Szukaj

Informacje o Volvo XC70

Lata produkcji: 2000 – 2016
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Model typu crossover o nadwoziu kombi (segment I), uterenowiona wersja Volvo V70. Jego produkcja rozpoczęła się w 1997 roku. Początkowo XC70, podobnie jak bazowy model, korzystał z rozwiązań Volvo 850. Zupełnie nową konstrukcją była druga generacja auta, której debiut przypadł na rok 2000. Od 2007 roku oferowany jest XC70 trzeciej generacji zbudowany na pycie podłogowej Y20 Forda, którą dzieli m.in. z Fordem Mondeo i Land Roverem Freelanderem. XC to zmodyfikowany skrót od Cross Country (co w jęz. angielskim oznacza mniej więcej tyle samo, co off-road).
czytaj więcej
Powagosław
Niekrzykliwe auto dla mężczyzny, który nie musi obnosić się swoją ekstrawagancją, by zwrócić na siebie uwagę. XC70 jest stonowane i nie próbuje prowokować jak prześcigające się w designerskich pstrokaciznach SUV-y. Za to warto lubić ten model. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie jestem fanem kombi (może jestem uprzedzony przez zespół, który się tak nazywa), a kombi terenowe to już zbrodnia na sylwetce każdego, nawet najbrzydszego samochodu. XC70 wygląda właśnie tak groteskowo – jak sweter Jasia Fasoli z łatami na łokciach. Zdaje się, że to dobrze. Ups… ~Luzacjusz

Volvo XC70 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Volvo XC70

Liczba ocen: 103
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Karoseria + Ergonomia + Silnik

Wady

- Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~spin
Kombi Facelifting 3.0 T6 304KM 224kW
Volvo XC70 II
Duże, szybkie i bezpieczne rodzinne auto. Jeśli szukasz auta, które nie ma problemu z przyspieszaniem, nawet w pełni załadowane, które potrafi być prawdziwym sleeperem na światłach i w trasie, którym wjedziesz na lekkie bezdroża czy w błoto bez obawy o zakopanie, które jest obszerne wewnątrz (i na zewnątrz ;) ), które będzie także dość nietuzinkowe i rzadko spotykane, które będzie bezpieczne i które w każdym centymetrze swojego wykonania i karoserii zapewni Cię, że jest naprawdę solidne, choć również trochę toporne - to jest to auto dla Ciebie. Natomiast jeśli chcesz nim wchodzić w zakręty jak klasycznym, w miarę szybkim kombi - to albo zrezygnujesz z zakupu albo pójdziesz na kompromis, jak ja :)
4,3
~Andrzej
Kombi 2.4 5D AWD 163KM 120kW
Volvo XC70 I
Samochód o dwóch obliczach, bardzo męski, ponad przeciętnie komfortowy, radzący sobie w lekkim terenie, z drugiej strony ciasny, niezbyt szybki i trochę toporny. Ten samochód to nie środek transportu, to jest styl życia. Jeżdżąc nim szukasz dróg polnych w które można zjechać wyznaczając mu coraz trudniejsze zadania, po czym wsiadasz i jedziesz 1000km bez zatrzymania i bólu pleców. Przyczepa kempingowa, wyciągnięcie zakopanego busa czy zaśnieżona droga polna nie są dla niego żadnym wyzwaniem, samochód robi swoje i prosi o jeszcze. Bardzo wytrzymały konstrukcyjnie.
5,0
~Excel
Kombi Facelifting 2.4 D4 163KM 120kW
Volvo XC70 II
Auto regularnie serwisowane (5 lat ASO, obecnie niezależny warsztat specjalizujący się w Volvo - polecam = mają większy zestaw procedur niż ASO i zalecają częściej wymieniać pewne podzespoły). Jeżeli nie zapomina się o regularnym podstawowym serwisie, ten samochód jest pancerny pod każdym względem, nie psuje się absolutnie nic. Do tego komfort jazdy, w tym wygoda foteli jest nieosiągalny dla obecnie produkowanych aut. Spalanie przy umiarkowanym stylu jazdy średnio poniżej 8 litrów. Taki sportowy model czołgu.

Raporty spalania Volvo XC70

Liczba raportów: 134
Średnie spalanie dla Volvo XC70
8,8 – 12,7
l/100 km
6,5 – 12,7
l/100 km
12,7 – 17,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

21,0
Kombi 3.0 T6 304KM 224kW
Volvo XC70 II
Wiedziałem że będzie dużo palił ale nie sądziłem że aż tyle. Montaż lpg obowiązkowy bo inaczej można zbankrutować na paliwie i serwisie. Autostrada spalanie 18l lpg 140-160km/h Autostrada Niemcy 25-30litów LPG 200km/+ Krajówki 15litrów LPG Po mieście mam inne auto więc za wiele nie jeżdżę wołowiną ale trzeba liczyć minimum 20litrów lpg Serwis tego auta to też są duże wydatki, nie jest to auto klasy premium a wydatki są jak za serwis bmw albo mercedesa. Auto może nie bardzo awaryjne ale kosztowne w doprowadzeniu do ładu po poprzednim właścicielu. skrzynia, przekładnia kątowa, wał , półośki, koło zmiennych faz wszystko musiałem robić po zakupie ale warto jeździ się wygodnie i szybko . W serwis po zakupie 35tyś włożone ale wiem co mam. Szybkiej jazdy po zakrętach nie polecam było kilka razy blisko wypadnięcia z drogi, auto jest za miękkie!!!!. Autostrada to jego naturalne środowisko 200-240km/h żaden problem.
9,5
Kombi Facelifting 2.4 D5 220KM 162kW
Volvo XC70 II
Silnik to fabryczne 2.4 D4 181 KM AWD z automatem 6b i Euro 6, ale na liście był tylko euro 5. Od roku ma wirusa od RICA Engineering - JK Racing Tychy - 240KM 540 Nm. Jeżdżę dość dynamicznie, nierzadko wykorzystuję moc do wystrzelenia jak z procy przy wyprzedzaniu - ale nie pałuję go cały dzień na zasadzie w p*zdę i po heblach. Przy jeździe 95% miasto - nie spalanie przekracza 11l. W trasie można faktycznie zejść nawet do 6, ale to już nie jest jazda. Realne 7,5 jadąc do 120-130 km/h. Im szybciej tym więcej pali - jadąc do Tychów na strojenie ze średnią z trasy 119 km/h spalił 9,1L/100km - wracając po strojeniu (deptałem zdecydowanie częściej :-) ) spalił mi dokładnie tyle samo choć trasę zrobiłem godzinę szybciej... Na marginesie - posiadaczom Volvo i nie tylko - polecam odwiedzić JK Racing w Tychach.
12,8
Kombi Facelifting 3.0 T6 304KM 224kW
Volvo XC70 II
Cześć. Chcesz jeździć tanio? Kup inny samochód. Moje wartości spalania dotyczą normalnej eksploatacji. Nie mam „nerw” żeby jechać na trasie 80-90 km/h bez wyprzedzania albo na ekspresówce 130/h. Nie znaczy to, że „duszę” przy każdej okazji i wyprzedzam na podwójnej ciągłej, ale nie jestem ślimakiem. Ostatnie średnie spalanie z 1000 km - Warszawa-Jantar, Jantar -Warszawa i 300 km na miejscu (dojazdy do sklepów do 8 km, wypady do Gdańska i Sopotu) - 12,3l/100 km. Samochód mam od 2 lat, na codzień nie jeżdżę dużo (pracuję w domu), myślę, że to nie jest samochód do codziennego dojeżdżania do pracy w korkach - za drogo. Olbrzymia przyjemność jazdy - szybko, stabilnie, lekki teren i ktawężniki nie straszne. Jednoczśnie jazda na trasie z długimi odcinkami 180-210 km/h podnosi średnią w okolice 15l/100 km - nie ma dramatu. Osobiście polecam. Dźwięk 6-cio cylindrowego silnika - super (mógłby być głośniejszy
Volvo XC70