na spalanie duży wpływ ma rozmiar opon, klasa energetyczna opon, obciążenie samochodu zbędnymi gratami, używanie klimatyzacji , świateł mijania itd, ściągając poprzeczki relingów z dachu wyciągając koło z bagażnika już widać inne spalanie na dystrybutorze. Poprzedni właściciel jeździł na oponach zdaje się 225/55R18 lub 225/50/18 nie pamiętam dokładnie ale po zmianie na właściwy rozmiar 215/55R17 spalanie spadło o 1.5litra-2litry PB Trochę może dziwić niskie spalanie w mieście ale głównie stosuję dynamiczny ecodriving , klimy praktycznie nie używam gdyż mam południowe korzenie i mi cały czas zimno dopiero jak jest 35+ to czuję że robi się ciepło , a w Polsce mało jest takich dni , wolę uchylić szyby lub szyberdach, dodatkowo mam światła do jazdy dziennej 2x3W LED zamiast ksenonów 2x55W co również odciąża alternator Po za tym auto się nie psuje wymieniam tylko części eksploatacyjne , jednak trzeba o nie dbać wymiana oleju 8-10tys km, przeglądy instalacji LPG 8-10-max 15tys km, wymiana olejów w skrzyni +most co 40tys, opony ten sam rozmiar producent i model opony przekładane co 8-10tys km między osiami , regulacja luzów zaworowych max 30-40tys
12,3
Subaru Outback III
Kombi 2.5 165KM 121kW
Subaru Outback III