Szukaj

Najnowsze raporty Volkswagen Caravelle

13,5
Transporter 2.5 115KM 85kW
Volkswagen Caravelle T4
Jak na takie duże auto to Transporter spala śmieszne ilości LPG.Nawet przy maksymalnym spalaniu eksploatacja i tak jest tańsza niż Diesla.Silnik kultowy w moim oprócz wymiany alternatora i akumulatora oraz części eksploatacyjnych nic poważnego się jeszcze nie zepsuło a auto ma już nakulane 470 tys.km i naprawdę go nie oszczędzam.Wożę nim wszystko co wejdzie tylko na pakę.Generalnie auto naprawdę godne uwagi tylko trzeba szukać modelu który nie jest zajechany a o takie w naszym kraju niestety jest ciężko.Ogólnie bardzo fajny samochód polecam!!! Mojego napewno nie będę sprzedawał
11,6
T5 Transporter 2.5 TDI 131KM 96kW
Volkswagen Caravelle T5
Auto mam od 10 miesięcy na trasie Polska Anglia zbankrutowałem praktycznie ponieważ palił 13 litrów przy 140 150 km na godzinę. dopiero w drodze powrotnej i postarałem się nie przekraczać 120 km na godzinę i spalił 10 i pół na 100 km. 12 dni temu Rozpocząłem dwie naprawy które będę spłacał aż do marca pierwsza czterodniowa wymiana wałka pasa rozrządu Plus hydroregulatory , na polskie 4300 zł. za 5 dni rozleciało się koło dwumasowe które nie było wymieniane od nowości i auto nie chciało odpalić koło dwumasowe i 1 bardzo dobrej firmy wtrysk wymieniony cena 4800 na polskie. autem jeżdżę od dwóch dni po naprawie nigdy w życiu nie słyszałem żeby tak cicho chodziło praktycznie jak meleks duża różnica przy nawet przerzucaniu biegów A co do nowego spalania Zobaczymy po przejechaniu całego Baku
9,0
Caravelle Minivan 2.5 TDI 102KM 75kW
Volkswagen Caravelle T4
Okej, Passat b4 jest tańszy w utrzymaniu. Ale jeśli chodzi o busy to jest to bezapelacyjne pierwsze miejsce. Spalanie umiarkowane (8-12l). Do tego 1-1,5 tysiąca rocznie w co wliczony jest przegląd, oleje, eksploatacyjne zużycie zawieszenia i niespodziewane awarie. (jednego roku będzie 300zł, innego 2 tysiące, ale w sumie tyle ile napisałem) Mając 20tys kupuje się auto za 15 a 5 przeznacza na naprawy przez następne 3-4 lata. Nie ma tu żadnych psujących się drogich niespodzianek - nigdy. Kto myśli że nic nie będzie wydawał w żadnym aucie ma zwyczajnie mały rozum. A jak to komuś dalej za drogo -> Passat b4.
7,2
T5 Transporter 1.9 TDI 84KM 62kW
Volkswagen Caravelle T5
Jakby nic się nie psuło był by zawalisty hehe u mnie sytuacja wyglądała tak od 2014 luty -2016 grudzień: koszty częsći eksploatacyjnych z usługami wyniosły mnie po ok. 5,5 tys. rocznie. Od 2011-2014 nic się nie działo, W opini o niezawodności opiszę w szczegółach i uciążliwych usterkach. Spalanie trudno mi powiedzieć teraz mam i pewnie już wcześniej były problemy z podciekaniem, ale na zbiorniku 80L zrobiłem ponad 1600km w trasie z czego około 100 km po mieście, ale to pamietam jak miał 200k przebiegu, teraz to naprawiam przy 280k bo zdarzyło mi się na zbiorniku 80L przejechać tylko 800kmm a tak średnio 1100km. Szczegóły przy usterkach:)
7,0
Transporter 2.0 TDI 150KM 110kW
Volkswagen Caravelle T6
Napęd 4motion w nowej t6 sprawia, że auto świetnie trzyma się drogi w zakrętach. Jadąc między polami boczne podmuchy wiatru są praktycznie nieodczuwalne. Wożąc ciężary, warto również dopłacić do usztywnionego zawieszenia oraz podwyższonej maksymalnej ładowności. W porównaniu z poprzednim, przednionapędowym t5 (również 2.0 TDI 140 KM), różnica w wykończeniu wnętrza, prowadzeniu oraz codziennym użytkowaniu jest bardzo pozytywnym zaskoczeniem. Spodziewałem się po prostu nowego auta, a zyskałem dużo lepsze nowe auto. W przypadku pytań chętnie odpowiem mailowo. Polecam i pozdrawiam.

Volkswagen Caravelle – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

10,2
T5 Transporter 1.9 TDI 102KM 75kW
Volkswagen Caravelle T5
Narazie testuje tą jednostkę jak na te gabaryty ma kopyto ale spalanie trochę mnie niemiło zaskoczyło myślałem że zamieszczę się w 9 l (8.6-8.8) niestety po przejechaniu 720 km zalałam ponownie i wyszło 10.2 l.
10,3
Multivan Facelifting długi rozstaw osi 2.0 BiTDI 180KM 132kW
Volkswagen Caravelle T5
4Motion DSG Biturbo. Samochód wspaniały, bardzo dynamiczny, dzięki napędowi 4Motion z blokadą tylnego mostu - wiedzie wszędzie. Spalanie niskie nie jest, ale z takim napędem nigdy nie będzie. Osobiście polecam.
8,2
Caravelle Minivan 2.5 TDI 151KM 111kW
Volkswagen Caravelle T4
Średnio spalanie 8,5 przy predkościach do 160km/h i hamowaniu silnikiem, na lokalnych drogach. Autostrada przy 150/h 10 l, trasa jeżdzac przepisowo, test po skandynawi 6,2l z przyczepa i auto zaladowane zaleznie od predkosci 8,5-12
11,7
Transporter 2.0 84KM 62kW
Volkswagen Caravelle T4
Sekwencja stag 300 wtryski OMVL REG niebieskie reduktor tomasetto Alaska . Samochód głównie jeźdżony po trasach spalanie przy 100km/h ok. 10.5 Lpg Przy 130 km/h ok. 15 lpg Proszę sobie nie dać wmówić że ten silnik nie jeździ dobrze na sekwencyjnej instalacji .
13,0
Caravelle Minivan 2.8 140KM 103kW
Volkswagen Caravelle T4
Vr6 silni aes dużo pali, koszty naprawy przecietne, problem czasemw częsciach i mechanikach... niestety nie każdy miał na vr6 w t4... (miasto pow 100tys)jak się takiego znalazło to z respetkem trzeba było się trzymać.
Volkswagen Caravelle