Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volvo V90 II Plug-In Facelifting

Podsumowanie 3 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Hybrydowe Plug-in Volvo V90 II Plug-In Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (3)

10,7
Volvo V90 II
Plug-In Facelifting 2.0 T6 Plug-In Hybrid 340KM 250kW
Posiadam to volvo od kilku tygodnie, przejechałem kilka tysięcy kilometrów, jestem zawiedziony spalaniem, szczególnie w dłuższych trasach, (mieszkam w niemczech) jadąc ok. 150km/h spalanie to ok. 10l, ale jadąc 185km/h spalanie wynosi ok. 16-18l, nie wyobrażam sobie nawet, ile by wynosiło, jeśli zdjełoby mu się blokadę i jechało 220...
Dodane 1 miesiąc temu
9,8
Volvo V90 II
Plug-In Facelifting 2.0 T6 Plug-In Hybrid 350KM 257kW
Auto super jeśli chodzi o komfort i dynamikę. Natomiast spalanie znacznie odbiega od deklarowanego, jak i zakładanego przeze mnie. Na pełnym ładowaniu w mieście w trybie pure latem przejeżdża ok 70 km przy płynnej ale w miarę dynamicznej jeździe, zimą schodzi do ok 50 km. Pełne naładowanie akumulatora na ładowarce to zużycie 17,5 kWh, co daje zużycie na poziomie 25-30 kWh na 100 km. Dużo gorzej rzecz się ma podczas jazdy z pustym akumulatorem. Długie trasy z uwagi na wagę auta powodują zużycie znacznie powyżej oczekiwań czy też auta z tylko silnikiem benzynowym. Tempomat 120km/h zużycie ok 8l/100km, 135km/h zużycie 9l/100km a przy ustawionym tempomacie 150km/h zużycie ok 11l/100km. Przy 160 spalanie już ok 13l Dynamiczna jazda po mieście 13-14 l/100km Oszczędna koło 8-9 l/100km, uczciwie można uznać że koło 10l/100km. Ogólnie jest to auto które raczej mimo swoich rozmiarów nadaje się na krótkie trasy, codzienne dojazdy przy lądowaniu z gniazdka, raczej jazdę podmiejsko-miejską. Co zaoszczędzimy na lądowaniu stracimy na trasie, bo podobnie dynamicznie BMW 540i pali w trasie 1-2l mniej.
Dodane 1 miesiąc temu
8,2
Volvo V90 II
Plug-In Facelifting 2.0 T8 Plug-In Hybrid 455KM 335kW
Dane dotyczą trybu 4x4 (constant AWD) w którym preferowany jest silnik benzynowy a nie trybu hybrydowego który preferuje silnik elektryczny. Przy naładowanej baterii i płynnej jeździe silnik pali zadziwiająco mało jak na swoją moc, również w mieście - ruszanie spod świateł odbywa się głównie na silniku elektrycznym, benzynowy wsprzęgla się chwilę po ruszeniu co wyraźnie pomaga zmniejszyć zużycie paliwa. Przy jeździe na polskich autostradach z tempomatem na 150 km/h spalanie wynosi około 10L/100km, natomiast przy 160+ km/h po niemieckich autostradach i rozładowanej baterii spalanie wynosiło 12.3 L/100km.
Dodane 9 miesięcy temu
Volvo V90 II Plug-In Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów