Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Zużycie paliwa Volvo S80– wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Volvo S80

15,0
Sedan Facelifting 3.0 T6 304KM 224kW
Volvo S80 II
Jak na moc silnika nie jest źle. Zapewne przy sportowej jeździe spali 20 ale przy normalnej eksploatacji trochę w korkach, trochę międzymiastowo 16 l LPG jest do zaakceptowania.
12,7
Sedan 2.5 i 20V 210KM 154kW
Volvo S80 I
Super auto! Nie byłem przekonany do silnika z turbo ale kupiłem i jestem pozytywnie zaskoczony. W cyklu mieszanym wychodzi 12l. Gazu od 2 tys. Obrotów autko już zbiera się naprawdę dobrze więc nie ma potrzeby przesadzać z pedałem gazu z czego wynika stosunkowo niskie spalanie przy tych osiągach i masie samochodu
12,4
Sedan 2.5 T 200KM 147kW
Volvo S80 II
Części droższe niż do innych marek ale na szczęście jest sporo zamienników i coraz łatwiej o używane części.
6,1
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Volvo S80 II
Klasa premium (?) ... więc musi boleć ... choć da się wytrzymać :))
11,3
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
Volvo S80 I
Bardzo przyzwoicie na dobrej listwie LPGtech Dragon. powyżej 180km/h wiadomo krecil kolo 16l/100km
11,4
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
Volvo S80 I
Najsłabszy z benzynowych silników. Jeżdżę przeważnie na trasach międzymiastowych i jeśli nie trzeba przesadnie zmieniać prędkości, to można się w okolicach tych 11,5 litra/100 km utrzymać. Nie włączam spalania w mieście, bo to mniejszość moich tras, ale w zimie lubi połykać gazu trochę więcej. Zdecydowanie polecałbym silnik 170-konny - sprzęt ten sam, tylko granica otwarcia przepustnicy jest zdjęta i moment obrotowy dłużej dostępny. Oba silniki lubią być trochę bardziej kręcone. Zabawa zaczyna się dopiero przy 3k RPM, a żeby wydłużyć życie dwumasy, lepiej nie schodzić poniżej 2k bez potrzeby.
7,9
Sedan 2.4 D5 185KM 136kW
Volvo S80 II
Jak na masę i gabaryty to bardzo dobrze. Autostrada 8,2 do 160km/h, trasa na mazury max do 120km (noc) 6,4.
6,3
Sedan Facelifting 2.0 D4 163KM 120kW
Volvo S80 II
Auto mam od niedawna , średnie minimalne to trasa 300km A4 z 2 miastami na przestrzał przy małym ruchu, A4 130-150 więc raczej normalna jazda. Średnie to miasto, Katowice, przy korkach ale nie szczyt jakieś 30km po mieście w tą i z powrotem. Miasto wieczorem to już tylko 6,5l/100km. Minimalne przy oszczędnej jeździe to jakieś 200km drogami krajowymi przez miasta 70-110km/h. Wyniki rewelacyjne ale na razie raczej go nie męczę, jakoś nie wypada, delikatne muskanie i dynamiczne wyprzedzanie a tak płynę po tafli asfaltu. Autko fajne , dynamiczne, wygodne jedynie ta widoczność maski przede mną , brak czujników przód i w końcu zahaczę o coś :P
10,0
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
Volvo S80 I
Średnie spalanie przy spokojnej jeździe (100-110) w granicach 9 litrów, przy dynamiczniejszej jeździe (120-140) 10,5 litra ale tutaj już trochę wyprzedzania i kręcenia na obrotach trzeba wliczyć, najwyższe zanotowane spalanie 12 litrów po pierwszych 100km od zakupu. W ciągłym cyklu miejskim nie jeżdżone więc sie nie wypowiem. Ogólnie przy normalnej dynamicznej jeździe bez deptania ciągłego spokojnie można w 10 litrach gazu się mieścić.
13,3
Sedan 2.5 i 20V 210KM 154kW
Volvo S80 I
Coś za coś - fizyki się nie da oszukać jeżeli samochód waży prawie 1700kg i ma moc 210KM to musi mieć przełożenie na większe zużycie paliwa. Ale z instalacją LPG finansowo nie zrujnuje...
Volvo S80