Szukaj

Subaru Forester V SUV Facelifting 2.0i-L e-Boxer 150KM 110kW 2022-2024

Informacje o Subaru Forester V SUV Facelifting 2.0i-L e-Boxer 150KM 110kW 2022-2024

Lata produkcji: 2022 – 2024
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Nowy Forester jest napędzany przez udoskonalony silnik benzynowy – 2-litrowy bokser o mocy 150 KM i momencie obrotowym 198 Nm. Napęd jest przekazywany poprzez bezstopniową przekładnę automatyczną Lineartronic CVT,w trybie ręcznym oferującą siedem wirtualnych biegów.

Powagosław

Stonowany jak zawsze, z jeszcze większą nutą młodzieżowości, którą Forester dawkuje bardzo ostrożnie. Może to lekarstwo na kiczowatość, która toczy niejedno auto w tym segmencie. Wszyscy wiemy, jakie są zalety Forestera, do jego specyficznego uroku można się przyzwyczaić.

~Powagosław
Luzacjusz

Niekwestionowany brzydal nr 1 w swojej klasie znów jest brzydszy niż był. Znając wyczyny designerskie Subaru, gotów jestem nawet uwierzyć, że o to chodziło. Jedno, co dobrego można o nim powiedzieć, to, że nie jest koreański, jak wiele SUV-ów. Bez cienia ironii.

~Luzacjusz
Produkowany od 2022 do 2024 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 194 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 12,5 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 1
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,1
~Ziomek
Subaru Forester V
SUV Facelifting 2.0i-L e-Boxer 150KM 110kW
Wspaniały ociężały kolos na 4x łapach. Bardzo udane auto rodzinne, weekendowe, wyjazdowe, uwielbia drogi polne, powiatowe, wojewódzkie, krajowe, toleruje drogi klasy S i nie znosi autostrad. Silnik 2.0 ma za mały moment obrotowy ale trochę ratuje kwestie przełączenie w tryb Sport (gdy musisz dynamicznie się włączyć do ruchu). Generalnie wyprzedzanie trzeba planować (tak jak kiedyś np. poruszając się maluchem). Kwestia wygłuszenia ciut kontrowersyjna (chyba jakieś jest, niewiele lepiej niż w Dacii Duster a mam porównanie). Powyżej 120km/h w zasadzie jak by go nie było ;-) Mitsubushi Outlander cihcsze znacznie ale Subaru zbudowane jest wg. starych zasad - guziczki, klasyczne zegary... wsiadasz i czujesz się dobrze w tym aucie. A jak sie trafi polna droga to juz na 100% nie wysiądziesz. Prawdziwy leśnik. Widoczność kapitalna. Oświetlanie drogi dobre ale żeby nocą jechać w teren...mało. Cofanie po ciemku - dramat (zwykłe żarówki W16W) W kamerze niewiele widać. Mankamenty obu kamer wychodzą po zmroku chociaż ogólnie dobre wrażenie robią. Dostęp bez kluczykowy wg. Subaru to jakaś abstrakcja jeśli do tej pory jeździłeś autem z UE. Brak np. wspólnej pracy tylnej wycieraczki gdy cofamy z wycieraczkami przednimi itp. itd. Dużo jest niuansików do których trzeba się przyzwyczaić ale ogólnie polecić można zwłaszcza jak jeździsz w góry zimą albo masz do domu drogę nieutwardzoną. Forka albo się kocha za jego dziwactwa albo nienawidzi. Stanów pośrednich chyba brak.
Dodane 1 miesiąc temu
4,4
~Mlab
Subaru Forester V
SUV Facelifting 2.0i-L e-Boxer 150KM 110kW
Sprowadziłem auto z USA, wersja z 2.5L silnikiem Mieszane uczucia. Z jednej strony wygodne, dobrze się prowadzi, jest sporo miejsca, dość ciche, umiarkowane zużycie paliwa. Z drugiej strony jako poprzedni użytkownik Forka XT - jestem zawiedziony osiągami. Forester V generacji to faktycznie wygodne rodzinne auto, nieźle zaprojektowane. Ale już niewiele ponad to, znikła sportowa żyłka, auto straciło charakterystycznego pazura. Za to - niewątpliwie zyskało na oszczędności paliwa. Coś za coś, niestety.
Dodane 3 miesiące temu
Średnie spalanie dla Subaru Forester V SUV Facelifting 2.0i-L e-Boxer 150KM 110kW 2022-2024
8,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,7
Subaru Forester V
SUV Facelifting 2.0i-L e-Boxer 150KM 110kW
Ociężały smok na kółkach. Ale moje wszystkie auta palą dużo gdyż raczej dynamicznie się poruszam. Po miesicie miedzy 9,2 (jazda tetrycza) a 11.00 l/100km... W trasie bywa oszczędniej (tj. jeśli nie przekraczamy 120km/h... ) powyżej tej magicznej granicy zaczynamy używać prawdziwego smoka.... Jazda w górach po zaśnieżonych drogach z włączonym Snow/Mud daje jeszcze bardziej oszałamiający wynik... Ale za to pewność 4x4 wyjątkowa - idzie jak "taran". Generalnie auto dla osób o spokojnym charakterze....
Dodane 10 miesięcy temu
8,0
Subaru Forester V
SUV Facelifting 2.0i-L e-Boxer 150KM 110kW
Specyficzny układ napędowy, wymaga wyczucia. Auto zapakowane na weekend, rodzina 2+2, jazda 30% po mieście, 30% autostrada, 30% drogi lokalne, 10% szutry - przy dynamicznej jeździe palił 10l, przy ecodrivingu tą samą trasą 7,1l /100. Jak na takiego kolosa 4x4 spoko wynik.
Dodane ponad rok temu
9,2
Subaru Forester V
SUV Facelifting 2.0i-L e-Boxer 150KM 110kW
Spalenie nie jest niestety najniższe w korkach czy mieście trzeba naprawdę się pilnować by nie wejść na poziom ok 12 l /100km
Dodane 2 lata temu
Subaru Forester V SUV Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów