Szukaj

Zużycie paliwa Volvo XC70 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Volvo XC70

12,8
Kombi Facelifting 3.0 T6 304KM 224kW
Volvo XC70 II
Cześć. Chcesz jeździć tanio? Kup inny samochód. Moje wartości spalania dotyczą normalnej eksploatacji. Nie mam „nerw” żeby jechać na trasie 80-90 km/h bez wyprzedzania albo na ekspresówce 130/h. Nie znaczy to, że „duszę” przy każdej okazji i wyprzedzam na podwójnej ciągłej, ale nie jestem ślimakiem. Ostatnie średnie spalanie z 1000 km - Warszawa-Jantar, Jantar -Warszawa i 300 km na miejscu (dojazdy do sklepów do 8 km, wypady do Gdańska i Sopotu) - 12,3l/100 km. Samochód mam od 2 lat, na codzień nie jeżdżę dużo (pracuję w domu), myślę, że to nie jest samochód do codziennego dojeżdżania do pracy w korkach - za drogo. Olbrzymia przyjemność jazdy - szybko, stabilnie, lekki teren i ktawężniki nie straszne. Jednoczśnie jazda na trasie z długimi odcinkami 180-210 km/h podnosi średnią w okolice 15l/100 km - nie ma dramatu. Osobiście polecam. Dźwięk 6-cio cylindrowego silnika - super (mógłby być głośniejszy
10,4
Kombi 2.4 D5 185KM 136kW
Volvo XC70 II
Ja nie wiem jak komuś to auto może mniej palić, normalna dynamiczna (nie sportowa) jazda po mieście średniej wielkości to 12litrów na 100km w dużym mieście jak Warszawa , Kraków będzie odpowiednio więcej. Auto jest duże i ciężkie przez to potrzebuje więcej wypić alby jechało. Na autostradach i po za miastem spala około 10litrów -dynamiczna jazda , najniższe spalanie poza miastem jakie uzyskałem to około 8-8.2litra niżej nie da 70/80/90km/h na autostradzie i ekspresówce. Na ostatnim wyjeździe wakacyjnym do północnej Francji (Normandia) spalał śr 11-13l na autostradach, kolega który jechał za mną passatem 2.0tdi chip na 200koni miał spalanie o 2litry niższe zależy jaka prędkość cały czas ponad 140+
13,3
Kombi 3.0 T6 304KM 224kW
Volvo XC70 II
Auto z silnikiem 3.0 T6, instalacja LPG BRC max, różnica w dynamice miedzy LPG i Pb nieodczuwalna. Przejechałem około 400 km w trasie i 1.500 km w cyklu mieszanym. Auto jest ciężkie ale przy tym silniku zupełnie się tego nie czuje. W trasie przy prędkości do 110 km/h spalanie LPG poniżej 10 litrów. W mieście trochę skrzyżowań i trochę ekspresówki (Wawa i okolice) przy spokojnej ale nie mulistej jeździe 14-16 litrów LPG. Po przeliczeniu na cenę Pb to 7,5 litra - na tak duże, ciężkie i komfortowe auto to doskonały wynik.
9,1
Kombi 2.4 D3 163KM 120kW
Volvo XC70 II
Wybór należy do użytkownika. Serwisować albo jeździć do momentu jak coś odpadnie - tylko potem lament, że jeszcze trzeba tysiąc innych uszkodzonych części wymienić i jest drogo. Pan Mietek z meslem pewnie i wymieni olej i zrobi taniej, pytanie czy lepiej. W serwisie wymiana oleju i wszystkich filtrów koszt 1600PLN następna wymiana za rok lub za 30kkm. Na zwykłym oleju tylko 15kkm. W ramach przeglądu aktualizacja softu. Ja serwisuję w Volvo Nova Łódź. To drugie auto serwisowane w VN i zdecydowanie polecam to ASO. Opony też większy wydatek (Zimowe Continentale Conticross Winter - 3200PLN, niestety masa pojazdu oraz rozmiar felg robi swoje 235x55x18 101V. Na stacji też duży zbiornik to duży wydatek, na szczęście przyzwoite spalanie powoduje, że wizyty na stacji są rzadsze.
9,8
Kombi 2.4 D5 185KM 136kW
Volvo XC70 II
Można średnio przyjąć, ze xc70 z d4 185km pali 10. 8.7 minimum do 120kmh bez autostrad, na szybkich przelotach srednia wyjdzie 11.5. Szybkie to znaczy 170+. Poza tym genialne auto. Chcialem zmienić na coś nowego, nawet byłem w salonie, ale spowrotem szukam następnego xc70 tyle, że nowszego pare lat i w benzynie.
Dziennik kosztów dla Volvo XC70
Średni koszt przejechania 100 km
62,00 zł
8,1
l/100km
12,1
l/100km
16,9
l/100km
Zobacz dzienniki
12,9
Kombi 3.2 238KM 175kW
Volvo XC70 II
Od roku użytkuje XC 70 z 2008, które ściągnałem z USA. Jestem bardzo zadowolony. Założyłem instalacje LPG za 4,5 tys zł i nie żałuję. Auto pali około 13 litrów przy ekonomicznej ( ale nie wolnej ) jeździe. Według mnie jak na tak duży silnik jest to bardzo małe spalanie... Samochód bardzo wygodny i nieźle sobie radzi w terenie, jeśli np. chce sie dojechać nad jakieś jeziorko głęboko w lesie a droga usłana jest dziurami, błotem itp. to nie ma żadnego problemu... POLECAM
7,7
Kombi 2.4 D5 215KM 158kW
Volvo XC70 II
Plusy: wygodne fotele, duża przestrzeń w środku, bardzo dobre wentylowanie, wysokie zawieszenie, napęd 4x4 (boczne drogi, śnieg niestraszne) jak ktoś mieszka w górach, to auto idealne - komfort, bezpieczeństwo, super trakcja minusy- skrzynia biegów awaryjna
15,3
Kombi 3.2 238KM 175kW
Volvo XC70 II
średnio pól na pół trasa i miasto (Kraków) wychodzi 16l LPG, w trasie ok 12l LPG, jak się ciśnie to 20l LPG w meście. Serwisy "specjalizujące się z volvo" są mega drogie, ale nie zapominajmy, że to przecież FORD. Każdy potrafi to auto ogarnąć. Wymieniałem zawieszenie i łożyska, wszystko współdzielone z mondeo, smax, galaxy więc TANIO, taniej niż w volvach z lat 2000-2007
10,5
Kombi 2.4 5D AWD 163KM 120kW
Volvo XC70 I
Nie ma opcji, żeby w mieście zejść poniżej 10l/100. W korkach spokojnie da się osiągnąć 13l. Autostrada przy prędkości 140-150 km/h to spalanie powyżej 10l, przy ok. 130 km/h poniżej 10, ale powyżej 9. Spokojna jazda drogami krajowymi z prędkościami 80-100 km/h pozwala zejść do ok. 8l, rzadko poniżej.
8,3
Kombi 2.4 5D AWD 163KM 120kW
Volvo XC70 I
To Volvo wiec nie jest tanio , jak ktos chce tanio to musi kupic sobie Fiata Citroena lub Passata z 91 roku . Ceny czesci nie sa tanie , ale skoro auto jak bylo nowe 14 lat temu kosztowalo ponad 200 tys zl to czego oczekiwac. Volvo to nie auta dla byle kogo.
Volvo XC70