AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Subaru
Outback
VI
2.5i 169 KM 124 kW
2.5i 169 KM 124 kW
Raporty zużycia paliwa
Subaru Outback VI
pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5i 169KM 124kW
(w l/100km)
Średnie zużycie
8,4
Deklaracja producenta
8,6
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
9,8
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.2
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.0
lpg
- zużycie paliwa dla silnika 2.5i 169KM 124kW
(w l/100km)
Średnie zużycie
9,0
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
11.5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.0
Sprawdź najnowsze oferty Subaru
Zobacz 2 auta
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(21)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
Pb
8,0
Subaru Outback VI
Crossover 2.5i 169KM 124kW
Pb
9,0
Subaru Outback VI
Crossover 2.5i 169KM 124kW
LPG
9,0
Subaru Outback VI
Crossover 2.5i 169KM 124kW
OBK VI BT 2020 Wersja US 2.5 182KM, średnie spalanie na przestrzeni ponad 160tkm to około 8,5l LPG i 1.5l PB (60% trasy 40% miasto), instalacja do tanich nie należy ale warto bo auto super się sprawuje. Gaz zakładany przy 50tkm teraz auto ma 215 tkm i nie żałuje ani złotówki. Silnik bezproblemowo współpracuje z lpg, luzy zaworowe sprawdzane ostatnio są w nominale jak z fabryki.
Dodane
7 miesięcy temu
Pb
8,2
Liczba komentarzy: 1
Subaru Outback VI
Crossover 2.5i 169KM 124kW
Średnia z 70 tyś km (w 2.5 roku) to 8,8. Na niemieckim paliwie spalanie jest od 12% do 20% niższe. W Holandii przy prędkościach 100-110 i płynnej jeździe spalanie 6.3 to norma. Na polskim paliwie i polskich drogach, przy ciagłej szarpaninie (poza jazdą w nocy) 8,7 to już wyzwanie, na ogół 9,2. W warszawskim ruchu można utrzymać się poniżej 9,1. Duży wpływ na spalanie ma wiatr.
Dodane
9 miesięcy temu
Pb
7,7
Subaru Outback VI
Crossover 2.5i 169KM 124kW
Pb
8,3
Subaru Outback VI
Crossover 2.5i 169KM 124kW
Wyniki i poniżej trochę mojego komentarza. Jazda miejska (Gdańsk, poranne korki): 10-12 l/100 km, przy 90 km/h: 5,5-6,0 l (obroty silnika: 1500), przy 100 km/h: 6,0-6,5 l (obroty silnika: 1800), przy 110 km/h: 6,5-7,0 (obroty silnika: 1900), przy 120 km/h: 7,0-7,5 l (obroty silnika: 2000), przy 130 km/h: 7,5-8,5 l (obroty silnika: 2200), przy 140 km/h: 8,5-10 l (obroty silnika: 2500), przy 150 km/h: 10-11,5 l (obroty silnika: 3000). Średnia z 25 000 km: 8,4 l Podane wyniki są dla osób, które tak jak ja jeżdżą spokojnie i ekonomicznie (przewidywanie sytuacji na drodze, hamowanie silnikiem itd.). Samochodem przejechałem 25 000 km, jestem już po 2 wymianach oleju. Samochód używany w każdych warunkach pogodowych i drogowych. W tygodniu jazda codziennie od 10 do 40 km w jedną stronę (dojazdy do pracy), w weekendy wycieczki weekendowe w okolicy, kilka razy w roku dłuższe jazdy autostradą. Samochodem trzeba nauczyć się jeździć, jeśli chcemy, żeby był ekonomiczny. Skrzynia Lineartronic jest świetna, jeśli się z nią dogadasz. Trzeba wciskać gaz delikatnie i stopniowo. Wówczas skrzynia nie wkręca silnika na obroty powyżej 2000 i cały czas pracuje w zakresie 1100-1900, co sprawia, że jest naprawdę ekonomicznie. Jeśli wciskamy gaz jak w zwykłym automacie (poprzednio miałem DSG) obroty podchodzą do 3000-3200 i dopiero wówczas następuje wirtualna zmiana przełożenia - taka jazda podwyższa spalanie drastycznie. Dlatego napisałem, że kluczem jest nauka jazdy ze skrzynią. Pod względem ekonomii samochód zasadniczo nie nadaje się do ekonomicznej jazdy miejskiej. Duża ilość zatrzymań, ruszania, korków powoduje bardzo duży wzrost spalania i niewiele da się z tym zrobić. Jeżdżąc po Trójmieście nigdy nie udało mi się zejść poniżej 10 l. Oczywiście mówię tu o godzinach szczytu, a nie jeździe w nocy, gdy nie ma ruchu. Szybciej niż 150 km/h przez dłuższy czas nigdy nie jechałem. Do tej prędkości w kabinie nadal nie słychać silnika, ale szumy powietrza są już naprawdę spore i robi się głośno. Tak samo jest ze stabilnością, zwłaszcza przy dużym wietrze. Do 140 km/h samochód jedzie zasadniczo jak po szynach, powyżej kształt nadwozia i prześwit dają o sobie znać i trzeba się mocniej skupić zdecydowanie, mocniej trzymać kierownicę itd. Mnie najbardziej relaksuje jazda na autostradzie z prędkością 120 km/h. Jest absolutna cisza, rozsądne spalanie i wciąż poruszamy się sprawnie (płynność jazdy, mało hamowań itd.).
Dodane
9 miesięcy temu
Pb
9,0
Subaru Outback VI
Crossover 2.5i 169KM 124kW
Pb
8,3
Subaru Outback VI
Crossover 2.5i 169KM 124kW
Pb
9,6
Subaru Outback VI
Crossover 2.5i 169KM 124kW
Nie ma możliwości zejścia poniżej 10 litrów, chyba że będziemy jeździć i blokować trasę (90) na godz, normalna jazda miasto i autostrada (140 - 150),powyzej 10.
Dodane
ponad rok temu
Pb
10,0
Subaru Outback VI
Crossover 2.5i 169KM 124kW
Poprzednia
1
2
3
Następna
Subaru Outback VI 2.5i 169KM 124kW od 2021
4,8 (15 ocen)
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Subaru Outback w pigułce
Subaru Outback
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Subaru Outback
Dane techniczne
Subaru Outback VI 2.5i 169KM 124kW od 2021
Raporty zużycia paliwa
Subaru Outback VI 2.5i 169KM 124kW od 2021
Opinie
Subaru Outback VI 2.5i 169KM 124kW od 2021
Usterki
Subaru Outback VI 2.5i 169KM 124kW od 2021
Publikacje
Subaru Outback
Newsy
Subaru Outback
Galerie
Subaru Outback
Nasze pomiary
Subaru Outback
Filmy
Subaru Outback
Ogłoszenia
Subaru Outback
Ceny aut używanych
Subaru Outback
Dziennik kosztów
Subaru Outback VI 2.5i 169KM 124kW od 2021
Opinie o instalacjach LPG
Subaru Outback VI 2.5i 169KM 124kW od 2021
Testy zderzeniowe
Subaru
Aktualnie przeglądasz
Subaru Outback VI
Dane techniczne
15 opinii
użytkowników
Ceny nowych
od 206 tys. zł
1 zgłoszona
usterka
6 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy