Szukaj

Ssangyong Rexton III – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Ssangyong Rexton III

Lata produkcji: 2012 – 2016
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowana w latach 2012-2016, trzecia generacja Rextona (nazywana także Rexton W) została drobiazgowo na nowo wystylizowana (przy czym odmieniono zarówno nadwozie jak i wnętrze auta), a jego design opracował Giorgetto Giugiaro. SsangYong Rexton III jest pierwszym modelem tej koreańskiej marki stworzonym pod nadzorem indyjskiej firmy Mahindra & Mahindra, która przejęła SsangYonga w roku 2010. Konstrukcyjnie model trzeciej generacji był blisko powiązany z poprzednikiem – powstał na tej samej platformie podłogowej. Litera W, która pojawiła się w nazwie stanowi skrót od angielskiego „work” („praca”) i ma lepiej oddawać charakter tego SsangYonga.
czytaj więcej
Powagosław

Zaskakująco dobrze wyglądający SUV – z ładnym przodem, nie najgorszym tyłem i bardzo amerykańskim wnętrzem (sam nie wiem, czy to komplement). Niszowość auta i marki to pewnie wada, choć będą i tacy, którzy podejdą do tego problemu dokładnie odwrotnie.

~Powagosław
Luzacjusz

Po pierwsze – nareszcie. Rexton W nareszcie nie sili się na Cadillaka, jak jego poprzednik. To było dość ordynarne. Co poza tym? No, nie urywa czterech liter, ale potrafię wymienić co najmniej pięć SUV-ów, na widok których reaguję bardziej plastycznym grymasem swojego oblicza.

~Luzacjusz
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

5,0
~Ryszard
Ssangyong Rexton III
SUV 2.2 DTR 178KM 131kW
Samochód bardzo solidnie wykonany i jest bardzo dobrą alternatywą dla innych w tej samej klasie. Postawienie samochodu na ramie z na stałe dołączanym napędem na wszystkie koła sprawa, ze auto zachowuje się stabilnie w każdych warunkach drogowych, zarówno na autostradzie jak i w trudnym terenie. Rextona prowadzi się pewnie, przy tym jakość wykonania pojazdu, jak i jakość podzespołów jest bardzo wysoka. Auto po przejechaniu ponad 96 tyś nie miało żadnej, nawet najmniejszej usterki.
Dodane 6 lat temu
4,5
~Rex
Ssangyong Rexton III
SUV D20DTR 155KM 114kW
Solidne dzielne terenowo, duże auto. Jak na razie bez poważnych napraw. Koszt przeglądów na podobnym poziomie jak w innych markach pojazdów typu SUV. Polecam serwis w Warszawie Gadimex, profesjonalnie, rzeczowo, nie drogo. Bardzo miła obsługa.
Dodane 7 lat temu
3,9
~futuro
Ssangyong Rexton III
SUV D20DTR 155KM 114kW
Auto pełne sprzeczności. Z jednej strony kochasz, z drugiej nienawidzisz. Z jednej strony ma swoje bolączki (silnik, skrzypiące wnętrze, problemy z elektryką) z drugiej strony ma coś w sobie co przykrywa nawet te poważne bolączki. Nie wiem dokładnie co to jest. Być może nietuzinkowy wygląd, być może przez to, że jest to samochód troszkę specjalnej troski ocenia się go w innej skali. Miałem już X-samochodów ale jeszcze żadnego nie darzyłem taką sympatią jak Reksia mimo jego poważnych wad.
Dodane 8 lat temu
Ssangyong Rexton III

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów