Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Subaru Legacy III Sedan

Subaru Legacy III Sedan
Lata produkcji: 1998 - 2003
Segment: Klasa średnia
Trzecia generacja Legacy debiutowała w Europie i w Japonii w 1998 roku (w USA premiera odbyła się w 2000 roku). Pod względem stylistycznym Legacy III znacznie różnił się od auta drugiej generacji. Sylwetka stała się bardziej stonowana, mniej dynamiczna, za to bardziej elegancka. Legacy był też jedynym autem w swojej klasie, który oferował napęd na cztery koła w standardowym wyposażeniu. Model jest laureatem konkursu na Samochód Roku 1999 magazynu Wheels. Jego produkcja zakończyła się w 2003 roku.
Powagosław
Legacy to krzykliwy silnik typu bokser i napęd na cztery koła. To również klasyczna (bardziej niż kiedykolwiek wcześniej) limuzyna z detalami podkreślającymi sportowy charakter. Do tego bardzo dobra jakość wykonania. ~Powagosław
Luzacjusz
Stylistyczna elegancja Legacy jest jakaś taka koreańska. I przyciężkawa jak obiad u teściowej. Mnie nie przekonuje, choć słyszałem, że to świetny samochód. ~Luzacjusz

Subaru Legacy III Sedan – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Dane techniczne Subaru Legacy III Sedan

Podstawowe parametry Subaru Legacy III Sedan
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Wymiary zewnętrzne Subaru Legacy III Sedan
Długość 4605 mm
Szerokość 1695 mm
Wysokość 1415 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Rozstaw kół - przód 1460 mm
Rozstaw kół - tył 1460 mm
Wymiary bagażnika Subaru Legacy III Sedan
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 450 l
Szkic techniczny Subaru Legacy III Sedan

Autodiagnoza Subaru Legacy III

Liczba wpisów: 7
Zapala się kontrolka ręcznego
dodał: Zachar, 8 lat temu
przy mocnym hamowaniu lub na ostrym zakręcie (o ostrym przyspieszaniu przy tej wersji silnikowej nie moge napisac) zapalala sie kontrolka hamulca recznego. Nie mialo to zwiazku z przymarzaniem linki bo recznego nie uzywam. Po jakiejs chwili gaslo.
Problem z przepustnicą - brak mocy pomiędzy 2000 a 3000 obrotów.
dodał: lancer1, 4 lata temu
Witam, moim problemem jest brak mocy albo wyraźny jej zanik w zakresie obrotów pomiędzy 2 a 3 tys. W serwisie na komputerze wyszedł błąd przepustnicy. Po jej resecie praca silnika wraca do normy ale po ok 150km znów zaczynają się problemy. Na początku serwis subaru powiedział, że trzeba przeczyścić przepustnicę i ze 2 razy zresetować ustawienie kompa, ale to również pomogło tylko na chwilę. Później powiedzieli, że te silniki tak mają (2.0 benzyna produkowane pomiędzy 2003 a 2007) i że producent sprawdzał tą usterkę ale zrzucił winę na polskie paliwo, bo podobno tylko w Polsce ta usterka...
falowanie obrotów silnika przy wlączonej klimatyzacji
dodał: ~pachol, 7 lat temu
W trakcie postoju po włączeniu klimatyzacji silnik faluje w zakresie 500- 1200 obr/min. Falowanie nie jest ciągłe, występuje nieregularnie. Po wyłączeniu klimatyzacji problem znika.
Czy spryskany silnik zieloną substancją wyglądającą na konserwującą to normalna sprawa czy może chęć zatajenia jakiejś usterki?
pozdrawiam

Publikacje o Subaru Legacy

Newsy o Subaru Legacy