Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Volvo S80 w pigułce

Volvo S80 w pigułce

Sprawdź Vin

Sprawdż raport historii auta, podaj numer VIN

Informacje o Volvo S80

Lata produkcji: 1998 - 2016
Segment: Wyższa klasa średnia
Model klasy wyższej (segment E) i flagowy model Volvo produkowany od 1998 roku. Następca Volvo S90. Jeden z pionierów nowej stylistki stosowanej w autach szwedzkiej marki. Niedostępny w wersji kombi, powiązany z nim Volvo V70 jest de facto osobnym modelem spokrewnionym również z modelami S60 i S70. Mimo swojej elitarności, S80 od początku dobrze się sprzedaje. Od 1998 roku auto znalazło ponad 500 tysięcy nabywców. Obecnie na rynku dostępna jest druga generacja modelu.
S80 nie olśniewa fajerwerkami stylistycznymi, ale nie sposób nie doceniać jego dyskretnej elegancji. Zamiast efekciarstwa jest efektywność. A efektowny S80 jest na tyle, na ile powinien być samochód w tej klasie. ~Powagosław
Klasycznie piękny i wysmakowany niczym butelka Hennessy. Pasuje do drogiego garnituru i faceta, który odróżnia Rubika od Rubinsteina. ~Luzacjusz

Dane techniczne Volvo S80

Moc silników 109–315 KM
Pojemność silników 1,6–4,4 l
Prędkość maksymalna 185–250 km/h
Przyspieszenie 0-100 6,5–12,8 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volvo S80
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 2019
Koszt ogólny 38,56 PLN
LPG21.94 PLN
ON33.89 PLN
PB42.89 PLN
Wydatki serwisowe 21,89 PLN Pozostałe wydatki 13,31 PLN

Publikacje o Volvo S80

Newsy o Volvo S80

Raporty spalania Volvo S80

pb
Na podstawie 126 raportów spalania
6,60 - 16,90
on
Na podstawie 164 raportów spalania
4,33 - 9,83
lpg
Na podstawie 63 raportów spalania
8,50 - 17,93
Wybrane raporty
Volvo S80 II Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 2013-2016
Kupując drugi raz to auto brałem pod uwagę także to, czego nie przeczyta się lub zobaczy w testach, także w Autocentrum: Napęd rozrządu paskiem, łatwo dostępny - wymiana 2-3 godziny, koszt max 1 tys. zł (z dodatkami). Klimatyzacja - na tradycyjnym czynniku 134, wymiana 100 zł. Zawieszenie - prosta konstrukcja, jak ktoś chce przyoszczędzić pasują elementy z Mondeo. Ceny części oryginalnych wyraźnie niższe niż w BMW lub Audi, b.dobra dostępność, dużo zamienników. Cały układ wtryskowy Denso, co jak wiadomo wróży dużą trwałość. Wspomaganie tradycyjne hydrauliczne - da się naprawiać. Ceny...
dodano 10 miesięcy temu przez ag
Volvo S80 I Sedan 2.8 24V T6 272KM 1998-2006
12.9l najniższe średnie spalanie w cyklu mieszanym jakie uzyskałem - 52% trasa i 48% miasto. Najwyższe spalanie to jazda w korkach i mocniejsze depnięcia przy każdej okazji. 7.6l wynik uzyskany poza miastem przy zerowym ruchu i stałej prędkości licznikowej 100 km/h, hamowanie silnikiem, tylko ja na pokładzie, klimatyzacja wyłączona. Typowe średnie spalanie oscyluje w granicach 13,5l na setkę. Lepiej tym autem nie wyjeżdżać na miasto w godzinach szczytu :) Gdyby nie skrzynia Geartronic to i spalanie i osiągi były by lepsze. Ogromny minus za brak napędu na 4 koła, kontrola trakcji sobie nie...
dodano ponad rok temu przez S80_KRUL
Volvo S80 II Sedan 2.5 T 200KM 2006-2010
Części droższe niż do innych marek ale na szczęście jest sporo zamienników i coraz łatwiej o używane części.
dodano 4 dni temu przez Tomek

AUTOCENTRUM.PL S.A.