Szukaj

Informacje o Subaru

Japońska marka samochodów założona w 1953 roku, należąca częściowo do koncernu Toyota Motor Corporation. Obecnie produkowane modele to między innymi Subaru Impreza, Subaru Forester i Subaru WRX. Firma znana jest z wykorzystywania silników w układzie bokser.

Subaru – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Opinie Kierowców o Subaru

Sprawdź co kierowcy
myślą o Subaru

Oceny Aut 1 462 oceny

3,9
~kw
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Subaru Levorg
Specyficzne auto. Taki mix nowoczesności i lat 90. To, co wyróżnia na plus, to na pewno napęd AWD. Na minus, niestety spalanie. Levorg sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, które jednak ma kilka irytujących elementów (tyczy się to przede wszystkim klimatyzacji). Kupiłem, bo chciałem usportowione, ale rodzinne kombi i w tym wymiarze sprawuje się bardzo dobrze. Design karoserii też mi odpowiada (jest sportowo ale też i elegancko jednocześnie, szczególnie w niebieskim kolorze). Bardzo kompetentne, oby niezawodne auto, na każdą okazję.
4,7
~jaggy
Crossover 1.6i 114KM 84kW
Subaru XV II
Dla mnie strzał w dziesiątkę. Nie lubię nadmiarowości i ... w tym aucie prawie wszystko mi pasuje. Jedynie bagażnik mógłby być 'ciut' większy .( 380-400l), - byle nie kosztem miejsca z tyłu ! :). prowadzenie - bajka, naprawdę świetne, bardzo precyzyjne i stabilne - lepsze niż w moim poprzednim Mitsubishi Outlanderze III - Mitsu był ok ale na zakrętach za miękki, trochę pływał. Silnik oszczędny jak na STAŁY napęd na 4 koła. Po mieście jeździ się świetnie jak trzeba szybko ruszyć ze skrzyżowania to można 'wyĺączyć' CVT i obroty idą do maksimum - nie ma tego w wersji silnikowej 2.0, jest to dostępne w 1.6) aby zrównoważyć niby słabszy silnik - fakt 114 kM to nie potwór. Nie ścigam się w mieście a na autostradzie.... jazda z prędkościami 140-160 to dla niego nie problem . Nie jest to wyścigówka to nie Subaru WRC :). Kabina jest naprawdę przestronna, obsługa łatwa, jakość materiałów więcej niż przyzwoita, sporo miejsca na tylnych siedzeniach. Dla mnie jako kierowcy największy luksus to jakość prowadzenia, stabilność, przewidywalność i precyzja prowadzenia. W żadnym z dotychczasowych aut nie czułem się tak pewnie za kierownicą jak w tym a jeżdżę już prawie 30 lat :). Jeździłem fiatami, fordami, toyotami, lanciami, nissanami, mitsubishi, żeby wymienić niektóre z nich. Jestem naprawdę zadowolony.
3,2
~3.0 H6 245km
Kombi 3.0 245KM 180kW
Subaru Outback III
Świetne auto ale silnik i skrzynia biegów padlina. Skrzynia długo myśli i zamula. Tylko 5 biegów w automacie... Auto spala gigantyczne ilości paliwa od 12-30litrów benzyny, gazu nie pamiętam żeby zszedł poniżej 16litrów. Silnik a właściwie głowica i zawory są delikatne i nie nadaje się do lpg. Po założeniu lpg szybko musiałem remontować silnik. Za słabe hamulce w wersji 3.0 h6 zaraz po zakupie wymieniałem tarcze hamulcowe by po 10tys tarcze były zwichrowane wymiana na nowe i to samo po 10tys km tarcze do wymiany tym razem przód i tył. Zawsze do aut zakładam tarcze ate i nigdy takich problemów nie było. Auto waży 1800kg jest mocne i fabryczne hamulce to śmiech do tej wagi i mocy. Poszły więc większe tarcze chyba 316albo 313mm (nie pamiętam dokładnie i zaciski 4 tłoczkowe) tarcze nacinane i nawiercane no i dopiero po tym zabiegu auto zaczęło hamować jak należy tarcze pojeździły 20 tys i nic im się nie działo. Moja wersja nie miała regulacji kierownicy w 2 płaszczyznach (jak wszystkie przedlifty) i ciężko było znaleźć wygodna pozycję Trochę słabe światła na zwykłych żarówkach h7 Sprzedałem 3.0 i kupiłem zadbanego outbacka 2.5 167koni z LPG spalanie mam 8-13litrów gazu, a z silnikiem od 5 lat zero problemów. Jedynie co to robię luzy zaworowe i świece około 450zł co 20tyś km a nie 10tyś jakie włożyłem w remont 3.0h6 po 1.5 roku jazdy na lpg. Hamulce są wystarczające do tej mocy i masy (takie same jak w seryjnym H6 3.0 ) i mam w końcu dobra pozycję za kierownicą gdyż ta po lifcie ma regulacje w 2 płaszczyznach. W polifcie są też dużo mocniejsze światła (xenon) Po za tym auto rewelacyjnie się prowadzi jest ciche i wygodne , wszędzie wjedzie i jest bezawaryjne. H6 moim zdaniem jest przereklamowane i za drogie.
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Subaru przeprowadzone przez Euro NCAP.
Średnia ocena