AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Tesla
Tesla
Zużycie paliwa Tesla
– wybierz model
Pokaż modele z silnikiem:
Benzynowym
Benzynowym LPG
Diesla
Elektrycznym
Hybrydowym
Hybrydowym Diesla
Hybrydowym Diesla plug-in
Hybrydowym plug-in
Tesla
Cybertruck
2 raporty
Pokaż 1 generację
Tesla
Model 3
13 raportów
Pokaż 1 generację
Pokaż 2 auta od ręki
Tesla
Model S
9 raportów
Pokaż 1 generację
Tesla
Model X
5 raportów
Pokaż 1 generację
Tesla
Model Y
18 raportów
Pokaż 1 generację
Pozostałe
modele
Sprawdź najnowsze oferty Tesla
Zobacz 2 auta
od ręki
Najnowsze
raporty
Tesla
El
352
Tesla Model S
Coupe 85kWh 367KM 270kW
2013 !!! (nie było na liście do wyboru niestety). Mam od miesiąca, przejechałem około 4000 km, zarówno w PL jak i na zachodzie EU. Samochód prowadzi się bardzo dobrze, jest przestronny i wygodny. Do siedzeń przednich trzeba się przyzwyczaić, mają słabe trzymanie boczne. Samochód ma aktualnie przebieg 380.000 km i działa wspaniale. Wyposażony jest w wiele różnych funkcji, z czego najfajniejsza to planer podróży i otwierany szyberdach. 367 koni robi super robotę, moment obrotowy dostępny właściwie od każdej prędkości. Jazda tym autem jest wyjątkowo relaksująca i płynna. Korki przestały denerwować. Moja wersja ma do VIN przypisane darmowe ładowanie na Supercharger od Tesla a więc pokonywanie tras jest dodatkowo darmowe. Przy tym przebiegu SOH baterii wynosi 89% (poprzedni właściciel dbał o baterię) a w trasie spokojnie można zrobić ponad 300 km na jednym ładowaniu. Nie rozumiem, czemu niektórzy mówią, że wnętrze jest głośne. Mi szum opon nie przeszkadza, jest ciszej niż w większości Peugeot, porównywalnie do BMW e91. Tu czy tam czasem na nierównościach coś zatrzeszczy, najczęściej rezonuje jednak tylna półka bagażnika. Poza tym, do tej pory czyściłem kanały odpływowe szyberdachu i konserwowałem prowadnice, tyle co trzeba było zrobić po zakupie. Na ten moment jestem zadowolony z zakupu, polecam.
Dodane
2 miesiące temu
El
283
Liczba komentarzy: 1
Tesla Model Y
SUV Long Range 75kWh 351KM 258kW
Powiem tak, podczas jazdy na wakacje, ładowałem samochód dwukrotnie. Pierwszy przystanek był po wyjeździe z miasta (jakieś 40km od domu), krótki przystanek na rozprostowanie nóg. Później po około 300km kolejne. Dość irytujące patrząc na ilość postojów i czas, gdzie 500km pokonałem w jakieś 17 godzin. Sprawa wygląda inaczej w domu. Jak ładuję samochód to światło przygasa. Na najwyższym trybie ładowania, strzela różnicówka. Nie wiem czy to wina słabego prądu, czy ładowarki, jednak zwiększa to dość znacząco mój czas ładowania. Po podłączeniu telefonu do ładowania, zasięg zmniejsza się o około 20%. Pozdrawiam
Dodane
6 miesięcy temu
El
507
Tesla Model 3
Sedan Facelifting 2023 Long Range 78.1kWh 498KM 366kW
Przejechane 10kkm (średnie trasy 50km Warszawa i okolice w tym 1/2 ekspres). średnie zużycie komputer 16kW/100km a na liczniku w domy przy ładowarce realnie 20kW/100 Zużycie komputer od 10kW /100km (lato spokojna jazda miejska Warszawa i okolice - dzieci na zajęcia etc. aż sam byłem zaskoczony) średnia 16kW (średnia lato 12-13kW zima 17-18kW ), jazda dynamiczna 20kW. 5-10% zużycia pobiera sentry mode - jeżeli się z niego korzysta. Jest do drugi samochód w domu więc w trasy nie jeździ chociaż mam zamiar. "Spalanie" na poziomie 3l Pb przy przyśpieszeniu 4,4s, co czasami bardzo przydaje się. (jeszcze go nie ładowałem poza domem więc wartości wpisałem defaultowo)
Dodane
ponad rok temu
El
535
Tesla Model Y
SUV Long Range 75kWh 351KM 258kW
Tesla Y 2023 ma już większa baterie 82kwh(75 netto) i koła 19” co tez ma duży wpływ poza tym większość mojej jazdy jest na trasie Warszawa Mazury tylko drogami krajowymi bez tras szybkiego ruchu wiec prędkości do 90 km/h. Najwiecej przejechałem ponad 600km ale nawet jak jest chłodniej robie ok 550km. Oczywiście na trasach drodze np do Katowic ale nie jadąc szybko ok 110km/h nadal ok 450km zasięgu. Ps innym elektrykiem Kia niro tez zasięgi maksymalne miałem większe niż WLTP czyli ponad 500km Po prostu jak ktos jeździ jak zwykłym samochodem a nie jak sportowym 400 konnym autem ciagle gaz hamulec itp można uzyskać na zwykłych drogach krajowych bez tras szybkiego ruchu i w mieście zasięgi WLTP (tesla y ma 565km) Jak jeździmy np na dojazdach do pracy z pod Warszawy szybszymi drogami to 470-500 uzyskamy bez większych problemów.
Dodane
ponad rok temu
El
337
Tesla Model Y
SUV Long Range 75kWh 351KM 258kW
Temat spalania: auto przy jeździe autostradowej zużywa od 16kwh do 27kwh na 100km w zależności od warunków i prędkości (90-160km/h) Wiec jak mamy do dyspozycji 75kWh (100%) to autostradą przejedziemy 468km przy prędkości 90km/h lub 270km przy prędkości 160km/h Ale w założeniu ze jeździmy w zakresie naładowania 20-80% , wiec w praktyce mamy do dyspozycji 60% z 75kWh (czyli 45kwh) czyli zrobimy 200km zużycie (22kWh/100km) średnio i to jest realny zasięg zima lato w tym zakresie. Temat czasu ładowania: ogólnie zaleca się eksploatacje baterii w zakresie 20-80% do codziennej jazdy, a ładowanie do 100% przed dłuższą podróżą. Tesla zaleca również postój z podłączonym kablem do ładowania. Wiec defacto mamy codziennie naładowany samochód do 80% (lub więcej) i nie koniecznie przyjeżdżamy na rozładowanej baterii (kwestia indywidualna). Czas ładowania możemy obliczyć sobie, jest zależny od przyłącza prądowego które posiadamy !! wallbox - możemy ładować 3-fazowo o mocy max 11kW (11kWh na godzine)(prądem 3x16A jeżeli mamy takie przyłącze) ładowarka 1-fazowa - (3kWh na godzine) (prądem 16A jeżeli mamy takie gniazdko) moc ładowania możemy w aplikacji zmniejszyć jeszcze, wydłuża co prawda ładowanie, ale nie spalimy instalacji elektrycznej. Natomiast na Stacji Ładowania jesteśmy uzależnieni od stacji i przygotowania pojazdu do ładowania. możemy ładować się mocą od 20kW do 200kW . Najszybciej się naładowałem w 15-20min od 2% do 90% na stacji 250kW tesli
Dodane
ponad rok temu
El
353
Tesla Model S
Coupe 85kWh Sport 422KM 310kW
S85 388km Tylny napęd bez autopilota, 310000km przebiegu. Koła turbiny 20calowe 275/30r20 Bateria zdegradowana w okolo 10%. Minimalny zasieg w trasie to 160km ale trzeba ciągle jechać na pograniczu predkosci maxymalnej 200km/h. Normalnie w trasie przy 120km/h robi 300km przy 100km/h 370km przy 90-95km/h zużycie jest na poziomie 150wh i pozwala to osiagnąć zasieg 460km mój rekord. Polecam szczegulnie starsze wersje z darmowym ładowaniem. Jadąc dość płynnie i dynamicznie autostradą bezpiecznie przejedziemy 200km na naładowanej do 80%baterii. W mieście cieżko mi jest okreslic zużycie bo nie dbam o nie. Komputer pokazuje od 190wh do 320wh. Co dzień ładuje żeby zawsze mieć pełną moc i zasieg.
Dodane
3 lata temu
El
396
Tesla Model X
SUV P100D 503KM 370kW
Maksymalny zasięg, jaki udało mi się uzyskać to 487 km przy autostradowej jeździe w dobrych warunkach pogodowych z lekkim wiatrem w plecy i małych różnicach wysokości z dwiema pół godzinnymi przerwami w trakcie (bez doładowywania). Po aktualizacjach oprogramowania na dzień 27 czerwca 2019 mój maksymalny zasięg na jednym ładowaniu to 512km przy jeździe z mniej-więcej stałą prędkością w lekkim terenie bez dużych różnic wysokości i z lekkim wiatrem temperatura zewnętrzna około 20C, komputer pokazywał 9 mil pozostałego przewidywanego zasięgu.
Dodane
7 lat temu
El
530
Tesla Model 3
Sedan Facelifting 2023 Long Range 78.1kWh 498KM 366kW
Przejechane ponad 20k km. (lato/zima). Średnie zużycie od nowości na komputerze to 15.5 kWh / 100km. Dla przykładu, trasa Warszawa-Mazury-Warszawa, w lato, 4 osoby + normalnie klima, na spokojnie przejeżdża te ~ 550km.
Dodane
10 miesięcy temu
El
525
Tesla Model 3
Sedan Facelifting Maximum Range 80.5kWh 441KM 324kW
Sezon zimowy: Bardzo dynamiczna jazda 19kW/100km (jestem bardzo zaskoczony tak małym zużyciem), jazda normalna 15kW/100km przy mocy 441KM. W benzynie przy tego rodzaju jeździe i mocy oceniam spalanie w aucie benzynowym odpowiednio na 20l i 14l Pb95
Dodane
2 lata temu
El
353
Tesla Model Y
SUV Long Range 75kWh 351KM 258kW
Wszystko w zasięgu zależy od tego jak szybko jedziemy. Jeśli jest to miasto i jezdzimy dynamicznie to ok 20-22 kwh. Jeśli grzecznie po mieście 18kwh. Drogi krajowe przepisowo 16-18 kwh. Autostrada 120 - 22 kwh, 140 - 24-27 kwh
Dodane
2 lata temu
Tesla
4,2 (35 ocen)
Sprawdź oferty Tesla
Wybierz model
Cybertruck
Model 3
Model S
Model X
Model Y
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Tesla w pigułce
Tesla
w pigułce
Informacje o marce
Katalog nowych
Tesla
Dane techniczne
Tesla
Raporty zużycia paliwa
Tesla
Opinie
Tesla
Usterki
Tesla
Publikacje
Tesla
Newsy
Tesla
Galerie
Tesla
Nasze pomiary
Tesla
Filmy
Tesla
Ogłoszenia
Tesla
Ceny aut używanych
Tesla
Dziennik kosztów
Tesla
Opinie o instalacjach LPG
Tesla
Testy zderzeniowe
Tesla
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy