AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Volvo
V40
II
Hatchback
1.5 T3 DRIVE-E 152 KM 112 kW
1.5 T3 DRIVE-E 152 KM 112 kW
Raporty zużycia paliwa
Volvo V40 II Hatchback
pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 T3 DRIVE-E 152KM 112kW
(w l/100km)
Średnie zużycie
8,0
Deklaracja producenta
5,5
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.0
Sprawdź najnowsze oferty Volvo V40
Zobacz 1 auto
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(6)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
Pb
9,3
Volvo V40 II
Hatchback 1.5 T3 DRIVE-E 152KM 112kW
Pb
8,5
Volvo V40 II
Hatchback 1.5 T3 DRIVE-E 152KM 112kW
Pb
8,1
Volvo V40 II
Hatchback 1.5 T3 DRIVE-E 152KM 112kW
Paliwożerny silnik. Średnio 8.5 l / 100 km w cyklu mieszanym. Dla przykładu Mazda 3 z 2l silnikiem165 KM ma średnie spalanie w granicach 6.2 l 100 km (przy przejechanych 60 tyś km). Raczej nie polecam.
Dodane
6 lat temu
Pb
7,9
Volvo V40 II
Hatchback 1.5 T3 DRIVE-E 152KM 112kW
witam, kupiłem silnik 1.5 ze względu na wiarę w niskie spalanie. Jestem bardzo rozczarowany. Dynamika auta 4, komfort super, spalanie oceniam przy tej pojemności silnika na -3 ( może nawte na 2). Jest to nowa platforma silników DRIVE-E. Volvo obiecuje że silnik mało spala i jest bardziej ekonomiczny niż poprzednia generacja. Niestety tak nie jest!. Mieszkam w mieście i do pracy mam 3 km. Samochód garażuję więc otwieram garaz, odpalam, wyjeżdżam na podjazd, zamykam garaz i brame (cała operacja trwa max 2 minuty - mała dziąłka:(, ), spalanie z komputera odcinkowego przy delikatnej jeździe (obroty max 2300/min i zmiana biegu), to 14,5 lt ( to jest min spalanie na moim codziennym odcinku przy "dziadkowej jeździe"). Odważyłem się kiedyś, gdy silnik już był ciepły pokonać drogę do do po pracy zabawą jaką daje ten silnik - KU MOJE ZASKOCZENIU SPALANIE WYSZŁO 18lt (to nie była jazda na czerwonym polu - po prostu bardziej dynamiczna). Generalnie samochód jest komfortowy, z wyjątkiem spalania. Dla przykładu tankując zbiornik do pełna ( pistolet 2 razy odbija, zbiornik 62lt),, komputer pokazuej przy miejskiej jeździe zasięg około 400km. Przepraszam ale spalanie 15LT! w silniku 1500cm3? Szef ma 340-konne BMW 340 - spalanie około 11lt. Piszę o troszkę zdegustowany, ponieważ ktoś z was może zapytać że coś jest nie tak z moim silnikiem. W ramach gwarancji umówiłem się na wizytę w serwisie w Rzeszowie - oczywiście wszystko jest OK ( według nich). Zadziwnia mnie jeszcze jedna kwestia. Moje poprzednia Honda Civi 2009n 1800cm3, mimo że bierze od wymiany do wymiany około 0,5lt oleju tp ma rurę wydechową zardzewiałą, VolVO ma zakpoconą, ze niedługo powinienem wymiatać z niej sadzę - oczywiście w serwisie twierdzą że ich demo mają takie same, wiec ten typ tak ma. Reasumując - samochód komfortowy, wygodny, szybki jak na silni 1500 ( mój pierwszy z TURBO), ale NIKOMU NIE POLECAM mąlego silnika VOLVO skoro ten motor pali tyle samo co 245km 2,0 T5? Po co oni produkowali 1.5 T3? na krótkich odcinkach zdecydowanie doradzam ( Honda średnio ok 10lt, VOLVO 15lt), na długich trasach krajowych - HONDA 5,9-6,3, VOLVO min jakie udało mi się osiągnąć to 7,3 przy jeżdzie zgodnie z przepisami. Nię zachęcam, nie odradzam ale chiałem się podzielić moinimi doświadczeniami. Mimo kulturalnej obsługi w serwisie nie czuję się przekonany że moje VOLVO powinno spalać około 5lt więcej niż 1800cm3 Honda Civic 2009 ( chociaż z całym szcunkiem do VOLVO ale HONDA silniki ma SUPER).
Dodane
8 lat temu
Pb
6,4
Volvo V40 II
Hatchback 1.5 T3 DRIVE-E 152KM 112kW
Na długiej trasie, stojąc trochę w korkach w Warszawie i pędząc na autostradach i ekspresówkach udało mi się osiągnąć spalanie 6,2. Przy prędkości stałej 100km/h spalanie 5,8. Przy prędkości 90km/h nawet 5,2.
Dodane
8 lat temu
Pb
7,7
Volvo V40 II
Hatchback 1.5 T3 DRIVE-E 152KM 112kW
bez zastrzeżeń.
Dodane
9 lat temu
Poprzednia
1
Następna
Volvo V40 II Hatchback 1.5 T3 DRIVE-E 152KM 112kW od 2015
4,5 (5 ocen)
Sprawdź oferty Volvo V40
Wybierz inny silnik
1.5 T2 DRIVE-E 122 KM
1.5 T3 DRIVE-E 152 KM
1.6 D2 115 KM
1.6 T2 120 KM
1.6 T3 150 KM
1.6 T4 180 KM
2.0 D2 DRIVE-E 120 KM
2.0 D3 150 KM
2.0 D3 DRIVE-E 150 KM
2.0 D4 177 KM
2.0 D4 DRIVE-E 190 KM
2.0 T2 DRIVE-E 122 KM
2.0 T3 DRIVE-E 152 KM
2.0 T4 190 KM
2.0 T5 DRIVE-E 245 KM
2.5 T5 254 KM
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Volvo V40 w pigułce
Volvo V40
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Volvo V40
Dane techniczne
Volvo V40 II Hatchback 1.5 T3 DRIVE-E 152KM 112kW od 2015
Raporty zużycia paliwa
Volvo V40 II Hatchback 1.5 T3 DRIVE-E 152KM 112kW od 2015
Opinie
Volvo V40 II Hatchback 1.5 T3 DRIVE-E 152KM 112kW od 2015
Usterki
Volvo V40 II Hatchback 1.5 T3 DRIVE-E 152KM 112kW od 2015
Publikacje
Volvo V40
Newsy
Volvo V40
Galerie
Volvo V40
Nasze pomiary
Volvo V40
Filmy
Volvo V40
Ogłoszenia
Volvo V40
Ceny aut używanych
Volvo V40
Dziennik kosztów
Volvo V40 II Hatchback 1.5 T3 DRIVE-E 152KM 112kW od 2015
Opinie o instalacjach LPG
Volvo V40 II Hatchback 1.5 T3 DRIVE-E 152KM 112kW od 2015
Testy zderzeniowe
Volvo
Aktualnie przeglądasz
Volvo V40 II Hatchback
Dane techniczne
75 opinii
użytkowników
92 ogłoszenia
używanych
9 zgłoszonych
usterek
12 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Volvo V40
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy